Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Jag är så fruktansvärt trött på alla dessa intervjuar med alla sk influencers 🤮
Reagerade på hennes urringning redan hos frisören, tycker det märktes tydligt hur hon vid ett tillfälle lutade sig framåt och "tryckte ihop" så klyftan verkligen syntes 😅
Läste på TT på IFs sida, under ena inlägget "När dom måste blocka dig för att deras förhållande ska fungera ✨ slay queen 👸🏽"
Då är vi 2 st som är trötta på det ! Då allt känns så tillgjort och inte äkta någonstans .
Ja jag läste också det på TT . Och att man har tagit reda på IFs schema vilka dagar hon är Ishallen så hon ej krockar med V 🤦♀️ om det är sant el inte törs jag ej svara på . Men inget förvånar mig då N själv ringt upp till dessa 2 tjejer det rör sig om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Är inte förvånad över titeln på N:s låt "Ligga inatt".
Är heller inte förvånad över att V & N köpt hus på Ekerö så att hon fortfarande är nära "mamma'.
MB ställer N lite mot väggen emellanåt & återigen kommer denna mening om A upp, att A inte hört av sig till N och att de inte trodde att A skulle komma in i bilden som biologisk pappa till stora C?!?
Trodde N hade mognat en smula som tvåbarnsmamma men, ursäkta hon dansar nu tyvärr mer än någonsin uppe i det blå och må erkänna att det fortfarande saknas en gnutta ödmjukhet med äkthet där vid lag.
Nä man blir ej förvånad över låttitelen , då allt i hennes värld kretas kring utseende och sex .
Börjar bli rent av sagt löjligt då hon gång på gång hävdar att A aldrig har hört av sig .
Hur kommer det då sig att hon förbjöd honom att vara med på förlossningen. Hade hon ju ej behövt el att anmäla honom för stalking 🤔 får inte ihop det då dessa 2 påståenden går emot varandra.
Reagera även över något syrran sa att N skulle ha sagt att det är långt ifrån över med A då N syfta på utredning både via familjerätten och anmälningar . Att MB skulle ha frågat vad det är som tar sån tid att N skulle ha svarat " det får du fråga statten om "
Vet inte känns som N går och hoppas att A aldrig ska få ha kontakt med C utan drömmen lever kvar att V ska adoptera henne
Citat:
Ursprungligen postat av
Dalen78
Lyssnade på hela intervjun idag o va pinsamt det är när N gång på gång höjer sig själv till skyarna, att hon är så snygg, sexig o en fantastisk fru.
Konstigt att de kontaktade hennes mamna för att fråga om hon kan sjunga? Varför inte ta det med N själv? Inte så oväntat som sagt att låten innehåller LIGGA 🙄
De hade gift sig främst för det praktiska o juridiska. Så N väntar på att V ska fria. Ha ha, snacka om o vara udda 🤣 Fria efter giftermål!?
N säger att hon tänker på stora C:s bästa när/om hon ska träffa A. Hade inte N satt käppar i hjulet så hade C redan haft en relation med sin biologiska pappa ❤️
Precis det är inte As fel att det dröjt så länge utan det är Ns eget fel . Tyvärr har det gått ut över hennes egen dotter som misst 2 år av sitt liv att hennes pappa ej fått träffa henne .
Den ända N tänker på är sig själv ingen annan !!
Haha snacka om att göra allt bakvänt 😂🤣😂
Även här kommer lögner in ,hon har ju själv berättat hur romantiskt det var när V just " friade till henne "
Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Har jag missförstått eller var inte J& N nära med hon som har exonph kontot?!
Har för mig att dom var på hennes bröllop i somras och även var samma med att gratulera till bebisen. Men under de senaste (tragiska) inlägget lyser båda med sin frånvaro
Jo dom har stått varandra nära . Dom var på hennes bröllop hennes stora fest då hon fyllde .
Men sen hände det något fler har skrivit att hon skrev något på sitt konto om V och N men fick ta bort det .
Och att det hade något med nån rättegång också .
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
J känner tydligen MN (som ringde) sedan tidigare så uppenbarligen (om deras ord stämmer) så har hon gått via J i frågan om N sjunger.....?!?!? De har sedernera nog även sett att N har många följare på IG och ser då sin chans att använda N som ett ansikte utåt.
N är ju vuxen så man kan ju undra varför man inte kontaktar N direkt om man nu söker en influencer till en låt,?.
När Allt ska gå via sin egen mamma hela tiden blir det lätt För mycket och För nära och den "självständiga" vuxna N kommer aldrig fram i ljuset.
Det har av någon underlig anledning även blivit en "fluga" att Influencers nu skall släppa låtar till höger och vänster.
"Pärla" är en av dem och vet ej om det stämmer men det ryktas om att N varit i kontakt med henne????
Låter mycket konstigt att man ej kontaktar N själv då hon är en vuxen kvinna på 27 år
Börjar undra om J agerar som något slags ombud till N då hon ej får bestämma något själv utan J är med över allt 24/7