2026-05-06, 20:12
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Lyssnat på senaste avsnittet av podden, så jäkla kul! Ska inte avslöja för mkt, men kidnappningen av Anna Book i Kurragömma, sjukt underhållande
Skönt att få skratta och bli glad också ibland. Till skillnad från gyttjan. Rekommenderar det faktiskt.
Lol det var säkert jätte jätte jätte jätte jättespännande.... riktigt skön wishkopia det där precis som alla andra grejer han 'gör'
Citera
2026-05-06, 20:15
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Ja det var visst tal om minderåriga redan 2012.
https://imgur.com/a/Lfozzw6
https://imgur.com/a/a9OEPco

Killen har ju rätt tydligt fetish på skolflickor som röker och lackstövlar
https://imgur.com/a/ZcWkTdP
Sjukt! Någon borde göra en kollektion av alla hans sjuka grejer i ett trevligt format, gärna i kronologisk ordning
Citera
2026-05-06, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Lol det var säkert jätte jätte jätte jätte jättespännande.... riktigt skön wishkopia det där precis som alla andra grejer han 'gör'

Kopia på vilken podd?
Citera
2026-05-06, 20:25
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Kopia på vilken podd?
Ljugpodden är faktiskt en klass för sig men jag syftade på kurragömma (och alla andra grejer han 'gör')
Citera
2026-05-06, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Ljugpodden är faktiskt en klass för sig men jag syftade på kurragömma (och alla andra grejer han 'gör')

Aha, fattade fel.
Försökte lyfta att man kan vara glad, skratta och gilla saker ibland också.
Men du vill annat. Hajar.
Må gott och allt väl ❤️
Citera
2026-05-06, 21:30
Medlem
mephedrons avatar
Dubbelpost
Citera
2026-05-06, 21:31
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Nu heter hon ju Annika med K & inte C.

Sedermera - dessa 6 000 papper, som sträcker sig från första kontakten med psyk tills det att bögen är
25 (TJUGOFEM ÅR)
Det står garanterat om Jockibois DOM, där i. Den DOM. Där han uttalar sjuka fantasier han ska göra mot en kvinna med en kniv.

Varför har Jockiboi inte pratat om, och/eller tagit med detta i sin bög-bok eller bög-podd eller i videon som heter:
"VARJE SIDA RÄKNAS" - Gör dem det verkligen? Eller räknas bara sidor som gynnar dvärgen?
Ja alltså jag är verkligen genuint nyfiken:
Hur kan man vara så urbota korkad att man ljuger ihop sin barndomshistoria, för att senare lägga ut sina dokument offentligt för alla, där det syns tydligt att man ljugit?
Jag kan bara se två scenarion:

1. Han har alltid ljugit helt medvetet, och har sådant storhetsvansinne att han tänkte ”ingen kommer orka läsa igenom de där tusentals sidorna, alla har hittills trott på allt jag sagt så säger jag vad det står så köper de det”

2. Han har vanföreställningar och tror på allvar att det han säger faktiskt har hänt honom, och att gemene man som opartiskt läser i journalerna också skulle få samma bild.

Båda känns troliga men vilken är det?
Citera
2026-05-06, 22:00
Medlem
Citat:
semi-ot:
GLÖM INTE: "DET VAR DET ENDA JAG DÖG TILL ATT GÖRA".
https://ibb.co/39f65CQQ
Förövrigt 800 pers? Med hans objektivt fula tryne, då som nu.

Men seriöst, att ingen flygsparkat honom i pungen tills kastrering fullbordad är KNAS
NEJMENSNÄLLA när är detta ifrån?
Citera
2026-05-06, 22:02
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Ja alltså jag är verkligen genuint nyfiken:
Hur kan man vara så urbota korkad att man ljuger ihop sin barndomshistoria, för att senare lägga ut sina dokument offentligt för alla, där det syns tydligt att man ljugit?
Jag kan bara se två scenarion:

1. Han har alltid ljugit helt medvetet, och har sådant storhetsvansinne att han tänkte ”ingen kommer orka läsa igenom de där tusentals sidorna, alla har hittills trott på allt jag sagt så säger jag vad det står så köper de det”

2. Han har vanföreställningar och tror på allvar att det han säger faktiskt har hänt honom, och att gemene man som opartiskt läser i journalerna också skulle få samma bild.

Båda känns troliga men vilken är det?

Ja tror de är en kombination. Han är psykopat och därför ljuger så pass mycket att han tror de själv tillslut. Precis som hans "minnen" som kom när han fick papperna, han insåg hur jävla vidrig han var svart på vitt men är för okapabel och kan inte acceptera att det är han det är fel på så då måste han bygga en ny verklighet. De märks i bråket mellan chrippa och jocke när chrippa anklagade jocke för att försökt strypa chrippa som barn och jocke säger - "JAG HAR PAPPERNA HÄR, DE STÅR INGENTING OM DET" Men ack så fel. För de gjorde det. Han visste att han var fucked så därför målade han upp en helt ny historia för att rädda sitt skinn efter chrippa outade honom.

Även innan papperna och "minnena" kom tillbaka ser man precis samma beteendemönster i hans gamla blogg hur han exempelvis betedde sig mot Hanna widesteth, andra bloggare och hur han hela tiden styrde narrativet till att han var offer.

Även när de var självklara saker han gjort som exempelvis läckte tomtemor filmen så var han ett offer och det var följarnas ansvar för att jonna mådde så dåligt att hon ville ta livet av sig. Värt att nämna att de inte var första porrfilmen med en annan tjej som "råkade" läcka.

Här är den långa novellen hur de var följarnas fel och dom var så hemska yada yada. Man ska inte hata anonymt säger personen som skapat flera av de största dreven på sociala medier genom årtionden. Han använder ord som vapen, men att använda innebörden av de han säger I verkligheten existerar inte för han har inte kapaciteten att förstå och kommer aldrig för han är just det - en psykopat.

https://imgur.com/a/gjqyypR
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-05-06 kl. 22:12.
Citera
2026-05-06, 22:19
Medlem
Citat:
Aha, fattade fel.
Försökte lyfta att man kan vara glad, skratta och gilla saker ibland också.
Men du vill annat. Hajar.
Må gott och allt väl ❤️

Finns massor att välja på om man vill skratta men det är inte WT-Jocke och gänget.
Citera
2026-05-06, 22:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
semi-ot:
GLÖM INTE: "DET VAR DET ENDA JAG DÖG TILL ATT GÖRA".
https://ibb.co/39f65CQQ
Förövrigt 800 pers? Med hans objektivt fula tryne, då som nu.

Men seriöst, att ingen flygsparkat honom i pungen tills kastrering fullbordad är KNAS
Jo visst.. vi har ju sett honom I kungarna av wt, han var ju ingen Don Juan om man säger så.. han vågade ju knappt snacka med brudarna.
Citera
2026-05-06, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Finns massor att välja på om man vill skratta men det är inte WT-Jocke och gänget.

Jo poddavsnittet är skitkul! Skrattade som f-n.
Men dela gärna med dig av vad du tycker är kul, skrattar åt och förgyller din dag.
Skulle va kul att ta del av <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in