Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Tänkte på att alla andra verka ha fått sina. Bör inte fler ha beslagtagits? Jag skriver med vendorn, och hoppas på att det begåtts ett misstag och de glömt min order. Då de har mycket leveranser.
Det är mer ovissheten som är jobbig. Handlar om 30 st Z analoger.
Kommer de och gör en husis och man har lite tabletter här hemma,så för jag väl brösta ringa narkotikabrott. Jag finns ändå redan i registret, för ett annat brott. Så det kommer inte påverka mig nämnvärt med lite böter. Hålla på att gömma, och ha rent hemma är bara mer stressande, för mig.
För det är väl samma staff på att ha 50 tabletter hemma, och att ha 2 tabletter hemma? Blir väl ringa i båda fallen?
Tycker bara det är sjukt löjligt om de nu skulle komma.
Men jag Värderar livskvalité med bra sömn, över eventuellt straff.
Om det nu är beslagtaget, dvs

Om det gäller tabletter så göm det på ett bra ställe. Hundar kan inte lukta sig till 99% av alla tabletter.
Möjligtvis så kan de hitta t.ex. attentin då detta innehåller amfetamin. Rör det sig däremot om benso, opiater eller liknande så hittar de inte detta.
Givetvis så händer det att polisen skruvar isär elektronik, skruvar av lister etc, men om brevet innehöll 30 z-analoger så är risken för detta förmodligen relativt liten.