Igår, 21:07
Medlem
.Mlyric.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sbcsweden
Leo har nyss gått ut på sin instagram och hävdat att han nyss kommit ut efter att ha suttit anhållen för misshandel av tre st "exil iranier". Han påstår att det bara är en komplott för att sätta dit honom, och att han absolut inte vill tillbaka till fängelse.
Tankar kring detta?

Mvh
PS. Nick är iranier

Han verkar fortsätta med att utrycka sig hotfullt mot Nick som att han ska ta livet av han i ringen.
Citera
Igår, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Leo är en jävla clown som tror han är en tuff arab.

Det finns inga tuffa araber bara efterblivna.
Citera
Igår, 21:59
Medlem
Nu hotar Leo folk som lägger upp videos på honom...
Så här skriver han!

"Alla som nämner mitt namn. tik tok profiler osv...

Rid på min clout men tänk på att det kommer bli konsekvenser omni går över gränsen.

Just saying"
Citera
Igår, 22:25
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Har du missat att han e uppväxt i jordbro ?

fast han lät som dogge förr. vilket inte är så konstigt eftersom han är chilenare. nu låter han som en arab. han kanske blev bögad så mycket av araber i fängelset att han fick en ny dialekt
Citera
Idag, 01:06
Medlem
Bilderberg78s avatar
Två lika idioter som inte har med svensk politisk debatt att göra alls.
Citera
Idag, 01:24
Medlem
Kan inte kinesen återvända till Sydamerika så får vi se hur tuff han är där eller om de gillar honom.

Är man här som en parasit är det inte mkt att vara tuff över.

Sen vet jag inte varför han hånar kurder det kan också slå tillbaka.
Citera
Idag, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
fast han lät som dogge förr. vilket inte är så konstigt eftersom han är chilenare. nu låter han som en arab. han kanske blev bögad så mycket av araber i fängelset att han fick en ny dialekt

Han har ingen egen identitet. en rotlös babbe som har gjort karriär på att vara kriminell.

Med tanke på vad han gjort av sitt liv så är det skandal om åklagaren inte yrkar på utvisning om han ens går mot röd gubbe i framtiden.

Han är exakt den sortens skräpmänniska som förstört Sverige och tror sig ha rätt till att fortsätta leva så.

Skicka hem honom till Latrinamerika. J-vla indian.
Citera
Idag, 13:25
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Att vara kortare än Nick är nästan en bedrift i sig. Men Leo ser inte ut att ha någon kondition öht, man hajar ju hur flåsig och svettig han kommer vara en halv rond in i matchen. Han kommer behöva syrgas.

Nick hade lätt vunnit den matchen men "kinesen" kommer aldrig ställa upp på en sån. Tomma tunnor skramlar mest som man säger.
Ja, det är väl att Leo får bögstryk efter en halv minut som är den mest troliga utgången. Jag tror inte heller han ställer upp om han inte får för sig att han måste representera "orten" och värna om sitt rykte som en tuffing.
Citera
Idag, 15:28
Medlem
Wikitomtes avatar
Jag hade ingen större koll på "kinesen" bara för en vecka sedan. Kartellen låter bekant men lyssnar inte på pratsång från "orten" som det så häftigt heter.

Men vad i helvete. Människan är över 50 år gammal och pratar och beter sig som en stökig tonåring. En av grisen Palmes importchilenare. Måste gå att returnera.

Trodde till en början att han spelade teater och gjorde sig till men idioten är på riktigt efterbliven.
Citera
Idag, 20:42
Medlem
Kallar alla för husblattar. Försöker själv bli husblatte åt AFS.

Det går inte riktigt att få grepp om den här göken. Vad är det för fel på honom egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in