2026-05-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babadooo
Håller med! Reko och normala tjejer. Snokade på Nathalie Eliassons instagram. Ännu vackrare när hon inte befinner sig på en ö, men också intressant att följa vad hon skriver i sina inlägg. Melina fick sig en känga av henne i ett av de senaste inläggen. Bekräftar återigen vilken sopa Melina var och hur hon bara tänkte på sig själv.

Trodde som flera här att hon fuskade i duellen mot Hanna men båda går nu ut och dementerar detta på sociala medier. Var tvungen att titta tillbaka på duellen och mycket riktigt är det ju klippt från när Nathalie har ca 17 mynt medan Hanna har 20 mynt. Natta ska ha tagit tilbaka myntet i sin hand för att rätta till det eller byta ut det innan det var dags att lägga på nästa mynt. Så det är klippt från helt olika omgångar i tävlingen. N skrev också nåt om att de valde olika strategier där hon själv noggrant valde så platta mynt som möjligt medan Hanna plockade mer random utan att kolla. Det var nog det som avgjorde det.

I övrigt gillar jag Aza desto mer nu. Får erkänna att jag ändrat uppfattning om honom under säsongens gång

Skulle du kunna skriva vad Nathalie skrev på instagram om Melina? Blev väldigt nyfiken men har inget instagramkonto ☺️
Citera
2026-05-05, 15:17
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Klövfru verkar klövar på gris fick man se i presentationen.
Tack för svar. Måste vara ett otroligt viktigt arbete att verka klövar på slaktgrisar....
Citera
2026-05-05, 15:36
Medlem
Bakarettans avatar
Jonas, Marie, Sonja, Iki och Anna är curlade personer som gått genom livet utan motgångar.
Falska och beräknande. Typiskt inom ramen för den generationen.
Carro stör jag mej på pga hennes otroligt jobbiga attityd i synkarna. Hurtig som faen. Får se hur länge det räcker.
Natta tror jag går långt pga sin uppvisade "neutralitet ".
Halil är hal som en ål. Väntar på vad han ska hitta på härnäst.
Aza har stigit I graderna hos mej. Är resonabel
i det han säger.
Lasse, Lasse, Lasse...vilken kung!
Förstår att de curlade stollarna stör sej på honom. De är inte ens i närheten av hans livserfarenhet.
Ola har en jävligt ful hatt. Hela hans sätt att vara beror på att han tror sej vara en cool kille. Patetisk är ordet.
Citera
2026-05-05, 15:40
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Mensurs röst är sjukt utmattande att lyssna på för mig. Jag behöver fokusera extra för att höra på när hans ord trillar ur munnen.

Oavsett om Lasse har rätt eller fel så blir han sågad för hur han framför det. Problemet är att hans lag består av skyddade folkgrupper som måste tas i med sidenhandskar.
Exaktemento!
Citera
2026-05-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Jag tror de menar han ändå är bra på att tillaga den lilla mängd mat de har?

Angående lag så tyckte jag Halil var väldigt smörig för dem i syd men sa han inte i en synk att han klickar mer med de i nord? Känsla är att han kommer försöka spela med Sonja och Jonas även om han är taktisk nog att inte berättade det för syd!

I övrigt håller jag med dig men jag fattar faktiskt inte varför inte Ola kunde tänka sig att lägga sig för Amadeus eller Mensur. Han litade kanske inte tillräckligt mycket på att de fortfarande ser honom som en lagkompis? Eller var han rädd att Halil i så fall skulle ge den hemliga immuniteten till Hanna? (om han hade blivit skickad, men det tror jag att hon hade blivit då han antagligen ses som ett större hot)
Det tror jag också, han driver väl en krog?

Halil är hal som en orm och står väl lägst i odds för en slutseger just nu

Sedan detta med att lägga sig. Ola sa väl att han inte var sån? Dessutom, hade han lagt sig, hade vi varit säkra på att någon gränsländare vunnit? Minns inte vem som kom tvåa.
Citera
2026-05-05, 15:41
Medlem
Loikkaris avatar
Nathalie säger att det var inte fusk i duellen med Hanna, utan ihop klippt av produktionen. Jag köper inte det riktigt, man ser ju att hon har en mynt i handen när hon för borthanden från svärdet. Och varför skulle produktionen klippa på det sättet?
Citera
2026-05-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Jo, du bestämmer inte vad som behöver diskuteras eller inte. Hade kärringen hållit sig kvar lite till hade de kunnat offra henne till Gränslandet och sluppit offra en duglig lagmedlem.
Lär dig läsa. Jag skrev att fakta inte ändras för att du tjatar. Jag bestämmer såklart inte fakta.

Så, vem var då den dugliga som åkte ut istället för Melina?
Citera
2026-05-05, 15:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tack för svar. Måste vara ett otroligt viktigt arbete att verka klövar på slaktgrisar....

Knappast slaktgrisar man verkar klövarna på utan på små Minigrisar som folk har dille på att ha som husdjur.
Citera
2026-05-05, 16:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja hennes pappa är ju Johan Persson fd partiledare för Centerpartiet.

Johan Pehrson är f.d. partiledare för ... Liberalerna 😎
Citera
2026-05-05, 16:19
Medlem
Rodjas avatar
Såå roligt att gnällkärringarna åkte iväg!😂
Citera
2026-05-05, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Lär dig läsa. Jag skrev att fakta inte ändras för att du tjatar. Jag bestämmer såklart inte fakta.

Så, vem var då den dugliga som åkte ut istället för Melina?

Jag har ju redan beskrivit faktan för dig, att Melina är den odugligaste deltagaren någonsin.

Alla är mer dugliga än Melina, exempelvis hon som fick åka till Gränslandet örådet.
Citera
2026-05-05, 18:11
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Knappast slaktgrisar man verkar klövarna på utan på små Minigrisar som folk har dille på att ha som husdjur.
Ja skit samma. Att försörja sej på det här sk "yrket" kan ju inte vara speciellt lönsamt. Hon har förmodligen en sidoinkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in