2026-05-14, 04:09
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Principiellt inget emot det han gör, det är bra att exponera skiten.

Bara jävligt tragiskt att det är vad hans kanal har reducerats till efter att ha rest runt och filmat på obskyra platser ingen annars kommer få se. Men youtubers gör det de måste för clicksen, och hans kanal var på väg nedåt tills han hittade den här nischen.

Han behöver inga klicks, redan varit etablerad och erkänd youtyber sen 2019
Bland dom första som gjorde resereportage på så bred front

Men han som gillar olika länder blir såklart förfärad när varje storstad i Europa ser likadana ut, tagits över av muslimer och afrikaner
Citera
2026-05-14, 04:36
Medlem
StigHelmutts avatar
Seriöst

Se hur chill det är på gatorna i Mexico med en homogen folkgrupp
https://youtu.be/nzdcNOEvNdU?si=vxgTHXL-v5ogftbo&t=630

Hämfört med Europa dit nergångna knarkare vallfärdats från Marocko, Algeriet, Nigeria
och börjat ta över och sätter agendan
https://youtu.be/ftADadZpKI8?si=5lAm_sWgAzENuNmW&t=1244

Man är inte normalt funtad om man inte reagerar på att hostile män från främmande länder
kommer och beter sig som svin
Citera
2026-05-14, 04:54
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
En tragisk sydafrikansk-tysk nynazist som driver runt och gör överdrivna klick-bait videos om "hur dåligt allt är p.g.a. rasfrämlingar". Vinklat och överdrivet. Det är verkligen inget att se.
Haha har du varit utanför mammas källare?
Citera
2026-05-14, 05:04
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
En tragisk sydafrikansk-tysk nynazist som driver runt och gör överdrivna klick-bait videos om "hur dåligt allt är p.g.a. rasfrämlingar". Vinklat och överdrivet. Det är verkligen inget att se.

sure

Han bondar typ med alla, får vänner överallt
han älskar människor och kulturer

https://youtu.be/nzdcNOEvNdU?si=0q6gSb0-zKxkfDMX&t=1002
Citera
2026-05-14, 05:11
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Dutch Travel Maniac är betydligt bättre och mer street smart än Kurt Caz. Oliver Rivera kör också samma upplägg men är lite mer åt det mesigare hållet typ Kurt Caz.

Jag gillar faktiskt mer de positiva videosen, utan nerpissade tramadol muslimer som muckar med förbipaserande

Men att tom vår käre Kurt Caz reagerar på Eruropas förfall är ju alarmerande, undra vad han hade tyckt om Sverige

Den här Kurt gillar jag
Positiv, glad , social
https://youtu.be/nzdcNOEvNdU?si=0PZYBUdGz-N_rcG-&t=1190
Citera
2026-05-14, 06:11
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Ärligt talat så finns det många muslimer i Sverige som är bättre människor än högerextrema empatilösa skitstövlar till mobbare egentligen. Som arbetar och bidrar mer än många bidragstagande högerextrema rasister/mobbare.

Högerextrema framstår som väldigt radikala islamister, skrattretande att sådana ska kritisera islamister när ni inte är bättre. Islamister är högerextrema dessutom egentligen, extremt konservativa vilket högerextrema är. Hyckleriet högerextrema uppvisar ger en avsmak, i synnerhet för oss som inte är hycklare själv.
ALLA människor är hycklare i varierande grad, men just vänstermänniskor är de absolut största hycklarna av dem alla, följt av vissa religiösa grupper. Ser sig själva som De Goda medan alla meningsmotståndare är De Onda, förespråkar kärlek men är mordiskt hatiska och missunnsamma så fort någon tjänar en slant mer än dem själva. Bakom fasaden är de oftast löjligt småsinta, arbetsskygga, bidragsfuskar, skatteplanerar och myglar med komp och flex för att få ut varje möjligt öre extra och känna att de lyckats lura systemet. Ynkligt!
Citera
2026-05-14, 07:39
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Men det är extremt vanligt bland högerextrema. En nothing burger som inte påverkar vanligt folk, men högerextrema lever i någon slags psykos där bruna och invandrare i vilken sekund som helst ska magiskt våldta, råna och döda dom, eller ännu galnare är folk som tror att transgenders alla är mördare eller ens att det är vanligt bland sådana. Tror många högerextrema lider av paranoida vanföreställningar och borde uppsöka vård, psykiatrin kan hjälpa med terapi och eventuellt medicineing. Det kan hjälpa mot högerextrema hjärnspöken och inbillningar som politisk propaganda och dumheter skapat. Tyvärr använder högerextrema flashback för att få andra hamna i liknande psykos, man ryggdunkar varandra och förvärrar dessa vanföreställningar.

