2026-05-04, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Hennes flickväns Instagram verkar ligga nere. Den går inte att hitta🤷🏻‍♂️

Konstigt men TT verkar finnas kvar.
Citera
2026-05-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Konstigt men TT verkar finnas kvar.
Ja, och även Snapchat. Hon verkar också ha försvunnit från Hitta.se🤨 Bara företagsprofilen finns där
Citera
2026-05-06, 12:55
Medlem
Amani has left the building?? Ser at Amani ikke har adresse hos Alice lenger. Hva skjer?
Citera
2026-05-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Amani has left the building?? Ser at Amani ikke har adresse hos Alice lenger. Hva skjer?
Därför att Amani har gjort sina uppgifter hemliga. Det har ju dock tidigare framkommit i Girls of Stockholm att hon har egen lägenhet trots att hon är skriven hos Alice.

I Alices senaste Snap-stories står det ”Är det för att jag e lebb”
Senast redigerad av erikpwb 2026-05-06 kl. 18:05.
Citera
2026-05-06, 19:41
Medlem
Citat:
Därför att Amani har gjort sina uppgifter hemliga. Det har ju dock tidigare framkommit i Girls of Stockholm att hon har egen lägenhet trots att hon är skriven hos Alice.

Hun kan jo være lebb selv om hun ikke er sammen med Amani lenger...🙄
Citera
2026-05-06, 19:57
Medlem
Citat:

Ja pga att hon känner sig som snyggast i mjukisshorts och vitt ribbat linne.
Citera
2026-05-09, 14:01
Medlem
Citat:
Hun kan jo være lebb selv om hun ikke er sammen med Amani lenger...🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Ja pga att hon känner sig som snyggast i mjukisshorts och vitt ribbat linne.
Amani nämndes även förra helgen i Alices Snap-stories. Hon visade typ vad hon skulle göra för dagen o en av sakerna var att träffa Amani

Sen kanske ni har missat intervjun med Alice på Elle-galan? Jag tror inte hon syftar på nån annan tjej där för det går ju inte att träffa en ny partner sådär supersnabbt🤣🤦🏻‍♂️

Vissa kändisar har sina förhållanden privata, vilket jag tror dom gjort här
Citera
2026-05-09, 21:15
Medlem
https://www.hant.se/video/amani-smith-berattar-om-barnplanerna-med-alice-stenlof-jag-vill-ha-barn/4BOiAO5c
Citera
2026-05-21, 17:20
Medlem
Citat:
https://www.hant.se/video/amani-smith-berattar-om-barnplanerna-med-alice-stenlof-jag-vill-ha-barn/4BOiAO5c

Rätt tydligt de inte är tillsammans längre
Citera
2026-05-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Rätt tydligt de inte är tillsammans längre

Men fortsatt venner? I siste YouTube videoen har hun i hvert fall snakket med Amani på telefon.
Forstår ingenting. Tror ikke det forholdet var sunt. Amani virket umoden og dophue, mens Alice sikkert ikke er lett å være sammen med. Hun virker psykisk ustabil.
Citera
2026-05-21, 23:26
Medlem
Citat:
Men fortsatt venner? I siste YouTube videoen har hun i hvert fall snakket med Amani på telefon.
Forstår ingenting. Tror ikke det forholdet var sunt. Amani virket umoden og dophue, mens Alice sikkert ikke er lett å være sammen med. Hun virker psykisk ustabil.

Ja de pratade i telefon men hon satt också bakom kameran när Alice köpte en kanelbulle. Då pratade de och man hörde Amanis röst. De kan ju i och för sig bara vara vänner. Jag menar, Alice har ju skaffat långa naglar nu fast hon alltid haft korta. Haha
Citera
2026-05-25, 16:22
Medlem
Forumforums avatar
Häpnar över hur korkade somliga är:
Flunskvinnor som outar oegentligheter offentligt.
Tänkte hon ens tanken att hon kunde bli diskvalificerad? Att resultatet skulle ogiltigförklaras? Eller tänker hon att det är prestationen i sig som räknas?

Fanns tanken på att hon uppfattas som oärlig och skapar en bild av sig själv som icke trovärdig?

Varför är så många flunsor så imbecilla? Att skryta om att man sprungit Göteborgsvarvet, men att man gjort det på falska premisser.
Det ska bli kul att höra hennes svar (om nu kvällsblaskorna får tag i henne) 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in