2026-05-23, 21:51
Medlem
50-Cents avatar
Lagom till derbyt tar Dumpen en lirare med Black Army tisha
Vi ses imorgon Gnaget
Citera
2026-05-24, 09:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Gnagare på plats får gärna rapportera om insläpp. Är det sluss-infasning med enorm köbildning som gäller?
Citera
2026-05-24, 11:59
Medlem
baggebo1s avatar
Kluven inför Sirius - GAIS. Sirius behöver ju fortsätta den fina formen för att guldet inte ska hotas, samtidigt är man ju jävligt svag för GAIS. Samtidigt ett rätt intressant derby som Hammarby förmodligen kommer att vinna klart, men vinsten kan hotas av problem med harmonin i laget och ökande supportertryck mot KK.
Citera
2026-05-24, 13:00
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Kluven inför Sirius - GAIS. Sirius behöver ju fortsätta den fina formen för att guldet inte ska hotas, samtidigt är man ju jävligt svag för GAIS. Samtidigt ett rätt intressant derby som Hammarby förmodligen kommer att vinna klart, men vinsten kan hotas av problem med harmonin i laget och ökande supportertryck mot KK.
Sirius är väl enkom ett lag för upplänningarna - om ens det. Eller är idrottsintresset större än förr i Uppsala, nu när man har Sirius och Almtuna? Jag är lite strindbergsk av mig när det kommer till Uppsala med omnejd…

… och jag vill att åtminstone ett lag från Göteborg finns med i toppen nu när ÖIS beslutat sig för att spela i Superettan igen fr o m nästa säsong. Kanske med IFK.
Citera
2026-05-24, 13:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Startelvor:

Hammarby: Hahn - Fofana, Eriksson, Winther, Persson - Tekie, Karlsson - Madjed, Besara, Johansson Schellas - Abraham.

AIK: Nordfeldt - Thychosen, Csongvai, Papagiannopoulos, Wilson - Geiger, Besirovic, Hove, Celina - Filling, Flataker.
Glädjande att Sotte är tillbaka men Faqa måste va riktigt dålig som aldrig får chansen å vi petar ned Csongvai återigen.

Ingen Ayari från start vilket är en lättnad för alla utom Hammarby. Nu ska få detta överstökat å hålla siffrorna nere.
Citera
2026-05-24, 13:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Åh, ännu ett sopsäck-tifo.
Citera
2026-05-24, 13:29
Medlem
ragingcows avatar
Guidetti är klädd som att det vore november.
Citera
2026-05-24, 13:35
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow

Nog för att det är kallt inne på arenorna men inte SÅ kallt
Citera
2026-05-24, 13:39
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Sirius är väl enkom ett lag för upplänningarna - om ens det. Eller är idrottsintresset större än förr i Uppsala, nu när man har Sirius och Almtuna? Jag är lite strindbergsk av mig när det kommer till Uppsala med omnejd…

… och jag vill att åtminstone ett lag från Göteborg finns med i toppen nu när ÖIS beslutat sig för att spela i Superettan igen fr o m nästa säsong. Kanske med IFK.
Sirius har bra publik nu. Anledningen till att hoppas på Sirius är annars att de spelar bra fotboll, och att de är en uppstickare. Det är kul med underdogs.
Citera
2026-05-24, 13:43
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Glädjande att Sotte är tillbaka men Faqa måste va riktigt dålig som aldrig får chansen å vi petar ned Csongvai återigen.

Ingen Ayari från start vilket är en lättnad för alla utom Hammarby. Nu ska få detta överstökat å hålla siffrorna nere.

Tyvärr så är störste målsumparen Flataker på plan från start, hoppas att han i alla fall kan dra på sig lite bevakning.
Citera
2026-05-24, 13:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
En väldigt gubbig stil får man säga.
Citera
2026-05-24, 13:54
Medlem
ZlatanManias avatar
Tifokampen är vi klara segrare i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem