2026-05-03, 19:01
Medlem
Magdalena Andersson fick inte alls lika farliga frågor som syftade till att blottlägga hennes kunskapsluckor såsom Ebba och simona fick.

Vänstervridet program. Att Magdalena inte kan något alls om musik eller film eller någon kultur överhuvudtaget är inte någon het potatis likt grundlagarna eller att inte veta vem som skrev röda rummet tex.

Magdalena har aldrig hört talas om sjukdomen IBS. Hon verkar ha dålig allmänbildning och skulle nog också få problem med de frågor Simona inte kunde.
Citera
2026-05-06, 17:20
Medlem
Kan vi alla komma överens om att Emil Persson är en narcissistisk mansgris?
Citera
2026-05-08, 06:44
Medlem
Jag reagerade på att den där programledaren verkar vara en riktigt ful fisk med noll utstrålning. Typiskt radioutseende
Citera
2026-05-08, 10:11
Medlem
ColaKexs avatar
Måste säga att jag är överraskad över hur avslappnad och öppen Jimmie var. Han bjöd på sig själv och pratade ganska öppet om sin viktproblematik och sina terapibesök.

En hel del fördomar som Emil lade fram visade sig också stämma. Sammanfattningsvis ett avslappnat samtal på en bra nivå som som bjöd på en del skratt.
Citera
2026-05-08, 10:36
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Måste säga att jag är överraskad över hur avslappnad och öppen Jimmie var. Han bjöd på sig själv och pratade ganska öppet om sin viktproblematik och sina terapibesök.

En hel del fördomar som Emil lade fram visade sig också stämma. Sammanfattningsvis ett avslappnat samtal på en bra nivå som som bjöd på en del skratt.
Du har sålt mig. Jag gör ett försök med det avsnittet.
Citera
2026-05-08, 10:57
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:

Nej han var dödstråkig. Noll karisma i de här sammanhangen.
Faktiskt nästan så att Magdalena Andersson var roligare.
Citera
2026-05-08, 18:23
Medlem
svenskors avatar
Mr chinos Jimmie Åkesson, noll utstrålning.
Citera
2026-05-08, 23:17
Medlem
Programmet med Jimmie gick iaf att se.

Tyckte det var småmysigt och personligt. Inte samma förnedringsteve som det med Mohamsson.
Citera
2026-05-08, 23:23
Medlem
Citat:

Jag har alltid upplevt honom avslappnad. Trots all skit han fått utstå.
Citera
2026-05-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
emil är ju en välkänd bock så dom lär hålla tyst om det fram till valet men sen kommer det komma fram att emil och ebba är ett par.

kom ihåg vart ni läste det först.

Inte par, men en affär kanske
Citera
2026-05-08, 23:38
Medlem
Han var betydligt trevligare mot Jimmie än mot de kvinnliga partiledarna. Jimmie slapp både snuskfrågorna och frågor som skulle få honom att se pantad ut. Fortfarande helt kass produktion och dåliga intervjufrågor.
Citera
2026-05-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Blev tvungen att kolla avsnittet med Ebba också eftersom det kommenterats här i tråden. Det var väldigt underhållande och det var helt och hållet Ebbas förtjänst, Emil lyckades skapa en flera minuter lång förnedringsfilm om ett ämne som är totalt uttjatat (husköpet) och Ebba bara tog det och avdramatiserade det till sin fördel.
Och hon avslutar med "Tack för att jag fick komma, som flickan sa..."
Pinsamt försök att spela ”skön” som vanligt. Helt sjukt att ens dra sexskämt som politiker, visar bara hur svagt och desperat det partiet är.

Hittills har Jimmie och Maggan skött sig bäst, de varken förnedrade sig eller försökte spela coola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in