Citat:
Ursprungligen postat av
sxephil
I Sverige har dock skåningen sett och uppmärksammat svenskens politiska misstag och fått rätt. Stockholmarnas elit har helt enkelt fel världsbild och sätter inte någon stopp så kommer landet förstöras.
Inga sprängninar, granater eller problem i Köpenhamn som Sverige har. Malmö vs Köpenhamn är i princip ett A/B test danskt styre vs svenskt. Danskarna är rika, tryggare och har skapat ett bättre land de senaste 40 åren jämfört med Sverige.
Sverige var alltid ett bra och tryggt land. Skjutningarna startade exakt samtidigt som polisen stora omorganisation 2015. Då poliserna inte visste vad dom jobbade med och många slutade i protest. Det var Dan Eliasson som skapade det och han har förstört väldigt många myndigheter. Ungefär samtidigt så började SD få stort inflytande och för varje skjutning så fick dom mer röster samtidigt som Jimmys trollarmeer hjärntvättar befolkningen på nätet. Skulle inte förvåna mig om den där Dan Eliasson har ett spel under bordet med skåningarna..
Edit:
Ja juste, i Danmark kan man gå till Christiania och röka en holk utan att bli jagad som en bankrånare. I Sverige blir man av med körkort, hamnar på lexbase, blir av med jobbet, får depression, man får inte jobb, får hat mot samhället, blir automatiskt utanför systemet, känner inte samhörighet längre, känner sig orättvist behandlad, blir kriminell.
Varför tar inte bonnlurken åkesson efter den danska modellen i det avseendet? Men det är klart, då får ju skåningarna inga röster. Dom behöver att allt är kriminellt så att dom har något att argumentera med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Charles-Lynton
När jag skriver det här så känner jag mig ungefär som en iranier 1979 som varnar för Khomeini. Ni förstår inte hur extrem Jimmie Åkesson är. Om Jimmie Åkesson blir statsminister så kommer Sverige bli som Demokratiska Kampuchea. Och om Magdalena Andersson blir statsminister istället så kan vi inte bara luta oss tillbaka och säga "vad härligt, vi lever inte i Kampuchea", för det kan vara ganska tråkigt att leva i Östtyskland också. Och vid en allvarlig ekonomisk kris så kommer bara Jimmie att öppna kakhålet och föreslå nya polisstatsreformer. Vi behöver en progressiv frihetsrörelse där flerspråkighet ses som själva fundamentet för frihet.
Bra skrivet!