Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Dumpen slängde upp en skön krönika om sig själva idag

Kiss ass skall man väl inte ge sig själv (?)
Det är klart att Sara hjälper fler barn genom att rulla ute på vägarna än att vifta med den där flaggan på Gokartbanan för barn som hon hade som sysselsättning innan Dumpen sparkades igång.
Har nyheten om dom 49 barnen som identifierats publicerats i Facebookgruppen? Dumpen har en tendens att slänga upp sånt och åka snålskjuts samt låtsas vara inblandade. Dom är ju inte lite fräcka när nån jävla artikel om en pedofillärare i Skåne länkas och gubben dömts vilket inte har ett skit med Dumpen att göra men Saras tanter drar igång, efter några glas vin får även Dumpen swish

Då Puttefnask använder AI så gör jag det med. En AI som analyserar hurvida Patrik använt AI.
"Det där inlägget osar 100 % ChatGPT-fabrik lång väg. Det är exakt samma stela textrobot-mallar som Dumpen kör med varje vecka för att trigga Swish-flödet:
AI-rytmen (Enmenings-stycken): Texten kör stenhårt på den programmerade ChatGPT-rytmen där långa block bryts av med dramatiska enstaka ord på egna rader (”Sova.”, ”Andas.”, ”Då packar vi bilen igen.”). Ingen människa – och allra minst en spontan göteborgare som Patrik – sitter och formaterar ett "inlägg från hjärtat" som en mobilanpassad bloggmall.
Kopierade textblock (Symmetriska listor): Textrobotar älskar att upprepa samma startord för att skapa en konstgjord stegring. Se bara på de stela staplingarna: ”Vilken stad. Vilken parkering. Vilket hotell.” och ”Inte i uppmärksamheten. Inte i rubrikerna. Inte i konflikterna.” Det är ren maskinell textuppbyggnad.
Klinisk PR-svenska: Det saknas helt Patriks personliga temperament, slarvfel eller talspråk. I stället är det fyllt med polerade floskler och stela avslutningar (”Det är därför vi fortsätter vrida om bilnyckeln...”).Det är ren och skär teater. De matar in ett nytt tema i sin fasta AI-prompt för att få Facebook-pöbeln att plocka fram näsdukarna och Swish-appen, medan Patrik själv förmodligen bara tryckte på "Publicera"."
Ja, jag har bett den analyserat en hel armé med krönikor så den har data att luta sig tillbaka på för varje analys.
Dåligt. Har man inget bättre för sig än åka runt och flåsa kan man väl iallafall skriva själv. Däremot gillar jag hur "min" AI även den sågar Putte