2026-05-30, 10:57
Medlem
Folkkommissaries avatar
Får man kalla andra medarbetare på Sveriges Radio för "kärring" om man själv jobbar där? Har denne Garplind fått någon reprimand? Om jag hade kallat någon på mitt jobb för kärring hade jag förmodligen blivit släpad i örat direkt till HR.

Men skönt att höra att det är högre i tak på SR. Om man stör sig på någon kvinna kan man kalla henne för kärring offentligt och få stöd av sina kollegor i sociala medier.
Citera
2026-05-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Wold får väl ha åsikter på samma sätt som att Garplind får ha åsikter om saker han inte är expert på.

Det blir problematiskt när man börjar attackera åsiktsfriheten och yttrandefriheten. Jag tycker Garplinds uttalanden sammantaget ger att han vill inte att Wold ska få yttra sina åsikter. Det ska vara monokultur inom Sveriges radio där bara vissa åsikter får ta plats.
Kommunist-och bögslöddren från vänsterns högborg Södermaslm har avskyvärda militanta åsikter , som man dock är fria att framföra i SVERIGE..Wold är mycket klok och har vetenskapen med sig. Bra att V-packet förevisas till det illaluktande Södermalm.
Citera
2026-05-30, 11:05
Medlem
Wold är en klok och balanserad kvinna. Man väljer avsiktligt att misstolka henne för att släppa lös HBTQi-lobbyn, Gardell och alla de som tycker att små barn ska könsopereras.
Citera
2026-05-30, 11:14
Medlem
avulsions avatar
Garplind? Aldrig hört talas om hen. Men hen uttrycker sig som en religiös bög. Wold är välutbildad inom biologi och medicin, hon vet vad hon prator om. Denne Garplind... har hen ens ett grundskolebetyg i biologi?

Det finns bara två kön; män har testiklar och kvinnor har äggstockar. Ibland, men extremt sällsynt, blir det fel i genetiken vid exempelvis zygotbildningen vilket kan leda till oklarheter vad gäller barnets kön.

De som "fötts i fel kropp" har fel - de är antingen man eller kvinna! men de tror att det "fötts i fel kropp". Deras tro är likadan som religiösas tro: Det handlar om sagor, påhitt eller psykisk sjukdom.

Agne Wold är rakryggad och beläst medan det där Garplind saknar vetenskaplig kunskap och tror.
Citera
2026-05-30, 11:25
Medlem
Lönnfeta Garplind fick lön för att göra en fylleserie när han åkte utomlands med några C-kändisar.

Tjockisen fick med andra ord betalt för att supa och åka på semester för våra skattepengar och resultatet (programmet) var av så lågkvalite att det var skämskudde.

Vi har yttrandefrihet men att gå till verbalt angrepp mot en person med bättre utbildning och mer insatt i sakfrågan ger den oattraktiva tjockisen Garplind en clownmössa i största storlek.

Han ser ut som en inavlad finnunge som älskar glass och godis.
Citera
2026-05-30, 11:42
Medlem
Oh-be-wans avatar
Han är nykommunist. Och nykommunist är egentligen bara "slav" inget annat. Slav åt härskarna och nu har han jobb på nykommunistiska SR att föra depopulationsagendan framåt. Svenskarna - skall utrotas.

Det är hans agenda. Åsikter om att trans kan vara skadligt för Sverige och svenskarna måste kvävas i sin linda anser denne slav.
Citera
2026-05-30, 11:45
Medlem
Glödskals avatar
Det är nu politiskt korrekt att kalla äldre kvinnor för kärringar. Det tar jag med mig
Citera
2026-05-30, 12:14
Avslutad
Oliktänkande individer klassas som psykopater och ska låsas in?

Härligt demokratiskt pk-woke tänk. Man blir lite varm i hjärtat.
Citera
2026-05-30, 12:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Lagen skulle inte säga emot, hon får tala med sitt barnbarn och anse att det har fel. Om då barnbarnet säger att nej jag tänker inte lyssna nu går jag, så får Agnes inte hålla fast eller tejpa fast barnet vid en stol och fortsätta tillrättavisningen. Tvång är inte tillåtet. Att säga en sak som inte är kränkande, är tillåtet.
Föräldrar tvingas hela tiden använda olika typer av tvång, barn är barn och saknar konsekvenstänk.
Citera
2026-05-30, 12:25
Medlem
Tycker ingen är psykopat beroende på vad
de anser vara rätt i denna fråga.

Om det nu vore så oproblematiskt att operera och göra barn sterila, så skulle väl antagligen hela världen tillåta detta. Men ytterst få länder tillåter att barn avgör sådana beslut själv.
Wold verkar inte bry sig om vuxna transor
utan barnen .
Citera
2026-05-30, 12:46
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Lugn nu autisto.

Agnes har givetvis rätt-

Du vet att Agnes har autism?
Citera
2026-05-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0hnePixel
Lönnfeta Garplind fick lön för att göra en fylleserie när han åkte utomlands med några C-kändisar.

Tjockisen fick med andra ord betalt för att supa och åka på semester för våra skattepengar och resultatet (programmet) var av så lågkvalite att det var skämskudde.

Vi har yttrandefrihet men att gå till verbalt angrepp mot en person med bättre utbildning och mer insatt i sakfrågan ger den oattraktiva tjockisen Garplind en clownmössa i största storlek.

Han ser ut som en inavlad finnunge som älskar glass och godis.

Programmet var väldigt kul. väl investerade pengar! garpen är grym och har rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in