Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Att svenskar sitter hela dagarna framför datorn och bryr sig om vad ministaten Israel, som råkar vara världens enda judiska stat, gör är minst sagt märkligt. Att liksom vakna på morgonen och säga till sig själv: "Idag skall jag inte göra något åt kriget i Sudan, åt Aidskrisen, åt hemlösa i Sverige eller Ukraina. Nej, jag skall väcka opinion i Israel-frågan, dom jävlarna skall inte få tävla i Eurovision, dom är ju judar! Juuuudaaaaaaar".
Va? Du verkar ha en psykos. Ta din medicin.
Tror att många som kritiserar sionisternas krigsbrott har kritiserat diverse andra krig och konflikter med, som jag gjort, även kritiserat Hamas. Men ni vidriga falska lögnare gör ju skillnad på folk. "Skitsamma om det är oskyldiga muslimska barn som dör". Förstår inte hur ni ser er själva i spegeln utan att må illa när ni är så falska.
Många judar kritiserar sionisternas krigsbrott/krigsföring.
Läs på, öppna ögonen eller sluta ljug om du nu inte är vilseledd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glödskal
Han har det degenererade Israel och dess shemale Dana International att tacka för sin vinst i Eurovision
Dana International vann för låten var den bästa det året. Nu röstar folk politiskt snarare än för musiken i sig vilket är ytterst olämpligt när det redan är kontroversiellt att Israel är med i och med krigsföringen etc.