2026-05-05, 15:42
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Svara då , era fega, ynkliga, patetiska vänsterhoror.

Vilket straff ska nazisten få, enligt er, om han åker fast ?

Finska polisen har ännu inte identifierat honom.

Ska han sitta i åratal, eller räcker nån månad eller till och med villkorligt, som ni brukar tycka i såna här situationer ?

Skriv vad ni tänker, era äckliga fegisar !!!!!!!!!!!!!

Har du fått sand i fiffi? Vad gnäller du så jävligt för?

Du ska nog se att de hittar honom. Det finns säkert kameror och sånt där. Du behöver inte vara ängslig
Citera
2026-05-05, 15:48
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag orkar inte googla fram en massa skit till dig så jag ger dig ett AI-svar och sen kan du söka kunskap på egen hand:

"Based on 2026 data, the United States has a significantly higher overall violent crime rate than Sweden, with a homicide rate roughly five times greater and significantly more violent crime overall. While Sweden often reports a high volume of total reported offenses—sometimes exceeding US figures in general metrics—this is largely due to different legal definitions of crimes like rape and higher reporting rates, not higher overall violence."

Sverige och Norge har betydligt lägre brottslighet än tex USA. Som andra påpekat så finns det mängder av forskning som visar att hårdare straff inte leder till minskad kriminalitet och som jag var inne på tidigare så säger det sig självt att en 14-åring som sätts i amerikanskt fängelse i tio år där han blir våldtagen, misshandlad och uppfostrad av jordens avskum, inte kommer vara nån vettig människa när han kommer ut.

Angående nassen så vet jag inget om honom men spontant kan jag tycka han ska ha terapi, feta böter och samhällstjänst. Det är ju nåt riktigt skevt i pallet om man väljer att bli en ideologiskt undergiven nazist och det skulle han behöva komma till rätta med.

För det första skiter jag fullständigt i USA.
För det andra kan inte det svenska samhället jämföras med det amerikanska.
Men,,,,jag kan ju säga så här,,,,om USA hade lika blöjiga straff som Sverige, så skulle det landet vara en bokstavlig krigszon.

Sen så har inte Sverige LITE brottslighet bara för att det är mindre än landet på 300 milj invånare, ditt efterblivna stolpskott.

Hon kunde ha blivit BLIND och du tycker inte han ska ha fängelse ?
Du är fan sinnessjuk på riktigt.
Citera
2026-05-05, 15:49
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Vadå straff? Han ska väl hyllas om något. En utmärkelse vore på sin plats.

Jag gillar inte heller vänsterfittan, men slag i ögonen kan göra en blind, och det vore ändå lite väl extremt, va?
Citera
2026-05-05, 15:51
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Har du fått sand i fiffi? Vad gnäller du så jävligt för?

Du ska nog se att de hittar honom. Det finns säkert kameror och sånt där. Du behöver inte vara ängslig

Ja du är ju så jävla manlig som rövslickar kriminella, din fula hora.
Gå igenom det själv att du blir slagen sönder och samman, kom sen och spyda dig, jävla miffo.
Citera
2026-05-05, 15:52
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
För det första skiter jag fullständigt i USA.
För det andra kan inte det svenska samhället jämföras med det amerikanska.
Men,,,,jag kan ju säga så här,,,,om USA hade lika blöjiga straff som Sverige, så skulle det landet vara en bokstavlig krigszon.

Sen så har inte Sverige LITE brottslighet bara för att det är mindre än landet på 300 milj invånare, ditt efterblivna stolpskott.

Hon kunde ha blivit BLIND och du tycker inte han ska ha fängelse ?
Du är fan sinnessjuk på riktigt.

Självklart skiter du i det eftersom den fakta som presenteras går emot dina känslor.

Du verkar lite hormonell för tillfället, alternativt lite dum i huvudet, så jag tror inte vi kommer så mycket längre.
Citera
2026-05-05, 15:57
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Självklart skiter du i det eftersom den fakta som presenteras går emot dina känslor.

Du verkar lite hormonell för tillfället, alternativt lite dum i huvudet, så jag tror inte vi kommer så mycket längre.

Vems fakta ?
Dina fakta? Varför ska jag lita på dina fakta för, din vänstra fittläpp ?

Ja som sagt, du är ju så jävla alfamanlig som hjälper våldsamma kriminella. Oh yeah !

