2026-02-17, 21:49
Medlem
Harry_s avatar
sjukt att både systern o Adrianas mamma är så glada när dom ska fotas med politiker
Citera
2026-02-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
sjukt att både systern o Adrianas mamma är så glada när dom ska fotas med politiker

Förstår inte riktigt varför Mikaels syster leker sånt offer heller. Hennes bror va en jävla idiot och vadå civilkurage? Han va psykisk sjuk och han va påverkad av det ena och det andra. Dom skulle varit större människor och skyddat ungen bättre.

Var va dessa vuxna för barnen? Adriana var ute själv mitt i natten och Mikaels son umgicks med en påtänd pappa som tydligen inte kunde ta rätt beslut för sin son?
Citera
2026-02-18, 11:11
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Förstår inte riktigt varför Mikaels syster leker sånt offer heller. Hennes bror va en jävla idiot och vadå civilkurage? Han va psykisk sjuk och han va påverkad av det ena och det andra. Dom skulle varit större människor och skyddat ungen bättre.

Var va dessa vuxna för barnen? Adriana var ute själv mitt i natten och Mikaels son umgicks med en påtänd pappa som tydligen inte kunde ta rätt beslut för sin son?

spelar nog ingen roll om han va knarkare eller hon va ute mitt i natten
man ska inte dö för det

men att tror att dom är på någon galapremiär med massa kändisar är helt sjukt
Citera
2026-05-08, 16:36
Medlem
Någon som sitter på fungerande FUP?
Citera
2026-05-08, 16:56
Medlem
Finns ju i tråden? (FB) Mikael Janicki 39 ihjälskjuten i gångtunnel, Skärholmen Stockholm 2024-04-10
Citat:
Ursprungligen postat av wirrisch
Någon som sitter på fungerande FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in