Citat:
Ursprungligen postat av
191213
Carro verkar trevlig absolut. Men är det bara jag som fattar att hon är en gammal knarkare?
Pundartatueringar, stumpar till tänder, jobbar som schaman, tränar som fan vid äldre ålder vilket många före detta pundare gör.
Streetsmart men väldigt uträknande person och nu börjar hon visa sitt rätta jag i förhandlingen på Spabehandlingen.
Också nyfiken. Samtidigt så är det ju lite fördomsfullt av oss att tro att hon e fd knarkare pga hennes attribut och yrke. Men absolut även jag får vibbarn att hon nog provat LSD och haschs. Men tror inte att hon är fd beroende utan snarare än ganska djup person/hippe.
Hon e iaf min favorit.
Tkr dock inte att hennes ”rätta” jag va något negativt vid förhandlingen. Hon agerade helt rätt enligt mig. Hon försslog ju fler ggr att dom skulle lotta om sig själva ist för ge det till någon av grabbarna eftersom dom inte kom överens.
Tkr mer att det var Sonjas rätta jag som kom fram. Oerhört egoistisk person. Fanns ju inte på kartan att dom skulle lotta i hennes värld.
Att hon också blev så himla sur när hon inte fick sin vilja igenom och hade riktigt dåliga argument tkr ja gav lite narcissist vibbar.
För grabbarna va de ju solklart at man skulle lotta och av det vi har sett i tv tidigare av killarnas handling så är det inte en tvekan om den saken. Förövrigt grymt bra avsnitt och kanske en av de bättre säsongerna av dom senaste 5.