Verkligen! Raketcepe (a.k.a. Rocket Man, alias Östergötlands svar på Kim Jong Un) är nog fan den enda gädda vars nummer (#588) jag kan utantill. Sitt kändisskap har han ju byggt nästan uteslutande post-Dumpen, för han är sannerligen en dussin-gädda när man ser på publiceringen rent objektivt.
Och jag kan inte riktigt fatta varför han håller på som han gör. Dessa rättshaveristiska ranter på instagram. Inlägg efter inlägg av pseudo-juridiskt blaj och random skit som han hänger upp sig på. Nu senast ett meningslöst inlägg med svammel som reaktion på att någon svarat i ett kommentarsfält.
Det finns ju inte en chans i världen att han själv tror på detta evinnerliga pjämmel han håller på med. Så varför håller han på? Han hade nog väldigt lite redan innan publiceringen, och detta lilla har han nu också förlorat. Han måste skapa sin egen raison d’être, och då blir det denna självpåtagna kamp mot väderkvarnar som står står till buds. Raketmannen från la Mancha; pedofilen av den sorgliga skepnaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Honom hade man ju glömt helt glömt bort. Tills hans nu fixar till en fin streisandeffekt
Hur svårt ska det vara att bara gå vidare? Han kommer aldrig få någon upprättelse hur mycket han än håller på. Han framstår bara som ännu mer obehaglig. Undrar vad han jobbar med idag för jag utgår från att han inte har kvar giget på godisbutiken.