Jag fattar inte riktigt... tycker deltagarna att deras bidrag verkligen är dugliga?
Det verkar ju ändå vara riktiga artister. Om det varit Idol hade jag förstått nivån men det är professionella artister och ändå låter det o ser uselt ut.....
De enda som folk tippat på är bra, är tydligen Australien och Danmark ikväll. Man brukar ju inte satsa pengar om man inte tror något är bra så vi får väl se
Schweiz- Gillar effekten med linan men fyfan vilken skitlåt. Börjar bli tjatigt detta med melodilösa låtar. Man skulle nästan tro de försöker ge tittarna en psykos! Detta får 2 av 5 självmordsrep från mig!
Jag tror inte att jag skulle ha en chans ärligt talat. Det skulle väl vara om det osannolikt fanns någon personkemi som inte riktigt kan förklaras och den ena råkar vara stormrik och den andra råkar vara en lodis (jag ).
För att som normalinkomstman dejta en sådan kvinna måste man nog vara exteeeeeeemt snygg.
Rika människor vill nog oftast vara med andra rika människor.
Jag tror att extremt förmögna människor kan vara trevliga, men att det nog är lätt att bli blind för summor.
Men i Sverige hade vi ju vår Kamprad som envisades med att köra sin Volvo 240
Du kan ha rätt. Du får jobba upp dig först och invänta en divorce.
Since 2010, Swarovski was in a relationship with real-estate-investor Werner Mürz. The couple married on 20 May 2017; they later divorced in 2022.[6][7] She is now in a relationship with Mark Mateschitz of Red Bull.[8]
Mark Dietrich Mateschitz (German: [ˈmatεˌʃɪt͡s]; born 7 May 1992) is an Austrian billionaire businessman, who owns 49% of Red Bull GmbH, the energy drink company co-founded by his father, Dietrich Mateschitz.