Jag har inga känslor för kriminella. För min del får dom ruttna som Breivik, Lasermannen och Eklund.
Men du däremot tycker synd om dom och vill att dom ska slippa fängelse för du tycker det är så hemskt.
Är dom dina släktingar, eller?
Nassen som boxade tjejen är din släkting, eller ?
Han kanske är din pojkvän, han aktiv och du passiv.
Citera
2026-05-05, 15:57
  #55
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Jag gillar inte heller vänsterfittan, men slag i ögonen kan göra en blind, och det vore ändå lite väl extremt, va?

Ett slag ger inte skråmor utan blåtira. Hon blev nedplockad på marken. Limma fast sitt kommunist arsle med Karlssons klister är lite väl extremt.
Citera
2026-05-05, 16:03
  #56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Ett slag ger inte skråmor utan blåtira. Hon blev nedplockad på marken. Limma fast sitt kommunist arsle med Karlssons klister är lite väl extremt.

Du hatar dom ännu mer än vad jag hatar dom om du vill att dom ska boxas blinda.
Enda gången jag hade velat boxa dom blinda vore i fall dom försökt boxa MIG blind.

Jag önskar att vänsterpacket fick psykiatrisk tvångsvård och att dom så länge som dom är vänsterblivna
INTE fick vara med i politiken.
Ett ännu större problem än dom själva är alla de som låter dom vara med och bestämma, trots deras uppenbara förståndshandikapp och inkompetens.
Citera
2026-05-05, 16:16
  #57
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Du hatar dom ännu mer än vad jag hatar dom om du vill att dom ska boxas blinda.
Enda gången jag hade velat boxa dom blinda vore i fall dom försökt boxa MIG blind.

Jag önskar att vänsterpacket fick psykiatrisk tvångsvård och att dom så länge som dom är vänsterblivna
INTE fick vara med i politiken.
Ett ännu större problem än dom själva är alla de som låter dom vara med och bestämma, trots deras uppenbara förståndshandikapp och inkompetens.

Du verkar ha hakat upp dig på blindheten. Man kan även få skallfraktur och dö. Därför sån tur att högern sköter allt kontrollerat tillskillnad från våldsvänstern.. som blir påhejad av media.

Hehe ja, det hade faktiskt varit en bra lösning på fårflocken. Det behövs alltid en motvikt/alternativ men att man kan bli så efterbliven som vänstern är? Wow säger jag bara.
Citera
2026-05-05, 16:21
  #58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Du verkar ha hakat upp dig på blindheten. Man kan även få skallfraktur och dö. Därför sån tur att högern sköter allt kontrollerat tillskillnad från våldsvänstern.. som blir påhejad av media.

Hehe ja, det hade faktiskt varit en bra lösning på fårflocken. Det behövs alltid en motvikt/alternativ men att man kan bli så efterbliven som vänstern är? Wow säger jag bara.

Ja, du menar så.
A ja, i såfall så kör högern med humanare våld. Sant.

Ja efterblivna är dom, men den stora frågan är.....varför får dom så ofta sin vilja igenom ?
Vem och vilka ger dom så mycket makt och rättigheter ?
Om vi jämför med Skansen.
Om Jonas Wahlström skulle öppna en port på Skansen så att nåt livsfarligt jävla vilddjur kom ut och bet nån så att personen förlorade en kroppsdel, då är ju Jonas värre än själva djuret.
Citera
2026-05-05, 16:23
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Att nassar ger sig på kvinnor och gamlingar är inget nytt. Sen vet jag inte om jag sett folk försvara våldsamma kriminella. På vilket sätt då?
Men det är okej att afa ger sig på mindreåriga?
Citera
2026-05-05, 16:40
  #60
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Ja, du menar så.
A ja, i såfall så kör högern med humanare våld. Sant.

Ja efterblivna är dom, men den stora frågan är.....varför får dom så ofta sin vilja igenom ?
Vem och vilka ger dom så mycket makt och rättigheter ?
Om vi jämför med Skansen.
Om Jonas Wahlström skulle öppna en port på Skansen så att nåt livsfarligt jävla vilddjur kom ut och bet nån så att personen förlorade en kroppsdel, då är ju Jonas värre än själva djuret.


Det är väldigt mörka krafter som ligger bakom. Systematiskt förstöra västvärlden.. USA har fattat detta. Globaliseringen står inte för någonting positivt.

Hahah bra jämförelse.. men precis så är det. Man måste fokusera på vem som sitter bakom spakarna. De vill antagligen söndra och härska.. så man ska inte stirra sig blind på hotfulla djuret framför en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in