Citat:
Ja på arbetsplatser där det ena eller andra könet dominerar och två likvärdiga kandidater av vardera könet söker jobbet är det vanligt att det könet det finns minst av får jobbet.
Citat:
Det har inte hittats massgravar på de platser "ögonvittne" sagt dom ska finnas. Det finns inga spår av cyanid i många av de sk gaskamrarna.
Det fanns inte en enda hög skorsten i hela Auschwitz som behövs för att vädra ut cyklon b som annars skulle legat kvar i veckor och därmed dödat alla som befann sig i närheten inklusive tyskarna.
Igen, jag påstår inte att tyskarna inte gjorde sig av med en massa judar, bara att omfattningen inte var i närheten av 6 mille.
250 000 är ett tal som forskare hittat bevis för att dom faktiskt funnits i folkbokföring etc.
Såg en dokumentär om detta sen googlade o chatgptade jag i ämnet.
Det fanns inte en enda hög skorsten i hela Auschwitz som behövs för att vädra ut cyklon b som annars skulle legat kvar i veckor och därmed dödat alla som befann sig i närheten inklusive tyskarna.
Igen, jag påstår inte att tyskarna inte gjorde sig av med en massa judar, bara att omfattningen inte var i närheten av 6 mille.
250 000 är ett tal som forskare hittat bevis för att dom faktiskt funnits i folkbokföring etc.
Såg en dokumentär om detta sen googlade o chatgptade jag i ämnet.
Åååh shiiiit då är du ju rena experten och kan såklart mycket mer om detta än alla de forskare med flera som kartlade och undersökte detta i flera flera år.
Citat:
Nej det är inte pga mig som HMF lagen finns.
Den kom till genom lobbyism av människor som ville ta ett första steg mot att begränsa åsikts och yttrandefriheten.
Tror du ska söka lite kunskap på andra ställen än Mainstream media.
Den kom till genom lobbyism av människor som ville ta ett första steg mot att begränsa åsikts och yttrandefriheten.
Tror du ska söka lite kunskap på andra ställen än Mainstream media.
Jo lagen kom till pga såna som du.
Detsamma du
Citat:
Att fylla Europa med slödder och förbjuda att tala negativt om dessa är något FN lobbat hårt för, HMF lagen är en del av detta.
Men det egentliga syftet med HMF är att all kritik mot judar skall omöjliggöras.
Men det egentliga syftet med HMF är att all kritik mot judar skall omöjliggöras.
Vad är det du inte får säga om judar?
Citat:
Det finns så mycket skrivet om det som idag kallas New World Order.
Det är zionisternas plan för västvärlden.
Det är bara googla, finns massor av manifest skrivna av Zionister. Fd ledare och nuvarande det går tillbaks långt i tiden men agendan har alltid varit den samma.
Vem tror du skapade FN, staten Israel, IMF, världsbanken, BIS m.m?
Det är zionisternas plan för västvärlden.
Det är bara googla, finns massor av manifest skrivna av Zionister. Fd ledare och nuvarande det går tillbaks långt i tiden men agendan har alltid varit den samma.
Vem tror du skapade FN, staten Israel, IMF, världsbanken, BIS m.m?
Svaren på dina frågor är för långt för att skriva i ett inlägg.
Citat:
Såklart ser det ut som Europa, Storbrittanien och USA drev på om detta men vem drev på dom?
Allt faller tillbaks på de familjer som idag heter Rotschild, Rockefeller mfl som genom ingifte m.m alls är släkt med varandra precis som kungahusen en gång var.
Dom har pushat de åsikter som du har för att så split i samhället och skapa splittring och inbördes stridigheter för att destabelisera samhällen.
Allt faller tillbaks på de familjer som idag heter Rotschild, Rockefeller mfl som genom ingifte m.m alls är släkt med varandra precis som kungahusen en gång var.
Dom har pushat de åsikter som du har för att så split i samhället och skapa splittring och inbördes stridigheter för att destabelisera samhällen.
Vilka åsikter är det?
Citat:
Hört talas om Bilderberg gruppen, som bjuder in svenska politiker och mediaprofiler till sina sammankomster, en del av Rothschild sfären.
MBL? Ett vinstdrivande företag sponsrat av.. just det en enormt förmögen jude.
MBL? Ett vinstdrivande företag sponsrat av.. just det en enormt förmögen jude.
Ja jag har hört talas om Bilderberg gruppen osv.
Citat:
Lbtq.... handlar om att zionisterna vill se väst fullt med androgyna varelset som är helt förvirrade över sin egen identitet. Det görs genom manipulation tex hbtq rörelsen som förstör unga människors syn på biologi och könstillhörighet samt genom kemisk påverkan i mat samt genom sociala medier som normaliserar dessa synsätt, avtrubbar och skapar beroende.
