2026-05-14, 13:26
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Hon missbrukar förmodligen droger, jag känner igen det där. Ena veckan är hon helt jäkla manisk, ute och festar 24/7, skriker vulgära saker i både synkar och Snapchat-storys, postar sig halvnaken kråmandes i storys varje timme. Andra veckor kan hon på Snapchat te sig helt död, låg och nedstämd i storys. Då är det filtar, tända ljus, té och verkligen trycka på att hon stolt varit inne i någon vecka och varit helt utan fest.

Hennes tidigare personliga assistent Emelie Feola verkade rätt klok och ärlig med Bianca, satte henne vänligt på plats och sa saker som behövdes sägas. T ex när Bianca precis fått tillträde till nya lägenheten sa Emelie strängt att ”nu får du inte ha massa efterfester här”.

Just nu tror jag Bianca enbart är omringad av ja-sägare. T om hennes mamma är tyvärr ja-sägare gentemot Bianca, men det är nog grundat i någon slags rädsla tror jag. Eller vilja att hålla det lugnt, vilket det inte varit mellan dom tidigare då Bianca ter sig dominant, aggressiv och barnsligt envis. Bianca får ju vansinnesutbrott på hennes mamma och är aktivt konfliktsökande så förstår att Pernilla inte orkar ta fighter.

Ja, de är en fascinerande familj på många vis, och fascinerande att bevittna det tragiska spektaklet.
"Tragiskt" var ordet!

Jag har precis sett ett avsnitt i säsong 2 när Pernilla, Bianca och Christina åker till Paris. Bianca har precis blivit dumpad av Philippe och ältar sin hjärtesorg. Mormor är virrigare än någonsin, har glömt sitt pass när de kommer till Arlanda och får skaffa ett nödpass på flygplatsen och sedan står och pratar i telefon så att de håller på att missa incheckningen. Bianca gör inte annat än suckar, stönar och beklagar sig över hur hopplös mormor är. När de ska lämna hotellet säger Pernilla "Glöm inte din vibrator, mamma" och jag vet inte om det var ett skämt eller inte. Jag tycker att även Christina också ger ett gränslöst intryck. Hon skäms inte heller över sina divalater. Hans Wahlgren kan inte ha haft det lätt alla gånger. Och är det inte så att han aldrig blev någon stor skådespelare, utan mest var känd som Christina Schollins man? En toffel med andra ord, vilket förmodligen var en förutsättning för att deras äktenskap skulle fungera. Hans uppgift var att stå i hennes skugga och stötta henne i hennes karriär.

Jag tycker för övrigt att det är höjden av otacksamhet att bete sig som Bianca. Pernilla bjuder henne på en Parisresa för att muntra upp henne. Bianca gör sedan inte annat än kritiserar Pernilla, säger att hon är en usel fotograf och allmänt hopplös. Hon visar inte minsta tacksamhet över den omtänksamma gesten. Ibland undrar jag om tv-teamet uppmanat dem att hålla på så där, eller om Bianca inte gjorde annat än kritiserade sin mamma när hon bodde hemma.
Senast redigerad av Katten1227 2026-05-14 kl. 13:39.
Citera
2026-05-14, 15:14
Medlem
Det måste röra sig om någon sorts intellektuell funktionsnedsättning här? De föredra med adhd/add-diagnoser lyckas väl med åtminstone en av dessa saker: ta körkort eller gå ut gymnasiet med fullständiga betyg?
Citera
2026-05-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Det måste röra sig om någon sorts intellektuell funktionsnedsättning här? De föredra med adhd/add-diagnoser lyckas väl med åtminstone en av dessa saker: ta körkort eller gå ut gymnasiet med fullständiga betyg?
De föredra med....vad menar du?
Citera
2026-05-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1

Det är väl ändå en del av att ha ADHD - att ha svårt att fokusera och fullfölja saker och då kan man gå ut ur skolan utan fullständiga betyg och körkort vara svårt (som exempel). Man behöver inte ha IF för det.
Men skulle inte förvåna mig om BI har mer än ADHD lite som någon nämnde ovan om bipolär sjukdom och gav exempel som kan tyda på det. Där är jag beredd att hålla med om att så kan det vara.
Hon kan också ha fel dos av sin CS medicin.
Citera
2026-05-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten1227
Har hon gått ut med att hon använder kokain?

Jag håller med om att hon inte verkar kunna behålla stadiga relationer. Jag tror att män först dras till henne för att de finner henne attraktiv och sexig och för att de blir imponerade av hennes kändisskap, men de tröttnar förr eller senare på hennes nyckfullhet, humörsvängningar, återkommande depressioner och omättliga sexlust. Hon verkar vara både hypersexuell och ha exhibitionistiska drag, och det tror jag inte att de flesta killar finner attraktivt i längden. Tack vare att hon är känd och rik stannar nog killar längre hos henne än de skulle ha stannat hos vanliga tjejer, men till slut får de nog och drar.

