Citat:
Ursprungligen postat av
Alihal1891
De har väl laddat för mycket, supit ned sig en kväll några tjejer och killar och så har väl någon tjej blivit medvetslös av alkohol, de har sex med henne (därav rubriceringen grov) Hon vågar inte anmäla förens ett tag senare. Dessa tiktok-tvillingar blev utkastade från pappans bostad på Strandvägen efter hot om vräkning pga det konstanta festande som skett i våningen. Pappan som äger lägenheten ska då ha varnat båda två om att det inte får ske igen. Tvillingarnas pappa var bortrest, kom tillbaka och hittade knark och spår från yttligare en fest och då vart det nog. Detta är förstås inte bekräftat utan något jag hört av en kille som brukade umgås med dem. Att notera är att en av killarna har varit inlagd på något som liknar en psykiatrisk mottagning under 2025. Han lade upp flertalet videos från vad som såg ut som ett behandlingshem. Kan vara bipolär sjukdom eller beroende gissningsvis. Dessa killar har också haft skulder som de inte har kunnat betala av. De verkar generellt väldigt instabila båda två.
Skönt att det åtminstone gick att hitta ett vettigt inlägg i tråden. Tack för det!
Har ett par gånger dykt upp inlägg från dessa två i mitt flöde, just när någon av dem hade blivit utslängd och skulle bli hemlös entreprenör. Även sett videos han lagt ut från psyket.
Med det sagt tycker jag allt du skriver låter väldigt troligt. Åtminstone en av dem verkar ju lida av bipolär sjukdom och råka ut för rätt kraftiga maniska perioder, förmodligen förstärkta av hårt festande.
Blir också jävligt oseriöst med tjockisar som uttrycker saker som att man ”förstår att han behöver våldta med tanke på det utseendet” 😂 Fine, han ser rätt bögig ut, men går inte att komma undan det faktum att han enbart bedömt på utseende inte borde ha några problem alls att få ligga.
Så beror snarare på att han är störd i huvudet och även varit kraftigt påtänd. Det skulle jag lägga mina pengar på iallafall. Tror inte ens han var i en manisk period, då det känns som ett mönster att han isåfall är extremt aktiv på tiktok