2026-05-23, 02:08
Avstängd
Psysations avatar
Vad är grejen med att i videon med spelningen på Lokverkstaden aktivt blurra alkoholen, för att sedan släppa en video där man ska vara på en party kryssning och maxa exponeringen av alkohol?

Barnkanalen jo tjena.
Citera
2026-05-23, 02:18
Medlem
KungPungPats avatar
Jag frågade Google: vad kallas det när kändis ljuger okritiserat för fans som tror på allt?

Google svarar då: Det fenomen där kändisar eller influencers sprider lögner eller vilseleder, och blint försvaras av fans som tror på allt de säger, kallas ofta för att de utnyttjar en parasocial relation.
Den hängivna och okritiska gruppdynamik som uppstår när följare försvarar profilen i vått och torrt kallas ibland för en fandom där fansen drabbats av kändisdyrkanssyndrom, vilket leder till att de uppvisar selektiv perception och ignorerar hårda fakta.

Jockiboi blev ju helt galen med lögnerna när han märkte att fans blev galna med att tro på mer och mer galna lögner. Han utnyttjar det ju till maxnivån. Gasljusar skiten ur ungjävlarna!
Det innebär värdefull makt för en retard att ha en miljon andra retards som tror på alla lögner man säger. En gråtvideo kan leda till mordförsök som utförs av dom som lider av kändisdyrkansyndrom, som Cadde tex.
Cadde blev ju utnyttjad till max.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-05-23 kl. 02:29.
Citera
2026-05-23, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Vad är grejen med att i videon med spelningen på Lokverkstaden aktivt blurra alkoholen, för att sedan släppa en video där man ska vara på en party kryssning och maxa exponeringen av alkohol?

Barnkanalen jo tjena.
Tja, klarar man inte mer än en sak i taget så blir det väl så. Såg för övrigt en story från Lokverkstan, och mitt intryck är att Joakim är en mobbare.
Citera
2026-05-23, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jockiboi har själv sagt att han har en personlig kontakt på polisen i Norrköping, så att anmäla honom är lönlöst. Jag tror det stämmer.
Man borde kunna få ut alla nedläggningsbeslut med datum och motivering och vem som fattade beslutet va?
Han är ett demokratiproblem.

I dagarna har det micro113 och andra påtalat i åratal blivit allmän kännedom. Hur många personer har han egentligen gjort polisanmälningar utan giltig grund mot?

Jag vet inte, men idén är genial. Jag sitter inte på nedläggningsbeslut för anmälningar mot Joakim Lundell, jag har bara nedläggningsbeslut för hans anmälningar mot andra och sådana är irrelevanta i kontexten att han har poliskontakter och korrumperad polis.

Är inte polisen skyldig att upprätta anmälan mot Joakim Lundell? Han måste väl ha gjort hundratals polisanmälningar som kunnat motbevisas vid det här laget?
Citera
2026-05-23, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Han är extremt självdestruktiv, men det har han varit i hela sitt liv.
Tänk på hur många som han har orsakat psykisk ohälsa, trauman, som kanske får leva med det resten av sina liv. Det som skrivs här är ingenting i jämförelse med vad Jockiboi har gjort eller ff gör.
Genom hela livet har han skapat trauman för alla i sin omgivning och det måste vi försöka få ett stopp för:

Han är enkom självdestruktiv på det sättet att hans agerande skadar honom själv i slutändan, men han har inte ett medvetet självskadebeteende.

Jag har rotat fram ett papper med ett ”självmordsförsök” som kom bort i varje sida räknas. Han påstår sig ha försökt dränka sig när han dyker upp hos mormor blöt.

Han förstod givetvis vilket trauma det gav hans familj att ljuga om ett ”självmordsförsök”. Personer med hans personlighetstyp njuter av uppmärksamheten det ger honom och är likgiltig till vilka trauman han ger personer som bryr sig om honom.
Citera
2026-05-23, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Nej, kanske inte. Mitt inlägg handlar dock om Jockibois bok "Monster". Jag vill bara upplysa nya trådbesökare om vilken vidrig människa vi har att göra med.

Anklagat sin egen mor, som lura honom att föra in fingrarna i en lampsockel.
Anklagat sin egen mor för tortyr i all allmänhet.
På fritids blev han våldtagen av en person. På sin fosterhemsplacering blev han misshandlad.

