2026-05-19, 21:28
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Therese smular dessutom ostbollar i sängen varje kväll, så man måste få kalla henne tjockis också.

Vilka dåliga videor han har gjort senaste dagarna. Han är slut som artist.

Den perversa byfånen verkar numera leva i en konstant jakt på "content" och blivit så desperat att pervot testar vad som helst, problemet är bara att allt han producerar blir skit. Även Baronens mest hängivna hatare börjar tröttna, för ingen människa orkar lyssna på ännu en timme av upprepningar, osammanhängande förtal och lögner från byfånen i Trosa.

Samtidigt ligger Baronens förståndshandikappade fru utslagen i sängen och smular ostbågar ner i lakanen. Mentalt befinner hon sig långt bort från Baronens gnällande, där krullhåriga araber fortfarande existerar i hennes nostalgiskt romantiserade dagdrömmar.
Senast redigerad av Damien- 2026-05-19 kl. 21:41.
Citera
2026-05-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
De har varit drivande i mkt som sagts och gjorts. Grejen är att jag inte har lust att försvara den andra sidan heller. För mig är hela gänget av samma skrot och korn. Både kvinnor och män.

Ärkevidret, i mitt tycke är Crippa. De klipp jag sett där han skriker på sin dåvarande sambo i bilen, inför barnet gör honom diskvalificerad som man i min värld.

Tur för honom att han har två svagbegåvade kvinnor som ser honom som Guds gåva till kvinnan.

Personligen skulle jag hellre gränsla 100 kaktusar i nån tillläggskrets Dante fixat, bara för lilla mig.

Nu gaggar du om ovidkommande personer. Det här är tråden om den spetälska mongoloiden i Trosa, Bajsbaronen.
Citera
2026-05-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Mitt enda lyckliga minne.. inte en tanke på sina egna barn, det är bara Baronens behov som betyder något.

Vilket jävla svin han är, större gris är svårt att hitta.

Nu höjer han farfar upp till ytan, men han hade inte några problem att utnyttja honom ekonomiskt.

På tal om parasitens ekonomi, går det att se hans deklarerade inkomst för 2025 än?
Citera
2026-05-19, 22:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
På tal om parasitens ekonomi, går det att se hans deklarerade inkomst för 2025 än?
Siffrorna hade inte kommit in ännu när jag kollade.

I början på juni är alla som deklarerat digitalt inne i systemet, så ni får hålla ut ett par veckor till.

Uppenbart är dock att båda två har ekonomisk stress. Anjo har ju förlorat 70% av sin omsättning. Också en fru på det som vill ta bort överskottshuden och fixa hästtandköttet.
Citera
2026-05-19, 23:46
Medlem
Maskotens avatar
Citat:

I början på juni är alla som deklarerat digitalt inne i systemet, så ni får hålla ut ett par veckor till.

Uppenbart är dock att båda två har ekonomisk stress. Anjo har ju förlorat 70% av sin omsättning. Också en fru på det som vill ta bort överskottshuden och fixa hästtandköttet.
Det lär ju bli jävligt dyrt isåfall, hon borde utföra dessa ingrepp i USA, där har dom säkert mängdrabatt.
Citera
2026-05-20, 11:26
Medlem
0.1s avatar
Tessan måste vänta till löning för att köpa en barncykel för 400 och Rask fortsätter påstå att hans kanal går bra? Okeeeeeeej.... skiter han helt i sin familj eller? (Ja)
Citera
2026-05-20, 12:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Tessan måste vänta till löning för att köpa en barncykel för 400 och Rask fortsätter påstå att hans kanal går bra? Okeeeeeeej.... skiter han helt i sin familj eller? (Ja)
Det finns ju andra slashasar som anser att deras pengar är deras egna och låter frun försörja och betala för familjen i övrigt.
Han kanske hör till den sorten.
Citera
2026-05-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Satt inte Rask nyligen och sa att han får ut 41k i månaden?

Hahaha
Citera
2026-05-20, 14:53
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns ju andra slashasar som anser att deras pengar är deras egna och låter frun försörja och betala för familjen i övrigt.

Tja är nån kvinna så blåst och ansvarslös att hon bildar familj med en sån kan hon gott ha det.
Citera
2026-05-20, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Tja är nån kvinna så blåst och ansvarslös att hon bildar familj med en sån kan hon gott ha det.
Jag är böjd att hålla med dig faktiskt. Det finns väl undantag som saknar val, men generellt så.
Citera
2026-05-20, 15:39
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Enligt Baronen själv inkommer så enorma summor från hans pissdåliga förtalsvideor att runkbögen numera tjänar över 40 000 efter skatt varje månad. Nästan så man väntar sig att Trosas perversa byfåne ska bli inbjuden till någon podcast för att berätta hur man bygger ett finansimperium genom att sitta i ett runkbås och beskriva våldtäktsfantasier framför en webbkamera.

Det hela låter förstås som ytterligare en lögn med tanke på att Baronens förståndshandikappade frus skulder fortfarande är obetalda. Om den flintskalliga runkbögen verkligen vore denna mytomspunna höginkomsttagare han utger sig för att vara, borde det vara lika enkelt att lösa skulderna som det är för äcklet att spela in ännu en sexvideo där han trycker på sin förståndshandikappade fru bakifrån.
Citera
2026-05-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Enligt Baronen själv inkommer så enorma summor från hans pissdåliga förtalsvideor att runkbögen numera tjänar över 40 000 efter skatt varje månad. Nästan så man väntar sig att Trosas perversa byfåne ska bli inbjuden till någon podcast för att berätta hur man bygger ett finansimperium genom att sitta i ett runkbås och beskriva våldtäktsfantasier framför en webbkamera.

Det hela låter förstås som ytterligare en lögn med tanke på att Baronens förståndshandikappade frus skulder fortfarande är obetalda. Om den flintskalliga runkbögen verkligen vore denna mytomspunna höginkomsttagare han utger sig för att vara, borde det vara lika enkelt att lösa skulderna som det är för äcklet att spela in ännu en sexvideo där han trycker på sin förståndshandikappade fru bakifrån.

Jag tror Rask blev rädd för att åka dit för ett till ekobrott.

Han deklarerade endast 192k för 2024 trots att hans kanal genererade över 1,1 miljon det året.

Så för att rädda upp det hela måste han han ha tagit upp 700k i deklarationen för 2025.

Han måste ha fått hjälp med att deklarera och försöka rädda upp det av någon.

Ska bli intressant att se om han tar upp att han köpte tillbaka kanalen för 175k oskattade kr.

Får inte riktigt ihop det här. EBM borde kolla upp bokföringen och att han inte har F-skatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in