2026-05-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Ärligt talat så finns det många muslimer i Sverige som är bättre människor än högerextrema empatilösa skitstövlar till mobbare egentligen. Som arbetar och bidrar mer än många bidragstagande högerextrema rasister/mobbare.

Högerextrema framstår som väldigt radikala islamister, skrattretande att sådana ska kritisera islamister när ni inte är bättre. Islamister är högerextrema dessutom egentligen, extremt konservativa vilket högerextrema är. Hyckleriet högerextrema uppvisar ger en avsmak, i synnerhet för oss som inte är hycklare själv.
Jag glömmer inte våra offer, du får låta hur prydlig du vill, men ingen troende inom islam har tagit avstånd från när en idiot klöv en ung tjej på mitten.
Det söndrade mitt hjärta.
Hörde ingen muslim säga att det var fruktansvärt att göra så, hörde ingen. 😡 Inte en enda. 🤬
Citera
2026-05-13, 20:55
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
😂 Så lätt är det inte att lyckas filma brott.
Det är inte som att filma fiskar i ett akvarium.

Varför går inte du ut och filmar styckmördare?

Så du menar att det är ungefär lika mycket styckmord som sker som antalet fick-tjuvs-händelser i Paris Metro?

Du är då rakt inte den vassaste kniven i lådan, det må man allt säga.
Citera
2026-05-13, 20:58
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Om man tycker om Kurt Caz så borde man kolla in Dutch Travel Maniac som är så mycket bättre!

Han är väl inte så mycket bättre. Skulle mer säga att han är likvärdig. Det hade varit kul att se dem ihop på en liten turné runt Europa. Så kunde de ha med Fred som skydd.
Citera
2026-05-13, 21:05
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så du menar att det är ungefär lika mycket styckmord som sker som antalet fick-tjuvs-händelser i Paris Metro?

Du är då rakt inte den vassaste kniven i lådan, det må man allt säga.
Nej jag är slöaste svärdet i borgen
🤗
Nå ut och filma ficktjuvar då.
Om du lyckas filma en på en dag, så ska jag äta upp dina kalsonger.
Citera
2026-05-13, 21:15
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
🤗

ja du verkar hyfsat trög om du inte tror att en person vars jobb är att filma på gatorna dagarna i ända aldrig råkar fånga nåt brott på gatorna han ränner runt på
Citera
2026-05-13, 21:16
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
🤗
Har du aldrig varit utanför Sverige? Och har du aldrig varit på något ställe i Sverige där zigenare kommer och försöker att lura dig?

I princip i nästan vilket land som helst så dräller det runt sådana där bedragare överallt i storstäderna.
Citera
2026-05-13, 21:25
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det är ju väldigt vanligt. Det är säkrare OCH billigare. Saker händer inte magiskt om man inte betalar för det, och gör man det kan man be om litet repliker. Det är det eller blåsa veckor på att driva runt och försökta hitta nåt, i rätt ljus och läge.

Det är en enorm industri helt enkelt.

Just den här killen har redan åkt dit en massa gånger för sina fejkade videor (betyder ju inte att ALLA är fejk eller alla liknande är fejk, men just denna har en låååång historia av att veta vart pengarna kommer ifrån)

Har han åkt dit massa gånger på fejakade videor. Det tror jag inte ett ögonblick på.

Om du behöver "blåsa veckor på att driva runt" i Paris, Madrid etc för att se en ficktjuv i action så är du blind. Varenda gång jag åker till Paris numera så ser jag det utan att ens titta efter det.

Så när polisen blir inblandad i dessa filmer som fångar pick pockets så är polisen vadå? Betalade skådespelare eller?

Som sagt nej det här håller inte. Givetvis är det inte fejk. Folk säger att hen å den gör fejakde videos men de kan aldrig visa upp någon fejkad video.
Citera
2026-05-13, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
En tragisk sydafrikansk-tysk nynazist som driver runt och gör överdrivna klick-bait videos om "hur dåligt allt är p.g.a. rasfrämlingar". Vinklat och överdrivet. Det är verkligen inget att se.

Håller med så jävla löjligt.
Vem orkar haka upp sig på att dom säger "present for you" du fattar väl själv att det är säljssnack.
Dom driver ju bara runt och provocerar folk.
Citera
2026-05-13, 21:31
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Har han åkt dit massa gånger på fejakade videor. Det tror jag inte ett ögonblick på.

Om du behöver "blåsa veckor på att driva runt" i Paris, Madrid etc för att se en ficktjuv i action så är du blind. Varenda gång jag åker till Paris numera så ser jag det utan att ens titta efter det.

Så när polisen blir inblandad i dessa filmer som fångar pick pockets så är polisen vadå? Betalade skådespelare eller?

Som sagt nej det här håller inte. Givetvis är det inte fejk. Folk säger att hen å den gör fejakde videos men de kan aldrig visa upp någon fejkad video.

Men du behöver inte lyssna på dem.
Dom som ropar "fejk!" är de som kallar svenskar för pedofiler när både deras religion OCH kultur godkänner giftemål av småbarn
https://www.studentapan.se/kurslitteratur/muhammeds-flickor-vald-mord-och-valdtakter-i-islams-hus-9788792417282
Citera
2026-05-13, 21:33
Medlem
omxss avatar
Två kanaler med lite samma tema

https://www.youtube.com/@TylerOliveira

https://www.youtube.com/@DutchTravelManiac
Citera
2026-05-13, 21:33
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Har du aldrig varit utanför Sverige? Och har du aldrig varit på något ställe i Sverige där zigenare kommer och försöker att lura dig?

I princip i nästan vilket land som helst så dräller det runt sådana där bedragare överallt i storstäderna.

Ja precis. Hur kan man vara i dessa städer och inte stöta på dessa blinda, döva, halta och lytta ziggizar som ska ha pengar för fan vet å hans moster. Och alla dessa jävlar med sina äckliga armband som de ska sätta på armen som är "GRATIS" och sen när de knutit det så hårt att det inte går loss om man inte klipper sönder det så ska de ha pengar eller armbandet tillbaka.

Jag har sett en sån där armbandsneger stå och dra i en gråtande liten flicka för att han skulle ha pengar. Mamman bredvid var rädd och helt ifrån sig och ropade på hjälp.

Om man inte ser detta så behöver man nog blindkäpp när man är ute och går.
Citera
2026-05-13, 21:40
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Håller med så jävla löjligt.
Vem orkar haka upp sig på att dom säger "present for you" du fattar väl själv att det är säljssnack.
Dom driver ju bara runt och provocerar folk.

det är trackaserier,
och dom försöker förleda uppmärksamheten för att kunna sno i fickor, mendans man är förvånad att han vill ha betalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in