Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Alternativ för Sverige höll nu under helgen fem stycken torgmöten. Partiledaren Gustav Kasselstrand blev på dessa torgmöten behandlad som en rockstjärna. En massa människor kom efter hans tal fram till honom och ville hälsa och ta selfies tillsammans med honom. Jag upplever att Alternativ för Sverige hela tiden blir mer och mer populära. Vad tror ni att deras chanser att komma in i riksdagen är? Att de kommer att få mycket fler röster än i valet 2022 är jag ganska säker på, men tror kanske ändå inte att 4 procent är realistiskt. Jag kommer självklart ändå att rösta på dem eftersom de är det partiet som har bäst politik. En röst på det sionistiska Sverigedemokraterna är enligt mig en bortkastad röst. Jimmie Åkesson och Sverigedemokraterna har ju ganska länge nu visat att Israel och det judiska folket är viktigare än vad Sverige och svenskarna är. Hur stora tror ni att Alternativ för Sveriges chanser att komma in i riksdagen i höst är?
Chansen är = 0
AfS kommer att backa igen precis som de backat i varje riksdagsval sedan de fick sin högsta siffra = 0,3% för några val sedan.
Lycka till med detta projekt.