2026-05-16, 11:23
Medlem
UTubes avatar
Köpa lapp dans av argenteinsk donna som klubben tvingar på en är inte värre än att köpa prenumerasion på Ohly Fans

Det uppmuntras köpa eller blir man utkastad
Citera
2026-05-16, 11:25
Medlem
vichy6s avatar
TV4 är hycklare. De måste ju svara på kritiken?

En sexköpande lögnare rimmar inte bra med kanalen som har NOLLtolerans.
Citera
2026-05-16, 11:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Köpa lapp dans av argenteinsk donna som klubben tvingar på en är inte värre än att köpa prenumerasion på Ohly Fans

Och runka i dammsugare?

Snubben är sjuk.
Citera
2026-05-16, 11:45
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jockey har inte köpt sex för att förnedra en kvinna. Händelsen i vidion var en del av en gammal tv produktion där han blev tvingad. Chrippa är å andra sidan känd för att köpa sex och har anklagats för att droga tjejer

Jockiboi säger själv att han betalat prostituerade vid två tillfällen, men har bara haft sex med en av dom. Så om det i Argentina var gången han inte hade sex, så var väl den i Japan där han hade sex? Och den i Japan köpte Jonna med produktionspengar. Det skedde också EFTER att Jockiboi ”lämnat sitt gamla liv” bakom sig och blivit Joakim Lundell.
Citera
2026-05-16, 11:57
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jockiboi säger själv att han betalat prostituerade vid två tillfällen, men har bara haft sex med en av dom. Så om det i Argentina var gången han inte hade sex, så var väl den i Japan där han hade sex? Och den i Japan köpte Jonna med produktionspengar. Det skedde också EFTER att Jockiboi ”lämnat sitt gamla liv” bakom sig och blivit Joakim Lundell.
Ja. Och det är på grund av detta som jag nu har kontaktat tv4! Det är inte ok att de ser mellan fingrarna för detta, helt groteska, beteende. Jag föreslår att fler gör detsamma! Han ska inte få komma undan när alla andra blir cancellerade. Fan inte ok!
Citera
2026-05-16, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Snällt av Jonna i så fall.
Citera
2026-05-16, 12:13
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja. Och det är på grund av detta som jag nu har kontaktat tv4! Det är inte ok att de ser mellan fingrarna för detta, helt groteska, beteende. Jag föreslår att fler gör detsamma! Han ska inte få komma undan när alla andra blir cancellerade. Fan inte ok!

Märk att Jockiboi väljer att lägga allt fokus på händelsen i Argentina (där han enligt sig själv inte hade sex), men kommenterar inte händelsen i Japan.
Citera
2026-05-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Också gjort men misstänker att de betalar dyrt för kontraktet.
Citera
2026-05-16, 13:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Fast nu hade han enligt egen utsaga sex med den prostituerade. En dans är inte sex.
Citera
2026-05-16, 13:23
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast nu hade han enligt egen utsaga sex med den prostituerade. En dans är inte sex.
Nä han 'köpte sex' som det heter när man köper lapp dans, det kallas 'köpa sex' även om snorren inte åker in inuti dansaren
Citera
2026-05-16, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Men det verkar råda olika bud om det är med japansk eller argentinsk nattfjäril som samläget uppstått?

Med reservation för pollenallergi och antihistaminer i min skalle.
Citera
2026-05-16, 13:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nä han 'köpte sex' som det heter när man köper lapp dans, det kallas 'köpa sex' även om snorren inte åker in inuti dansaren
Nej det heter inte att man har sex när man får en lapdans.
Att ha sex innebär att man haft sexuell aktivitet med vederbörande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in