Det finns inte något, som han inte har blivit utsatt för. Är det inte helt otroligt?
Du har så rätt. Ingenting av det har hänt.

Jag vill bara rätta dig pyttelite.

Han anklagar sin mamma för att manipulera socialtjänsten att han blev utsatt för sexuella övergrepp av morfar och på fritids, för att fokusförflytta från att hon psykiskt och fysiskt misshandlade Jocke. Övergrepp har ömsom hänt, ömsom inte hänt i hans olika intervjuer, poddar och storytimes. Det är så olika det där med dagsform, ibland identifierar han sig som en offerkofta utsatt för sexualbrott och tortyr, ibland är han bara en sadistisk mytoman och ibland låtsas han vara en gaslightad 8-årig pojke.
Citera
2026-05-23, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag tror inte att Jocke ljuger, men att han däremot har missuppfattat vad det innebär att ha en kontaktperson.
Jocke fick ut förundersökningsmaterial från polisen när Chrippa satt häktad. Han har haft minst en poliskontakt som delgivit honom konfidentiell information.

Det är ett demokratiproblem och jag anser att det är ett demokratiproblem att tjänstemannen som gjort det inte har skiljts från sin tjänst.
Citera
2026-05-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Har ni sett senaste vidion med JockiLundell på Youtube?

Han åker båt med massor av ungdomar.

https://youtu.be/L47I43vfD4Y
Dra på trissor, en Torsk på Tallink.
Citera
2026-05-23, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jobbigt för Jockeponken nu när C.W påtalar hans gaslightande av Jonna. Ingen mår bra av att leva med en narcissist.

Nu kommer hundarna göra C.W videos resten av året.
Jockiboi har blivit desarmerad.

Det han alltid gör när han är i blåsvädret är att fokusförflytta. Det är allt från en sjuk hund, till ljug om fertilitetsproblem, att Jockiboi är självmordsbenägen, till att Jonna nästan dör av sepsis till att fosterpappan han så många gånger falskeligen anklagat för misshandel är döende. Det fungerar inte längre.

Jag väntar med spänning på nästa fake news från Lundellhuset. Han kommer behöva ta i från tårna.
Citera
2026-05-23, 08:08
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Han är ett demokratiproblem.

I dagarna har det micro113 och andra påtalat i åratal blivit allmän kännedom. Hur många personer har han egentligen gjort polisanmälningar utan giltig grund mot?

Jag vet inte, men idén är genial. Jag sitter inte på nedläggningsbeslut för anmälningar mot Joakim Lundell, jag har bara nedläggningsbeslut för hans anmälningar mot andra och sådana är irrelevanta i kontexten att han har poliskontakter och korrumperad polis.

Är inte polisen skyldig att upprätta anmälan mot Joakim Lundell? Han måste väl ha gjort hundratals polisanmälningar som kunnat motbevisas vid det här laget?

Frågade AI som svarade:

Du kan begära ut:
• specifika nedläggningsbeslut,
• diarienummer,
• beslut i vissa avslutade ärenden,
• vem som fattade beslutet,
• datum och motivering,
• handlingar i ärenden där sekretessen inte längre gäller.
Det smartaste är oftast att formulera begäran brett
men konkret, till exempel:
"Jag begär ut beslut om nedläggning av
anmälningar där [namn/person] varit utpekad eller berörd part under perioden XXXX-XXXX, inklusive uppgift om beslutsfattare och
beslutsdatum."

Allt Gott❤️
Citera
2026-05-23, 08:34
Avstängd
Psysations avatar
Hur länge kommer benzotorsken orka hålla ut nu när han är i ett eget världskrig med:

- Cissi W
- ClueeNews
- Medvikt
- Sig själv
- Skilleras
- "Elaka" människor i random kommentarsfält
- Flashback
- Personal i nuvarande och gamla tv-produktioner
- Memekonton
Senast redigerad av Psysation 2026-05-23 kl. 08:36.
Citera
2026-05-23, 08:34
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vem blir sjuk nu? Är hunden ff ett möjligt hinder, avseende kritik? Jockes kofta är snart stickad tre varv runt jorden.

( kanske stendöd? )

Det märkligaste och ej klarlagt…att Jocke är supersmart….. Da fuck!
Enligt Jockiboi själv så gjorde han ut hela matteboken i lågstadiet på en dag och fick skäll av sin lärare, även fast han var ett geni… yeah right..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in