2026-05-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu handlar ju tråden om Jocke Lundell! Vad jag har för synpunkter på Bianca Ingrosso eller de andra du nämner tar jag där!

Du missar en viktig detalj, tråden handlar om den kortväxte mytomanen Jockiboi, som ljugit om sin mamma och familj i syfte att tjäna pengar. Bara för att ta ett enda exempel.
Citera
2026-05-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Enligt egen utsaga, i ett samtal med Motvikt publicerad på Motvikts kanal, så är det inte han som skapar dokumentären.
Det är, enligt Jocke, några andra producenter som skapar dokumentären, och den ska handla om "Youtubes mörka sida" eller något liknande.

Men har han inte lärt sig någonting?! Görs det en till dokumentär om "YouTubes mörka sida" borde han lägga benen på ryggen, gömma sig och inte ge några intervjuer. Har de verkligen lyckats lura honom igen?!?!

Producenten: Jocke, vi ska göra en intervju om YouTubes mörka sida, kan du vara med på en intervju?
Torsken: JAA, det gör jag gärna. De heter Cluee, Medvikt, Skilleras, Goatbrain och så är det några till. Jag kan berätta allt om dem!
Producenten: Bra där, Jocke. Då kommer jag till dig med lite frågor. . .
Torsken: JAA!!! *Skriker till sina kritiker* "DE SKA GÖRA EN DOKUMENTÄR OM ER OCH JAG ÄR MED I DEN!!".

Kan det bli mer historien upprepar sig än så. . ?
Citera
2026-05-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Du missar en viktig detalj, tråden handlar om den kortväxte mytomanen Jockiboi, som ljugit om sin mamma och familj i syfte att tjäna pengar. Bara för att ta ett enda exempel.
Är det en viktig detalj att han är 1.72 och har 40 i skostorlek? Jisses
Citera
2026-05-20, 19:18
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Cissi Wallin upplevs inte som en person som håller tillbaka om man ljuger om henne, vilket Jockiboi snart kommer börja göra förmodligen (eftersom han alltid gör det mot motståndare) i ett försök att förgöra henne. Han kommer få röven fucked efter det.
Citera
2026-05-20, 19:24
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Cissi Wallin upplevs inte som en person som håller tillbaka om man ljuger om henne, vilket Jockiboi snart kommer börja göra förmodligen (eftersom han alltid gör det mot motståndare) i ett försök att förgöra henne. Han kommer få röven fucked efter det.

Nej, Jockiboi kommer inte våga gå på Cissi Wallin. Istället kommer Jockiboi spela kränkt martyr igen medan Ozempic-Anjo och Trosas byfåne springer runt som två desperata rövslickare och försöker försvara en historia som deras husgud redan erkänt på YouTube.
Citera
2026-05-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Är det en viktig detalj att han är 1.72 och har 40 i skostorlek? Jisses

Enligt hans egna ord är han 1,75 och en halv. Det är noga med detaljer för Jockiboi
Citera
2026-05-20, 19:32
Medlem
Citat:
Enligt hans egna ord är han 1,75 och en halv. Det är noga med detaljer för Jockiboi
Ok!
Citera
2026-05-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nej, Jockiboi kommer inte våga gå på Cissi Wallin. Istället kommer Jockiboi spela kränkt martyr igen medan Ozempic-Anjo och Trosas byfåne springer runt som två desperata rövslickare och försöker försvara en historia som deras husgud redan erkänt på YouTube.

Även den äcklige Skuldis sitter och försöker dra sitt strå till stacken, i förhoppning att platsa i hundflocken. Usch vilka vidriga människor dessa är. Jockiboi delar ut olika manus och hans rövslickare får göra skitjobbet. För Jockiboi vill ju bara vara ifred!?
Citera
2026-05-20, 19:50
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Men har han inte lärt sig någonting?! Görs det en till dokumentär om "YouTubes mörka sida" borde han lägga benen på ryggen, gömma sig och inte ge några intervjuer. Har de verkligen lyckats lura honom igen?!?!

Producenten: Jocke, vi ska göra en intervju om YouTubes mörka sida, kan du vara med på en intervju?
Torsken: JAA, det gör jag gärna. De heter Cluee, Medvikt, Skilleras, Goatbrain och så är det några till. Jag kan berätta allt om dem!
Producenten: Bra där, Jocke. Då kommer jag till dig med lite frågor. . .
Torsken: JAA!!! *Skriker till sina kritiker* "DE SKA GÖRA EN DOKUMENTÄR OM ER OCH JAG ÄR MED I DEN!!".

Kan det bli mer historien upprepar sig än så. . ?
De finns ju absolut dem som man vet att Jocki vill snacka med, men sedan har det kommit ut att han kontaktat personer som bara befinner sig i komentarsfält och uttrycker åsikter. Man slutar aldrig förvånas. Samtidigt är det ett sjukligt beteende, om han nu var seriös med denna dokummentär hade han inte kontaktat de han vill ha med personligen. Utan han hade låtit produktionen göra skitgöran.
Citera
2026-05-20, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är tur att vi alla vet hur mycket han ljuger, och att hans trogna hundar ägnat sista tiden åt att gå ut och bekräfta det
Citera
2026-05-20, 20:09
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Enligt hans egna ord är han 1,75 och en halv.

En blonderad ansiktstatuerad psykopatisk mytoman och halvportion.
Citera
2026-05-20, 20:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Även den äcklige Skuldis sitter och försöker dra sitt strå till stacken, i förhoppning att platsa i hundflocken. Usch vilka vidriga människor dessa är. Jockiboi delar ut olika manus och hans rövslickare får göra skitjobbet. För Jockiboi vill ju bara vara ifred!?

Pinsamt när man ser hur Ozempic-Anjo, Skuldis och Trosas perversa byfåne slickar röv på Jockiboi som desperata fanboys i hopp om att få lite uppmärksamhet från den blonderade mytomanen. Hela deras existens på Youtube verkar kretsa kring vem som kan slicka mest röv på Jockiboi och kanske belönas med en shoutout eller vara med Spökjakt.

Samtidigt försöker idioterna få det till att Cluee driver någon smutskastningskampanj, trots att han bara återger saker Jockiboi själv sagt på sin egen kanal. Det är inte rykten, lögner eller "falska narrativ", det är Jockibois egna ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in