Bianca har ju talat mycket om sina ätstörningar och depressioner, och sägs ha ADHD, men jag tycker att hennes beteende påminner om bipolär sjukdom. Jag har en släkting som innan hon fick sin diagnos och behandling pendlade mellan mani och depression, hade ökad sexlust under de maniska perioderna, shoppade grejer hon inte behövde och sedan glömde bort att hon hade, tappade aptiten och knappt sov, för att sedan krascha och deppa i ett par veckor och dra sig undan omvärlden. De normala perioderna blev färre och färre. Jag tror inte att bara ADHD förklarar Biancas irrationella beteende, sexmissbruk och gränslösa beteende. ADHD-medicinen verkar inte heller ha hjälpt, och det får mig att ifrågasätta diagnosen.

Jag tror mest killar ser henne som ett trofee-knull. Det är kul att hägra en mega-kändis som ständigt är på tapeten och glida med i karusellen ett tag.
Bianca börjar bli lite väl plastig och artificiell, så skönheten börjar sina.

Har man sett Bianca på TV och ja, morsan också så vet man att dessa brudar innebär problem.

Samtidigt ska man inte vara för dömande, TV och media förvränger alltid saker, drama säljer. Men kollar man historiskt på såna här influenser-kändisar så tycks förhållanden alltid vara en komplicerad historia.
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-05-14 kl. 16:59.
Citera
2026-05-14, 17:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebus
Har hört från en initierad källa att hon inte är så sexuellt avhållsam som hon försökt framställa det som i media. Att hon ska ha svårt med närhet och sånt är mest för en image som ska göra henne uppnåelig för män som följer henne men i själva verket sover hon sällan ensam.

Jag menar då i alla år, även innan och efter den här killen som det ryktats om.

Hon älskar sex och känna sig eftertraktad och bekräftad.
Men helst ska de smyga iväg på morgonen.
Var en kille som duschade hos henne och då säger hon "vem gör ens det".
Hon tar i smyg hem syrianer/araber för de är garanterat omskurna och det är de enda k*kar hon klarar av.
Citera
2026-05-14, 21:25
Medlem
Jag har nu sett på Wahlgrens värld och Bianca försökte hela tiden provocera fram bråk mellan Pernilla och Chrisian men det lyckades hon inte med. På slutet var Pernilla och Christian hur bra vänner som helst. Men vad Bianca tjafsade!
Citera
2026-05-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hon älskar sex och känna sig eftertraktad och bekräftad.

Hon tar i smyg hem syrianer/araber för de är garanterat omskurna och det är de enda k*kar hon klarar av.

Om hon nu inte glömt tampongen inne dock
Citera
2026-05-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Jag tror mest killar ser henne som ett trofee-knull. Det är kul att hägra en mega-kändis som ständigt är på tapeten och glida med i karusellen ett tag.
Bianca börjar bli lite väl plastig och artificiell, så skönheten börjar sina.

Har man sett Bianca på TV och ja, morsan också så vet man att dessa brudar innebär problem.

Samtidigt ska man inte vara för dömande, TV och media förvränger alltid saker, drama säljer. Men kollar man historiskt på såna här influenser-kändisar så tycks förhållanden alltid vara en komplicerad historia.
hon är ej mega kändis. Ingen i resten av världen vet vem hon är eller nån i hennes familj. Bara Sverige vet.
Citera
2026-05-14, 22:42
Medlem
Citat:

Jag håller med om att hon inte verkar kunna behålla stadiga relationer. Jag tror att män först dras till henne för att de finner henne attraktiv och sexig och för att de blir imponerade av hennes kändisskap, men de tröttnar förr eller senare på hennes nyckfullhet, humörsvängningar, återkommande depressioner och omättliga sexlust. Hon verkar vara både hypersexuell och ha exhibitionistiska drag, och det tror jag inte att de flesta killar finner attraktivt i längden. Tack vare att hon är känd och rik stannar nog killar längre hos henne än de skulle ha stannat hos vanliga tjejer, men till slut får de nog och drar.

Bianca har ju talat mycket om sina ätstörningar och depressioner, och sägs ha ADHD, men jag tycker att hennes beteende påminner om bipolär sjukdom. Jag har en släkting som innan hon fick sin diagnos och behandling pendlade mellan mani och depression, hade ökad sexlust under de maniska perioderna, shoppade grejer hon inte behövde och sedan glömde bort att hon hade, tappade aptiten och knappt sov, för att sedan krascha och deppa i ett par veckor och dra sig undan omvärlden. De normala perioderna blev färre och färre. Jag tror inte att bara ADHD förklarar Biancas irrationella beteende, sexmissbruk och gränslösa beteende. ADHD-medicinen verkar inte heller ha hjälpt, och det får mig att ifrågasätta diagnosen.
Bianca har ej mer sex än andra. Hon har fel på sitt underliv. Och vem vill sätta på henne.. 🤮🤮
Citera
2026-05-14, 23:25
Medlem
Citat:

Tror inte ett dugg på ADHD diagnos på Bianca. Som du säger verkar bipolär till att stämma mycket mer på henne. Verkar som alla som vill ha en ADHD diagnos får en. Det gör att de som verkligen har diagnosen inte blir tagna på allvar för de bekymmer de faktiskt har.
Citera
2026-05-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyret777
Bianca har ej mer sex än andra. Hon har fel på sitt underliv. Och vem vill sätta på henne.. 🤮🤮

Okej. För i Wahlgrens värld berättar hon att hon det tar emot att gå till gymmet för hon har legat med hälften av alla män där.

Vakna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in