2026-05-09, 00:21
Medlem
Har Jockibooois tittarsiffror börjat sjunka ännu eller dröjer det något år tror ni?

Genant att han är avslöjad med fakekonton.
Citera
2026-05-09, 01:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jocke är inte diagnoserad med psykopati. Journalerna talar ett tydligt språk, Jocke blir gång på gång utsatt av sin mor för tortyr.
Är han inte?

Jockiboi är bra på mycket *ja ba skoja* men en av sakerna han är bra på är att överskatta sin kunskap och råka säga eller visa för mycket *för att motbevisa* någon han är hyser agg mot. Han har förmodligen råkat skicka någon av alla psykiatriska undersökningar (för att puckoboi inte begriper allmänt känd medicinsk nomenklatur).
Senast redigerad av Pallal 2026-05-09 kl. 01:13.
Citera
2026-05-09, 01:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har Jockibooois tittarsiffror börjat sjunka ännu eller dröjer det något år tror ni?

Genant att han är avslöjad med fakekonton.
Jockes tittarsiffror kommer bestå så länge det finns pengar kvar för att betala för alla visningar.

Det där är bara toppen på isberget, förmodligen kommer flera problematiska saker han skrivit på Instagram från fejkkonto komma fram och han ska ha polisanmälts av minst en tjej.
Citera
2026-05-09, 01:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Din avundsjuka lyser igenom
Absolut - jag som trots mindre ekonomiska resurser alltid sett till att mina barn har ett hem och en fast punkt i tillvaron, är självklart oerhört avundsjuk på människor som trots stora resurser inte kan ge sina barn det .. Så är det .. självklart.
Citera
2026-05-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ja, Jocke har nått stora framgångar och nu har han råd att ge sina barn det mamma Annika berövade honom
I de flesta fall är såklart engagerade föräldrar att föredra, snarare än materiella tillgångar. Men just i Jockes fall tror jag att hans oförmåga att vara mentalt närvarande (och stabil) gör att det är för allas bästa att han bara betalar och håller sig undan. Jonna sa ju själv i en podd att hon hellre skaffar barnvakt än lämnar ungarna ensamma med Jocke, eftersom han bara sitter med mobilen hela tiden.

Hellre en frånvarande pappa som har råd att ge sina barn det mamma Annika berövade honom, än att de ska behöva exponeras för deras svårt maniska fadersfigur. Förhoppningsvis växer de inte upp och berättar hur de först blev illa behandlade av en barnvakt, men vänder på en femöring när de hittar sina SOC-papper och skriver en bok om hur det är att växa upp bland skräckfilm och en gravt psykiskt instabil förälder.

Hur tror ni Jocke skulle hantera det, om det hände? Han har ju inga som helst problem med att smutskasta hela sin familj i övrigt, det har ju alla sett vid det här laget, Vad händer om andra familjemedlemmar får tillbaka fruktansvärda minnen av egenupplevda upplevelser vid 32 års ålder?
Citera
2026-05-09, 03:20
Medlem
Citat:
Ingen litar inte på lokal, hans förtroende är i botten so ingen över tolv litar på.

Hur vet du att Linnea inte ljuger igen då? Linnea är en barnmisshandlare och uppenbar psykopat. Pratat med en vän som är psykolog, han bekräftar in tes.

En seriös psykolog skulle aldrig uttala sig så eller ens ställa en diagnos på distans.

Du fantiserar bara.
Citera
2026-05-09, 03:22
Medlem
Citat:
Ja, Jocke har nått stora framgångar och nu har han råd att ge sina barn det mamma Annika berövade honom

Borde inte Jocke vara glad över att han fick växa upp i ett fosterhem?

Då slapp han ju den sk tortyren han fantiserat ihop efter att ha tagit inspiration från olika skräckfilmer.
Citera
2026-05-09, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Goatbrainkebab?
Hen borde kanske inte visa så offentligt vad hen orkar och inte orkar göra om dagarna...

Vad ska det där betyda?

Hen gör väl vad hen vill?
Citera
2026-05-09, 05:33
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ingen litar inte på lokal, hans förtroende är i botten so ingen över tolv litar på.

Hur vet du att Linnea inte ljuger igen då? Linnea är en barnmisshandlare och uppenbar psykopat. Pratat med en vän som är psykolog, han bekräftar in tes.
Då går det inte heller att lita på Jocke och Anjo eftersom det är bevisat att dom ljugit flera gånger.

Och ingen psykolog skulle diagnosera Linnea så som du påstår, sluta ljuga.
Citera
2026-05-09, 08:34
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag skulle gissa att Goatbrainkebab är sjukskriven.
Och att användaren tror att göra totalt 3 timmar youtube videos på 5 månader är lika ansträngande som att jobba 40 timmar/vecka.
Jockes fans är inte alltid så smarta
Öh..Gostbrainkebab kan vara sjukskriven men det tycker jag inte att det finns några indikationer för. Det som däremot är mer än tydligt är att hon inte är ett fan av Jockiboi. Hon granskar honom upp och ner och exponerar hans vidriga lögner. Väldigt duktig på det också. Du borde kolla!
Citera
2026-05-09, 08:46
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Öh..Gostbrainkebab kan vara sjukskriven men det tycker jag inte att det finns några indikationer för. Det som däremot är mer än tydligt är att hon inte är ett fan av Jockiboi. Hon granskar honom upp och ner och exponerar hans vidriga lögner. Väldigt duktig på det också. Du borde kolla!
Jag gillar Goatbrainkebab videos där hon avslöjar Jockes lögner.
Men jag sa bara vad jag trodde en annan användare menade med sitt inlägg.
Citera
2026-05-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag skulle gissa att Goatbrainkebab är sjukskriven.
Och att användaren tror att göra totalt 3 timmar youtube videos på 5 månader är lika ansträngande som att jobba 40 timmar/vecka.
Jockes fans är inte alltid så smarta

Jaså den gamla vanliga visan.

Märkligt att samma människor inte reagerar när Julia kör lives dagarna i ända så hon inte tar sig tid för sitt barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in