Visst är bedragare något som bör bekämpas så vi inte har sådant på gatan, men man ska inte göra en höna av en fjäder heller för den delen.

Vad skönt, då kan vi ta din mobil nästa gång du är utomlands för att njuta av lite ledighet... ingen biggie liksom. Börja du göra lite motstånd kan vi hota dig eller dra det berömda rasistkortet, det tror jag hade fungerat väldigt bra på någon så kastrerad som du verkar vara.
Citera
2026-05-14, 07:46
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Om du gillar dom video:sarna så kan jag STARKT rekommendera Tyler Olivieras senaste video i London där Fred the Bodyguard, och hans nära vän Sonnie SPÖAR SKITEN UR en kvinnlig och manlig pickpocket på stan.

Det var fan det bästa jag sett. Tänker inte spoila, fick faktiskt betala för att kolla på Tylers hemsida, för att youtube raderar sånt, MEN det var fan det BÄSTA jag sett!

Sen har jag kollat på DutchTravelManiac, också på hans members-sida (varning, det är svårt att hitta unsubscribe-knappen, men jag hitta den till slut) - och den killen, när han reser är *riktigt fräck*!!

Han går till insläppet på en Oasis koncert i Brasilien, tjatar länge om att han hade biljett, men gick utanför spärren en stund, och han måste in för att hans barn väntar på honom!
Hela skiten var en lögn, och han bara blåljög för att bli insläppt! Riktigt fräckt!!
Sedan fick han vänta 2-3 timmar på sitt rum i Brasilien pga en vattenläcka.
Han säger till hotellanställda "jag har missat en affärsmöte pga den här försening, och förlorat 3'000 euro" och är skitjobbig, och till slut får han inte bara ett upgrade till ett 5-stjärnigt hotell (från 4) men TRETTIO procents rabatt!

Lita *aldrig* på holländare i affärer! Dom är större lögnare än DANSKAR

Intressant att du följer en bluffjägare och en bluffmakare! Skulle du säga att DutchTravelManiac förtjänar stryk?
Citera
2026-05-14, 08:02
Medlem
Kebabkas avatar
Tycker han och den där korta britten han har med sig överallt är obehagliga. För våldsamma
Är de påverkade?
Citera
2026-05-14, 08:12
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Borde vi ha fler som honom?

Skaffa en person som både har utstrålning, vågar göra sådant och dessutom gör det. Sedan har han en professionell kompis som är kampsportare som är med på hela upplägget och att kicka och puncha folk i ansiktet när det blir hett, dessutom filma allt. Hur många sådana finns det i en svensk stad, ingen?

Det gör göra i Europa för dom scammers och pickpoket är inte vana folk käftar emot eller accepterar fight och heller inte rädda. Han kampsportaren säger ju till och med helt lugnt "jag är inte rädd för dig" innan han han delar ut en rak höger, som får afrikanen att bli yr i chokladbollen. Det finns en till som ser ut som en neonazi i england som gör likvärdiga filmer btw.

Anekdot: Jag har konfronterat två scammers utomlands, den ena var en liten gymnasieflicka som försökte luras på 200 kr, och den andra såg ut som en datormupp och försökte luras på 50 kr. Det var i en butik. Tillvägagångssätt skrika och blir arg. Ja jag fick pengar, men om det är seriösare gatutjuvar så går det ju bli knivhuggen. Ja en tredje gång, två tjejer som försökte göra sitt fula moves, jag fick tillbaka pengar.

Jag tror ditt resonemang faller på mycket snack men lite verkstad utifrån folk som vill bli som Curt.
Citera
2026-05-14, 08:28
Medlem
Jag gillar hans kanal väldigt mycket. Man blir mörkrädd av hans dokumentation.
Citera
2026-05-14, 08:50
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
pissar sönder hela landet

Borde ta dem i nackskinnet och KASTA ut dom med hövvet före, en spark i springmaskfyllda arslet samtidgt

https://youtu.be/ftADadZpKI8?si=v1k9m5jsCAd7kD81&t=907

Så det är inte bara jag som får lust att sparka dessa fräcka tattarsvin i röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in