2026-05-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Dokumentären blev FRIAD i Granskningsnämnden.
Men detta törs visst inte Jockiboi gå emot eller ifrågasätta. Som den fega råtta han är.

Varför skulle han? För att göra ditt liv lite bättre?
Tips. Bry dig inte. Det verkar uppröra dig till ingen nytta
Citera
2026-05-08, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Dokumentären blev FRIAD i Granskningsnämnden.
Men detta törs visst inte Jockiboi gå emot eller ifrågasätta. Som den fega råtta han är.

Tänk om det är så att han inte bryr sig längre?
Att han gått vidare i livet?
Har annat att göra?
Som att jobba och tjäna pengar?
Vilket för övrigt betydligt fler borde göra. Alla ovan punkter gällande.
Citera
2026-05-08, 18:44
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det där är så sant. Haha, så flashback är det viktigaste. Det är ju rent av humor.
Men visst är det några som tar skrivandet på flashback som det viktigaste som finns och i synnerhet de som tycker annorlunda. Som någon slags veni vidi vici.

Orcher beskriver de mycket bra.

Något många glömmer är att det finns personer i tex Jockes liv som de aldrig någonsin har sett. De har inte full kontroll över hela Jockes liv. Så är det.
Starka ord för att snitta typ 7 inlägg om dagen på just flashback.... Hur skulle du beskriva jockes fans då? Är de också orcher eller är de hobbits kanske??
Citera
2026-05-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Förstår om du tror det. Det är väl en 6-8 orcher som krigar ständigt i denna tråd varje dag och håller den levande, ibland spiller skiten över till normala sociala medier, man kan ju se tydligt vilka det rör sig om. Men det är nån promille det handlar om.
Såg t o m nån liten orch idag som skrev i nåt äggs stream att "öh öh öh, fan vad det går dåligt för Jocke på Flashback nu öh öh öh". Går dåligt på Flashback? Vad betyder ens det?
Herregud, tänk att leva livet i en sån liten bubbla.......

Tror faktiskt att TV4 skiter fullständigt i vad som skrivs på Flashback och i nån mini-youtubers livestreams och chattar. De kollar garanterat endast tittarsiffror.
Ändå skriver du/ni i tråden och håller den levande,tydligen så betyder det mycket för Jockeyboy.
Citera
2026-05-08, 18:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag tänker så här. Först kollar du upp exakt hur det går till. Sen uttalar du dig.

Ok. Men det här är ju bara ord från någon.
Och de kom efteråt. Jocke hade ju lämnat en lapp.
Citera
2026-05-08, 18:50
Medlem
vichy6s avatar
Hur går det med snubbens bilar?

Sitter Anjo ff och håller i skylten?
Citera
2026-05-08, 19:02
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Varför skulle han? För att göra ditt liv lite bättre?
Tips. Bry dig inte. Det verkar uppröra dig till ingen nytta

Det är ju märkligt att jocke har gått vidare men inte ni, såsar inlägg efter inlägg i chrippatråden trots jocke för en vecka sen satt och bönade och bad linnea om förlåtelse i ett sms och ville att dom skulle bli vänner.. låt linnea vara då? Om de är de lilla boi vill
Citera
2026-05-08, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ändå skriver du/ni i tråden och håller den levande,tydligen så betyder det mycket för Jockeyboy.

Handlar tråden om mig?
Har simultanförmåga dessutom, grillar men borde lägga ifrån mig mobilen.
Tack för påminnelsen.
Citera
2026-05-08, 19:23
Medlem
Citat:

Handlar tråden om mig?
Har simultanförmåga dessutom, grillar men borde lägga ifrån mig mobilen.
Tack för påminnelsen.
Tydligen viktigt för dig att gå in i tråden och tala om att den inte är viktig...dessutom när du står o grillar!
Citera
2026-05-08, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Tydligen viktigt för dig att gå in i tråden och tala om att den inte är viktig...dessutom när du står o grillar!

Ja jag håller med, sjuka är vi, eller jag.
Citera
2026-05-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ja jag håller med, sjuka är vi, eller jag.
Bränn inte flintasteken
Citera
2026-05-08, 19:55
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, de hyr en vanlig villa som de bor i. Inget ruckel men inget märkvärdigt heller utan en vanlig svenssonbostad.
Rätt säker på att många inte bor i villor och drömmer om Jockebois liv. Dessutom reser familjen mycket och har råd att bjuda med vänner. Det är något Chrippa inte kan erbjuda sin familj. Han får spendera tid i buren för ekobrott och har förlorat vårdnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in