Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Jag sa aldrig att man inte gjorde det.
Du bråkar över ingenting din efterblivna hund. Det finns fog för mitt påstående att HBTQ fixering har skadat dem och du ska helt enkelt börja bråka om något helt annat som aldrig sades eller ens insinuerades. Du hittade på att jag sa något och börjar argumentera utifrån det.
Antingen har du lågt IQ, eller så kan du citera exakt där jag skrev att det ENDAST är pga HBTQ fixeringen som man blöder väljare. Jävla råtta. Håll käften nu. Debatter är ingenting för dig.
Asså är du tappad på huvudet inte bara som barn utan vuxen också?
Om du ärligt tror att förlusten av tittare pga HBTQ inslag (ganska litet inslag för den delen) bidrar till en nett negativ mot de tittare som dras in just för HBTQ inslagen så måste du ha problem.
Eurovision har alltid varit gaykultur, kommer alltid vara gaykultur. Att aktivt arbeta mot det hade dödat tävlingen.
För den delen, debatter? Vad fan snackar du om, jag skriver till någon som bryr sig allt för mycket över att bli kallad puckad över flashback. Om du tror att jag ser detta som en debatt så tror du pinsamt mycket om dig själv.
Skämmigt!