Citat:
Ursprungligen postat av
Kanonen56
Med tanke på att autismen är så utbredd ibland Svenska arbetare idag så är det nog trotts allt det.
Om du tycker så så kan jag rekommendera dig att prova det skämtet på en större flygplats i USA.
Där är väl fråga om om du överlever eller om du har tur hur länge du behöver vara inspärrad.
Har man varit med ett tag så förstår man hur man skall bete sg i vissa situationer.
Hade en obehaglig upplevelse i november 2021, Första internationella flygresan jag gjorde efter sep 2021.
Blev stoppad i säkerhetskontrollen på Metropolitan Airport; Blev undersökt på plats sen försedd med handklovar och blev eskorterad av 2 beväpnade personer till ett rum där jag fick klä av mig helt och undersökas.
Det visade sig att min titanplatta och 4 skruvar i mitt knä gett utslag(Fick skaffa ett läkarintyg, vilket jag inte behövt använda sen 2010). Men efter ca 30 min så tog de ett beslut om att det var ofarligt och ärren visade på att det var en gammal skada.
Efter det blev jag väl behandlad och de fixade specialtransport till mitt flyg så jag kom med.
Sen des har jag lärt mig att inte skoja med säkerhetspersonal på flygplatser.