2026-05-12, 21:52
Medlem
Här kommer en riktig rookie som beställt: GHK-CU 50mg
Tirzepatid 5mg (x2)
BAC 2ml (x2)

Har försökt först att hitta svar själv men det verkar vara så olika doseringar och units och allt vad det är. ChatGPT vill inte hjälpa mig heller pga mesig.

Kan någon snälla förklara på ett enkelt sätt:
Blandar jag hela 2ml BAC i en Tirzep. 5mg vial? Om jag vill börja på en väldigt låg dos och öka sakta…vart på en 1ml spruta ska jag börja? Hur ofta? En gång i veckan?

Samt GHK-CU 50mg, hur mycket BAC ska det blandas med? Hur mycket tar man av den? Hur ofta?

Dessutom, om jag åker på semester en vecka inom EU så kan jag väl inte ta med dessa i handbagaget? Blir det fel om jag hoppar en vecka i början av min ”behandling”?

Blir väldigt tacksam för svar.
Senast redigerad av karamellz 2026-05-12 kl. 22:33.
Citera
2026-05-13, 05:12
Medlem
Du borde läst på innan du köpte hem.

1ml bac till tirz det blir två doser, 2.5mg på 0,5 ml.
Ghk-cu 1mg varje dag till och börja med. Blandningen får du räkna ut själv.

Testa retatrutid nästa gång BÄTTRE!

Citat:
Ursprungligen postat av karamellz
Här kommer en riktig rookie som beställt: GHK-CU 50mg
Tirzepatid 5mg (x2)
BAC 2ml (x2)

Har försökt först att hitta svar själv men det verkar vara så olika doseringar och units och allt vad det är. ChatGPT vill inte hjälpa mig heller pga mesig.

Kan någon snälla förklara på ett enkelt sätt:
Blandar jag hela 2ml BAC i en Tirzep. 5mg vial? Om jag vill börja på en väldigt låg dos och öka sakta…vart på en 1ml spruta ska jag börja? Hur ofta? En gång i veckan?

Samt GHK-CU 50mg, hur mycket BAC ska det blandas med? Hur mycket tar man av den? Hur ofta?

Dessutom, om jag åker på semester en vecka inom EU så kan jag väl inte ta med dessa i handbagaget? Blir det fel om jag hoppar en vecka i början av min ”behandling”?

Blir väldigt tacksam för svar.
Citera
2026-05-14, 00:39
Medlem
Maertns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Det var en snubbe som ville ha 350:- för 2×10ml bac.

Så jag gjorde som dig och köpte mitt egna från Kina, något bättre priser.

Vilken vendor om du vill säga?
Citera
2026-05-17, 14:48
Medlem
Surcitrons avatar
Tjabba

Sommaren är runt hörnet och singel blev man också.

Har hittat en sida som säljer ett paket med
Melo, reta, ghk.

Har skadat benet som har ett riktigt stort sår.
Efter vad jag läst så ska ghk kunna hjälpa mig.
Dom andra är ju solklara.

Någon som kombinerat alla dessa utan bieffekter?

Mvh
Citera
2026-05-18, 10:33
Medlem
Ser i tråden att folk beställer från kina och online från sverige men tas inte peptider av polis/tull?
Finns det peptider som är lagliga att beställa? såsom anti-aging, recovery etc?
Citera
2026-05-18, 11:30
Medlem
Beställer ifrån kineser med lager i eu.
Något dyrare (senast 130$ inkl frakt för 10x30mg tirz).
Beställde på fredag leverans på onsdag så helt ok.
Jämfört med apoteket där en 30mg penna kostar 3800.

