Citat:
Ursprungligen postat av
KamerunHunter
Det enda jag har sett som du har skrivit i den här tråden som ens kan påminna om att det finns vettiga kommunister är "Men även en trasig klocka kan ha rätt två gånger om dagen där du träffar en nazist eller kommunist som kan diskutera och se ämnet från olika perspektiv där du har bra dialoger och samtal med."
Är det något annat du har skrivit som jag har missat om det?
Och det ska då ställas i kontrast till "Du kommunist/vänster som läser det här, du är inte bättre än en nazist."
Va duktigt av dig! Du kan läsa! Vad bråkar du om?
Ja, bland dessa extrema grupper så finns vanliga och bra människor som har blivit hjärntvättade in till den extrema ideologin det är. Dessa människor man faktiskt kan ha dialoger med, kan faktiskt ställa känsliga frågor och kunna argumentera emot och få ett bra svar och någon som faktiskt lyssnar - inte bara reagerar med du är en nazist.
Och ja, en kommunist i mina ögon ligger på samma nivå som en nazist ideologimässigt med den hjärntvätt som ligger bakom. Men det betyder inte att alla är dåliga människor för det.
Men det finns delar som är. Cope and seed.
Vet inte ifall vi pratar förbi varandra nu eller ifall du tar mina ord och bygger halmgubbar av det.
Vi håller båda med varandra att det finns vettiga människor inom de kretsarna. Och vi håller nog med varandra att det finns riktigt våldsamma människor inom den kretsen som önskar död åt sina politiska motståndare?