Nu är USA o krigar i Iran trots att alla idag är helt säkra på att Iran inte har kärnvapenteknologi så vem tvingar USA till detta??
Staten Israel, mest troligt med hjälp av innehåll i epsteinfilerna som är mossads lilla gottepåse, om du skulle gissa, har Epstein familjekopplingar till Rotschild?
Du har inte en enda tanke som är din egen i dessa ämne allt är bara del av en agenda som nu börjar närma sig sin plattå.
Nu är USA o krigar i Iran trots att alla idag är helt säkra på att Iran inte har kärnvapenteknologi så vem tvingar USA till detta??
Staten Israel, mest troligt med hjälp av innehåll i epsteinfilerna som är mossads lilla gottepåse, om du skulle gissa, har Epstein familjekopplingar till Rotschild?
Du har inte en enda tanke som är din egen i dessa ämne allt är bara del av en agenda som nu börjar närma sig sin plattå.
Hur vet du vad jag har för åsikter gällande detta? Vi har aldrig diskuterat något av det.
Citat:
Bränslebrist, ransonering och betydligt sämre möjligheter för resor. Helt plötsligt kommer ett digitalt id som sägs vara för att hålla reda på dina bränsle ransoner m.m.
Sen över en natt kommer all din data och ekonomi finnas kopplat hit och vips kan den som har kontroll begränsa hela ditt liv så du inte kan resa, handla etc utanför vissa givna områden.
Storbrittanien är redan påväg mot detta.
Enl deras PM kommer det vara infört innan 2029.
Dessa id ska tillhandahållas av svärfaren till den där indiern som var PM ett tag.
Samma PM som investerade 5 miljarder, tror jag det var, i ett företag något år FÖRE pandemin som inte hade någon produkt att sälja och knappt några anställda, företaget heter Moderna.
Behöver du hjälp lägga pusslet eller skulle du snälla rara försöka förstå att dina åsikter i många fall är något som kommer få dig och oss alla rövknullade en vacker dag??
Du må tro på det du skriver men det är inte grundat i medmänsklighet eller dylikt, du har bara blivit itutad att det är det som är grejen.
Sen över en natt kommer all din data och ekonomi finnas kopplat hit och vips kan den som har kontroll begränsa hela ditt liv så du inte kan resa, handla etc utanför vissa givna områden.
Storbrittanien är redan påväg mot detta.
Enl deras PM kommer det vara infört innan 2029.
Dessa id ska tillhandahållas av svärfaren till den där indiern som var PM ett tag.
Samma PM som investerade 5 miljarder, tror jag det var, i ett företag något år FÖRE pandemin som inte hade någon produkt att sälja och knappt några anställda, företaget heter Moderna.
Behöver du hjälp lägga pusslet eller skulle du snälla rara försöka förstå att dina åsikter i många fall är något som kommer få dig och oss alla rövknullade en vacker dag??
Du må tro på det du skriver men det är inte grundat i medmänsklighet eller dylikt, du har bara blivit itutad att det är det som är grejen.
Återigen, vilka åsikter? Vi har aldrig diskuterat detta.
Citat:
Du vurmar tex för negern väldigt mycket just för att du tvingats lära dig saker i skolan om hur elak den vita mannen är och hur mycket skam vi bär på pga vårt förflutna.
Detta är ditt mantra som du använder som bevis för hur icke fördomsfull och medmänsklig du är.
Sen har du åsikter om att i Thailand horar alla ut sina döttrar.
Det är inte att vara fördomsfull för då hade du aldrig haft den åsikte , eller hur?
Detta är ditt mantra som du använder som bevis för hur icke fördomsfull och medmänsklig du är.
Sen har du åsikter om att i Thailand horar alla ut sina döttrar.
Det är inte att vara fördomsfull för då hade du aldrig haft den åsikte , eller hur?
"Vurmar" jag för svarta bara för att jag berättade om slavhandeln i väst och Mellanöstern för dig?
Jag har jättemånga fördomar och är absolut inte PK nånstans, har faktiskt ingen aning om vem du syftar på. Mig är det iallafall inte.
Citat:
Det finns ingen logik i woke och feminism bara specifika åsikter i specifika ämne men inget logiskt resonemang som är generellt gångbart.
Hur kan det vara så svårt att se detta??
Allt är åsikter inte fakta och logik, det är kännetecknet för propaganda.
Läs om hur diktatorer har använt retorik för att vinna folkets gunst.
Feminism och woke grunderna är uppbyggda på samma vis.
Hur kan det vara så svårt att se detta??
Allt är åsikter inte fakta och logik, det är kännetecknet för propaganda.
Läs om hur diktatorer har använt retorik för att vinna folkets gunst.
Feminism och woke grunderna är uppbyggda på samma vis.
Ok, tack för att du delade med dig av dina egna tankar och idéer gällande allt detta