2026-02-17, 17:10
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
När man kollar Tim på youtube vill man se rally o Gula Faran. Ingen bryr sig sig om hans thaifru.

Precis alla vill se mer hud! Vem f-n bryr sig om bilen?
Citera
2026-02-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
För att Tim är känd som Rallyförare i första hand.

Så den här personen som skriver till dig i tråden måste gilla dansband å rally? Du e den tröga du fattar ju inte vad den menar ens

DEN SOM SKRIVER HAR SVÅRT FÖR DET!!!! Inte Tim🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2026-02-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
På riktigt? Tim ville ju absolut inte ha några egna barn.

100%
Min tanke med men man kan ju ändra sig...men ja det syns tydligt.
Citera
2026-02-18, 23:47
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Precis alla vill se mer hud! Vem f-n bryr sig om bilen?

Alla kan åka till Thailand och bli en deltagare i sexturismen. Men alla kan inte ratta en topptrimmad 240. Vad du väljer säger allt.
Citera
2026-03-01, 17:17
Medlem
Kommer det någonsin bli någon rallyförare av den här snubben tror ni?
Citera
2026-03-27, 11:31
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Inga kopplingar till detta?

Lät "CB" undsläppa att hans fru var ett hot mot hans kreditkort?
Mm.
Hur uppstod det dilemmat då?
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2026-03-27 kl. 11:41.
Citera
2026-04-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Haha brorsan är gift med en thai tjej, hon berättade vem Mod var rätt tidigt. Ser bra ut helt klart, men visst är hon lycksökerska. De är väl därav Pappa Liljegren skriver kryptiskt på sin fb... Detta är så klart huvudvärk i familjen och för Tim.
vänta å se när MOD ska ha hit sin son. Då vill pappan i thailand ha betalt för å skriva på papppret. för övrigt så vet jag flera som har provkört henne.
Citera
2026-04-26, 14:07
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammal09
för övrigt så vet jag flera som har provkört henne.
Vilka är det? Gamla gubbar som åkt på sexresa till Thailand?
Citera
2026-05-01, 14:34
Medlem
Sjukt ändå att han ville tjäna pengar på Mods gråtande unge, jävligt osympatiskt att hänga ut honom på det sättet.
Citera
2026-05-02, 19:02
Medlem
NiccoJs avatar
Jag är inte särskilt inne på Thaibrudar men Mod är faktiskt riktigt snygg.
Är hennes utseende ovanligt där? Många har väl bara små pojkkroppar. Detta med extraungar på köpet o att de flår en på pengar verkar ingå i köpet.
Citera
2026-05-08, 09:55
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag är inte särskilt inne på Thaibrudar men Mod är faktiskt riktigt snygg.
Är hennes utseende ovanligt där? Många har väl bara små pojkkroppar. Detta med extraungar på köpet o att de flår en på pengar verkar ingå i köpet.
Frågan är: Lady boy or lady girl
Citera
2026-05-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Jag håller med om vad du skriver. Även jag föll i fällan av att "nu ska vi inte vara fördomsfulla här, ge tjejen en chans". Men det var innan den plötsligt uppdykande ungen.

Så hon ska alltså tillbaka till Thailand igen nu? Fick hon inte sex månader den här gången eller har det här med barnet och folks reaktioner fått Tim att börja fundera? Eller kanske människor runt honom som han lyssnar till och som kanske pratat med honom?

Man ska aldrig stensäkert säga att "hade detta var jag så hade jag..." förrän man själv är i situationen men jag vågar nog hävda att jag hade dragit öronen åt mig gällande barnet. Tim är absolut inte en loser. Han ser bra ut och är social och ute på vift alltid, han kan tveklöst hitta ett vettigt fruntimmer som inte har en massa bagage och lömska baktankar. Jag hade avslutat den här relationen innan hon börjar föda idéer om äktenskap eller råkar bli på smällen, för då är det klippt. Då blir han aldrig av med henne och rätt som det är står hela thaisläkten i farstun och vill ha Tim-peng.

Hans klipp dyker upp ibland i mitt flöde. Han berättar för oss om spännande kulturella upptäckte i Thailand. Liksom Thailand är asiens Mallorca, alla vet hur det är där men Tim får det att låta som en annan planet.

Han verkar ha väldigt låg IQ och dålig självkänsla som importerat en thaifru som redan har barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in