2026-05-23, 17:05
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Varför skulle du ha analsex på en heteroparad?

Jag skrev fira kuk i röven inte visa kuk i röven.

Homosexualitet betyder bara att man är sexuellt attraherad av personer av samma kön. Det är helt ointressant information år 2026 att någon är gay. Det finns inga rättigheter kvar att kämpa för, så vad är det de håller på med i paraderna?

Man firar homosexualitet, dvs kuk i röven. Offentliga medel går till att driva årliga kuk i röven-parader.

Vad är det att fira? Lika absurt som att fira att man är attraherad av det motsatta könet, dvs kuk i fittan.
Citera
2026-05-23, 17:14
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Det är ingen trovärdi källa och nej har har aldrig försvarat PAG.
De enda som tror det är troll, men det är du såklart inte?

Så här ligger det till, det är fakta och det är belagt: Kjell Rindar var ordförande för RFSL och han tillsatte då Per Edler att driva Pedofila Arbetsgruppen, PAG. Kjell Rindar var alltså ansvarig för PAG’s etablering. Stödde han sedan det som skedde i gruppen? You bet he did! I ett remissvar till Regeringen skriver man följande:

Vem är förbrytaren? Pedofilen som skänker ömhet och kärlek och främjar en naturlig sexual- och personlighetsutveckling, eller de så kallade normala människor som orsakar förvirring och med tabuterror hindrar den naturliga köns- och personlighetsutvecklingen?

Remissyttrande är bland annat underskrivet av - Kjell Rindar.

Rindar är med andra or ett första klassens svin. Kanske finns det skäl att du ändå stöder honom? Kanske bara en god vän, kanske något värre? Om det är det senare så hoppas jag du söker stöd om du inte redan gjort det. Pedofili skadar en annan människa genom hela livet, det finns inget kärleksfullt i det någonstans
Senast redigerad av TheJesuit 2026-05-23 kl. 17:20.
Citera
2026-05-23, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag skrev fira kuk i röven inte visa kuk i röven.

Homosexualitet betyder bara att man är sexuellt attraherad av personer av samma kön. Det är helt ointressant information år 2026 att någon är gay. Det finns inga rättigheter kvar att kämpa för, så vad är det de håller på med i paraderna?

Man firar homosexualitet, dvs kuk i röven. Offentliga medel går till att driva årliga kuk i röven-parader.

Vad är det att fira? Lika absurt som att fira att man är attraherad av det motsatta könet, dvs kuk i fittan.
Jag syftade på din kommentar om att göra en egen parad för heterosexuella som du klagade på att det inte fanns, men du ska envisas om att emdast prata om bögar som paclar bajs, så jag misstänker ett klassikt självhat här.

Du är bög själv, bara erkännn.
Citera
2026-05-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Så här ligger det till, det är fakta och det är belagt: Kjell Rindar var ordförande för RFSL och han tillsatte då Per Edler att driva Pedofila Arbetsgruppen, PAG. Kjell Rindar var alltså ansvarig för PAG’s etablering. Stödde han sedan det som skedde i gruppen? You bet he did! I ett remissvar till Regeringen skriver man följande:

Vem är förbrytaren? Pedofilen som skänker ömhet och kärlek och främjar en naturlig sexual- och personlighetsutveckling, eller de så kallade normala människor som orsakar förvirring och med tabuterror hindrar den naturliga köns- och personlighetsutvecklingen?

Rindar är med andra or ett första klassens svin. Kanske finns det skäl att du ändå stöder honom? Kanske bara en god vän, kanske något värre? Om det är det senare så hoppas jag du söker stöd om du inte redan gjort det. Pedofili skadar en annan människa genom hela livet, det finns inget kärleksfullt i det någonstans
Ja och ingen inom Pride skulle försvara en sådan person idag. Men du önskar att alla var pedofiler, och det är oroande...
Citera
2026-05-23, 17:41
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ja och ingen inom Pride skulle försvara en sådan person idag. Men du önskar att alla var pedofiler, och det är oroande...

