Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Det är ju väldigt vanligt. Det är säkrare OCH billigare. Saker händer inte magiskt om man inte betalar för det, och gör man det kan man be om litet repliker. Det är det eller blåsa veckor på att driva runt och försökta hitta nåt, i rätt ljus och läge.
Det är en enorm industri helt enkelt.
Just den här killen har redan åkt dit en massa gånger för sina fejkade videor (betyder ju inte att ALLA är fejk eller alla liknande är fejk, men just denna har en låååång historia av att veta vart pengarna kommer ifrån)
Har han åkt dit massa gånger på fejakade videor. Det tror jag inte ett ögonblick på.
Om du behöver "blåsa veckor på att driva runt" i Paris, Madrid etc för att se en ficktjuv i action så är du blind. Varenda gång jag åker till Paris numera så ser jag det utan att ens titta efter det.
Så när polisen blir inblandad i dessa filmer som fångar pick pockets så är polisen vadå? Betalade skådespelare eller?
Som sagt nej det här håller inte. Givetvis är det inte fejk. Folk säger att hen å den gör fejakde videos men de kan aldrig visa upp någon fejkad video.