Citat:
Ursprungligen postat av
MissCash
Möjligt. Fast då borde ju ekorrhjulet vara något som roar, vilket inte alls är budskapet idag. Fast för ekorren i fråga som sprang var det kanske inte så kul.
Nåja, de älskar att springa, precis som med hamstrar. Men jag tycker rent generellt illa om djur i bur, vi borde sluta med det. Djurparker för artskydd är ok, men annars borde vi inte ha djurparker heller.