Ja reta är säkert bättre men då har jag det som plan b.
Tirz är godkänt och väl testat. reta testas fortfarande så mer risk.
Citera
2026-05-18, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigHero6
Ser i tråden att folk beställer från kina och online från sverige men tas inte peptider av polis/tull?
Finns det peptider som är lagliga att beställa? såsom anti-aging, recovery etc?
Hur tror du säljarna i Sverige får tag på sakerna ?
Folk som säljer från Sverige peptider eller diverse. beställer färdigt från kina eller pulver från kina.
Kineserna vet hur man går förbi tullen i Sverige på ett bra sätt
Om du köper av en seriös

Vissa peptider är " lagligt " i Sverige om de köps / säljs som research chemicals
Citera
2026-05-26, 22:00
Medlem
Sommargays avatar
Vad kostar det på ett ungefär att köra bpc157+tb500 i 8 veckor i någon slags standardisering inklusive allt man behöver(kanyler etc)?

Var hittar ni diskussioner/tips kring återförsäljare?
Citera
2026-05-27, 00:33
Medlem
Ett tips eftersom många verkar diskutera dosering här är denna sidas kalkylator: https://kanylbutiken.se/kalkylator/dosering Jag har kört lite bpc-157 när jag hade ont i axeln, har inte ont längre men kalkylatorn var till hjälp då om ni som jag har dåligt minne hur man ska blanda.
Citera
2026-05-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är det någon som har provat någon myostatin hämmare eller typ Follistatin? Kan ni ge lite input?

Det verkar hända mycket inom detta, big pharma har flera kandidater på gång som är tänkt att tas tillsammans med GLP1rna för att minska förlust av muskler och benskörhet bland framför allt äldre patienter som går ner mycket i vikt. Bimagrumab heter Eli Lillys kandidat. Här kan du läsa fas 2 för den drogen: https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7807292/ Dom valde dock att inte fortsätta med den efter indikation från FDA att det skulle krävas för mycket att få den godkänd så som jag uppfattat det.

Apitegromab är en annan myostatinhämmare som är under utveckling. Den är i både fas 3 och fas 2 just nu för olika användningsområden, fas 3 för muskelsjukdomar och fas 2 för fetma. Här är fas 3 för muskelsjukdomar för den: https://investors.scholarrock.com/news-releases/news-release-details/scholar-rock-presents-new-phase-3-sapphire-data-2025-muscular/

Jag tror det kommer hända mycket inom detta kommande år.
Citera
2026-05-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zTARFAJTER
Tusen tack för snabbt svar. Fattar läget. HB ?
MVH

Förstått att publika resultat på janoshik är ett sett o hitta distributörer - men kan man lita på att de listade där inte är scams? Hur hittar man grönade leverantörer från kina?

O frågan, vad HB är för nått vet jag inte - nån annan?
Citera
2026-05-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Tjabba

Sommaren är runt hörnet och singel blev man också.

Har hittat en sida som säljer ett paket med
Melo, reta, ghk.

Har skadat benet som har ett riktigt stort sår.
Efter vad jag läst så ska ghk kunna hjälpa mig.
Dom andra är ju solklara.

Någon som kombinerat alla dessa utan bieffekter?

Mvh

Tjena Mister.
Det är ingen fara att köra dessa peptider ihop utan några bieffekterna.
Bieffekterna kommer först när du gör något fel, som dos, hur ofta, renlighet etc.
Tar tid för kroppens celler att vänja sig, så rusa inte iväg med flertal mg, utan hitta sweet spoten 👍
GHK-Cu är en koppar peptid och kan absolut hjälpa läkandet av din vävnad. En av många fördelar med denna. För mycket av denna peptid kan däremot ge bakslag och motsatt effekt.

Lycka till, och var försiktig.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vad kostar det på ett ungefär att köra bpc157+tb500 i 8 veckor i någon slags standardisering inklusive allt man behöver(kanyler etc)?

Var hittar ni diskussioner/tips kring återförsäljare?

Behöver inte vara så farligt dyrt, speciellt inte i förhållande till vilka egenskaper och ”magi” dessa peptider faktiskt kan åstadkomma.
Precis kört en kur för dåliga knän, samt en ny knäskada som ortopeden sa skulle ta 4-6måmader. Efter 1,5 månad var dem chockade över muskulatur och rörligheten jag hade fått tillbaka, strax efter var jag igång med min träning igen 🙌

Kan vägleda dig lite med dosering, skicka iväg ett pm så tar vi det där 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in