2026-05-28, 22:36
Medlem
Det är avsevärt mindre än SIDA slösat bort på svarta hål i Afrika under årtionden.

I Ukraina går pengarna till något vettigt, som ger effekt och är bra för Sverige.
Citera
2026-05-28, 22:51
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Svenska skattepengar ska förstås gå till de som betalar in dem, nämligen svenskarna. Det borde ju för fan vara en självklarhet...
Vill sen dvärgen och hans patetiska regering skänka pengar till Ukraina så får de göra det ur egen ficka.

Sen kan man inte sluta förundras över alla jävla idioter som på allvar inbillar sig att Ryssland skulle utgöra ett hot mot Sverige...
Hur jävla blåsta alternativt hjärntvättade är ni egentligen?

Men det mest patetiska är ändå alla idioter som å ena sidan förfasas över Ryssland samtidigt som man hyllar Israel och dess slakt i Gaza och Libanon.
Ni är ju så jävla pantade att det finns inget hopp för er, dra åt helvete för fan...
Citera
2026-05-28, 22:54
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Borde varit minst det dubbla.

Det är fördelat på många år, inte ens 13.000 per svensk dvs kaffepengar. Någon hundring i månaden för att slippa hotet från ryzzhelvetet.

Folket i Ukraina betalar ett ohyggligt pris för att försvara vår demokrati.

Hahahah, tror du själv på det här dravlet? Inte en enda krona av svenska skattepengar skall gå till det där korrupa skitlandet.
Citera
2026-05-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jaså, har stödet minskat? Styrk det isåfall.
Ska jag styrka något efter ett kanske? Typisk sådana individer som kräver ett svar men inte kommer med något själva. Jag ställde en fråga där också men den KANSKE du missade också. Observera att jag skrev med stora bokstäver för att minska risken för missar. God natt
Citera
2026-05-28, 23:05
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Hahahah, tror du själv på det här dravlet? Inte en enda krona av svenska skattepengar skall gå till det där korrupa skitlandet.

Fantastiska nyheter! Speciellt om man lyckas pressa tillbaka ryska glidbomber med Meteor som det sas.
Citera
2026-05-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jaså, har stödet minskat? Styrk det isåfall.
Sen att man ser det som en självklarhet att jag är motståndare till bistånd till Ukraina för att jag ställer en fråga som kan tolkas åt båda hållen, det säger bara mer om den som svarar som du och han pellepalle som oxå svarade sådär förnuftigt och härligt flytande.
Citera
2026-05-28, 23:09
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Fantastiska nyheter! Speciellt om man lyckas pressa tillbaka ryska glidbomber med Meteor som det sas.

Ja, för familjen Wallenberg är det fantastiska nyheter.
Citera
2026-05-28, 23:13
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Ja, för familjen Wallenberg är det fantastiska nyheter.
Underskatta inte familjen Wallenberg, en halv miljon svenskar har sin utkomst via företag de kontrollerar via Investor.
Citera
2026-05-28, 23:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
säger det åter igen , skönt att bli av med fanskapet uk och sd i september.

Kommer inte göra någon skillnad. Sossarna kommer att fortsätta strössla pengar över Ukraina och skära ner på allt annat.
Citera
2026-05-28, 23:20
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Underskatta inte familjen Wallenberg, en halv miljon svenskar har sin utkomst via företag de kontrollerar via Investor.

Jag förstår inte din poäng riktigt.
Citera
2026-05-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat

Du missförstår. Vi skickar inget stöd till skitlandet Ryssland..
Citera
2026-05-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bram75
Sen att man ser det som en självklarhet att jag är motståndare till bistånd till Ukraina för att jag ställer en fråga som kan tolkas åt båda hållen, det säger bara mer om den som svarar som du och han pellepalle som oxå svarade sådär förnuftigt och härligt flytande.

Du menar att stödet för Ukraina minskar bara för att ni rysshoror vill det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in