Jaha ja, så pass. Kan du vara lite mer precis i varför du tror att jag önskar att fler var pedofiler? Det är märkligt att du fått den känslan då det är precis tvärtom, jag slår helst ihjäl hela bunten. Det finns fortfarande många i pridetåget som har böjelsen. Fast det visste du ju redan, eller hur?

EDIT: Jo en sak till som är värd att notera: Ingen (som i “noll”, “zip”, “zero”) inom RFSL har tagit avstånd från Kjell Rindar och PAG. Är inte det märkligt, så säg? Hur kan det vara så, undrar säkert många? Fast vi vet, eller hur?
Senast redigerad av TheJesuit 2026-05-23 kl. 17:51.
Citera
2026-05-23, 18:16
Medlem
Citat:
Jaha ja, så pass. Kan du vara lite mer precis i varför du tror att jag önskar att fler var pedofiler? Det är märkligt att du fått den känslan då det är precis tvärtom, jag slår helst ihjäl hela bunten. Det finns fortfarande många i pridetåget som har böjelsen. Fast det visste du ju redan, eller hur?

EDIT: Jo en sak till som är värd att notera: Ingen (som i “noll”, “zip”, “zero”) inom RFSL har tagit avstånd från Kjell Rindar och PAG. Är inte det märkligt, så säg? Hur kan det vara så, undrar säkert många? Fast vi vet, eller hur?
Ja du har den böjelsen och säkerligen hela hårddisken full med barnporr.

Du projicerar ditt självhat som alla andra.
Citera
2026-05-23, 18:58
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ja du har den böjelsen och säkerligen hela hårddisken full med barnporr.

Du projicerar ditt självhat som alla andra.

Haha, kollade på din historik, trodde först du var dum i huvudet, men du trollar ju bara i hopp om att irritera åtminstone någon. Get a life, dude
Citera
2026-05-23, 19:00
Medlem
Citat:

Du får gärna klassa dig som sin första klassens svin om du känner dig lycklig men hänger dig åt förtal dvs 1.13 sötnos.
Citera
2026-05-23, 19:22
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Du får gärna klassa dig som sin första klassens svin om du känner dig lycklig men hänger dig åt förtal dvs 1.13 sötnos.

Inte 1.13, detta är hur en offentlig person har agerat publikt, som dessutom är återgivet över precis hela internet. Dessutom i skrift i remissvar till regeringen, det kan väl knappast bli mer publikt än så, det skyddas ju av offentlighetsprincipen. Känner du till den, sötnos?
Citera
2026-05-23, 19:44
Medlem
Citat:
Det handlar om Pedofila Arbetsgruppen (PAG), startad av Kjell Rindar, som var en underavdelning till RFSL. Men har inte tagit avstånd från detta irrsprång och Kjell Rindar är fortfarande en viktig figur i RFSL.

Man har även försökt genomföra lobbying på Justitiedepartementet med lydelser som “pedofilen skänker ömhet och kärlek”.

På ren ren svenska: Fy fan vilken jävla skitorganisation! Och detta vet svenska politiker, det är allmängods som är väl dokumenterat. Och ändå går de med i prideparaden!

De har visst tagit avstånd från det!!
Citera
2026-05-23, 19:48
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
De har visst tagit avstånd från det!!

Se där, källa (trovärdig, please) på det tack. Kanske publicerat på RFSL’s hemsida? Nähä, kanske inte det...
Citera
2026-05-23, 20:12
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Jag syftade på din kommentar om att göra en egen parad för heterosexuella som du klagade på att det inte fanns, men du ska envisas om att emdast prata om bögar som paclar bajs, så jag misstänker ett klassikt självhat här.

Du är bög själv, bara erkännn.

Ja jag erkänner. Att vara bög är inget att fira, det är bara en sexuell läggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in