2026-05-16, 15:21
Medlem
Avskyr är ett starkt ord men Miss Li har gjort jävligt jobbiga låtar ända sedan hennes totala karriäromvändning.

Även jävligt trött på Ozzys röst och hela den där jävla familjen
Citera
2026-05-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanItor91
Även jävligt trött på Ozzys röst och hela den där jävla familjen

Hatar också den familjen. Nollan Ozzy var en benzogrönsak med IQ på 67 ungefär.
Citera
2026-05-16, 15:26
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Benjamin Ingrosso pga av hans läspande och hans späda röst. Plus att man kan fan inte värja sig från hans låtar. Eller hans äckliga familj.

Usch ja, jag tål fan inte någon "artist" som aldrig hade fått en chans om det inte vore för deras föräldrar.
Det är inte musik, det är curlingljud.
Citera
2026-05-16, 15:29
Medlem
Nästan samtliga "unga artister" med typ mittbena eller överdrivet mycket lockigt hår i pannan som sitter med gitarr och stönar och tror hen är jättecharmig.
Citera
2026-05-16, 15:34
Medlem
patriss avatar
Zara Larsson - Pundande strippa med okej röst

Tomas Stenström - Posör

Ed Sheeran - fjollröst

Benjamin Ingrosso - Irriterande ansikte med fjollröst

all svensk modern hiphop
Senast redigerad av patris 2026-05-16 kl. 15:36.
Citera
2026-05-16, 16:02
Medlem
Proras avatar
Shakin' Fredrik hade sex med ett fan efter en konsert vid mitten av åttiotalet och därefter blev det ingen fortsättning, till tjejens förtvivlan. Där gick min gräns.
Citera
2026-05-16, 16:07
Medlem
DonaldBidens avatar
John Lennon, hans "Imagine" om obegränsad brittisk imperialism är den vidrigaste låt som någonsin gjorts.

Och utrareaktionära anglofila imperialister har den dåliga smaken att spela den i tid och otid i alla möjliga sammanhang.
Citera
2026-05-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Benjamin Ingrosso pga av hans läspande och hans späda röst. Plus att man kan fan inte värja sig från hans låtar. Eller hans äckliga familj.
Enkelt att gilla Benjamin..
13år gammal och vuxna personer har en sida på Facebook som heter Alla vi som hatar Benjamin Wahlgren..
https://www.youtube.com/watch?v=8NrkvYy_ASE cool.
Citera
2026-05-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Zara Larsson, Siv Malmkvist, Takida, Benjamin Ingrosso och Mariah Carey är alla på min hatlista.
Har även väldigt svårt för Volbeat.

Tidigare var Tina Turner och Östen Warnebring med på den listan men de har ju lämnat oss så de kanske inte räknas.

Siv Malmkvist? Vad finns det för anledning att hata henne?
Att du av någon anledning inte gillar hennes musik kan jag väl på nåt sätt förstå, men Själva Sivan borde det väl ändå vara svårt att tycka illa om?
Citera
2026-05-16, 16:15
Medlem
Jag kör Sverige
Edvin Törnblom: Inkvoterad värdelös homo idiot.
Johanna Nordström: Inkvoterad tjockis.
Gardell: Idiot.
Levengood: Noll talang. Byggt en karriär på att säga "alla älskar alla det blir roligast då"
Anna Book: Värdelös. Värdelösa barn.
Hon operasångerskan Thunbergs mamma. Idiot!
Citera
2026-05-16, 16:29
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Zara Larsson - Pundande strippa med okej röst

Zara Larsson har extremt bra röst enligt en sångpedagog jag känner. Däermot menar hon också att andra låtar skulle visa det tydligare. Men bara att hon aldrig kör playback säger en hel del.
Citera
2026-05-16, 16:30
Medlem
ViribusUnitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Tomas Ledin. Avskyr hur han liksom lyckats sulla ner den svenska kulturen med sina sliskiga låtar. Verkligen corporate pop. Han visste verkligen var han skulle sätta sitt kladdiga finger så att det blev ett märke kvar.

Helt enig. I Sverige är Tomas Ledin i en klass för sig. Kombinationen av att han matar med populistiska svensson-igenkänningsfaktorer och att han försöker vara sexig kan inte väcka något annat än avsky.

Citat:
Det blir en dag på stranden
Morgnarna drar förbi
Vi sjunker ner i sanden
Låter dagen få bli som den blir

*ryser av obehag*

Skolavslutningar i grundskolan där man tvingades sjunga med i "Sommaren är kort" är eviga trauman för många svenskar ur min generation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in