2026-05-19, 21:22
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Finns ett inlägg på hans facebook den 30 april, går inte att missförstå, står bland annat "vila i frid min älskling".

Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Nej då, hon klev av på valborg. Är därför de väntat med allt från dumpens sida

Lyssna 32 sekunder in, han försöker skylla sitt beteende på att frun har cancer; "Ja-ja-ja, frugan är ju döende i cancer också". Då säger Sara "Ja, vi vet. Jag har själv cancer".
Citera
2026-05-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lyssna 32 sekunder in, han försöker skylla sitt beteende på att frun har cancer; "Ja-ja-ja, frugan är ju döende i cancer också". Då säger Sara "Ja, vi vet. Jag har själv cancer".

Alla ursäkter är bra enligt gäddorna. Denna gången var det för ovanlighetens skull sant. Inte för att det på något vis gör att hans beteende och agerande är okej, jag är bara inte van vid sanning från gäddorna, varken i chattloggar eller konfrontationer...
Citera
2026-05-19, 21:51
Medlem
Oljetjuven har tur som bor i ett land med mycket fjäll att gömma sig i
Citera
2026-05-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

frugan kanske tipsade dumpen
Citera
2026-05-19, 22:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Tre från söderhamn och en tjomme som blev tagen där, men var uppifrån. En har ju dock dubbeldumpat, få genier förunnat att klara just en sådan prestation.

Vem var dubbeln?
Citera
2026-05-19, 22:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Alla ursäkter är bra enligt gäddorna. Denna gången var det för ovanlighetens skull sant. Inte för att det på något vis gör att hans beteende och agerande är okej, jag är bara inte van vid sanning från gäddorna, varken i chattloggar eller konfrontationer...

De kan nog sälja sin döda mor eller sina barn för att försöka komma undan...
Citera
2026-05-19, 22:10
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur

En sista hälsning från andra sidan...
Citera
2026-05-19, 23:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
Sa han inte att hon var död ?
Citera
2026-05-19, 23:59
Medlem
Citat:

Sure att frugan hade cancer stämmer. Men att vara på jakt efter barn att våldta och förgripa sig, det beteendet kan man inte skylla på att kärringen har cancer där hemma.

Fruktansvärt vidrigt gjort. Frugan ligger hemma och är dödssjuk och han är ute och jagar barn.
Citera
2026-05-20, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Vem var dubbeln?

#540, det var andra gången
Citera
2026-05-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Sa han inte att hon var död ?

Nej han sa att hon var sjuk
Men eftersom sara redan visste det så kan hon varit i kontakt med henne innan. så frugan kanske redan visste vad han höll på med. Hon kan ju ha fått reda på det själv, och kontaktat dumpen. Hon behöver ju inte varit ovetandes om hans intressen. Hon kanske tom tyckte han förtjänar en publicering
Citera
2026-05-20, 09:39
Medlem
779 kom ihåg att numrera, han kvalar ju in i gäddhistorieboken som den mest empatilösa (jagar barn istället för att stötta frun)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in