2026-05-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
50 och 60-talet. En kort eller halvkort klänning/kjol med högklackat är riktigt attraktivt. Det handlar ju också om fysisk form på kvinnan.

60-talet hade ju ett riktigt snyggt mode både vad gäller kläder och frisyrer. Å I princip alla var smala.
Citera
2026-05-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Jag nöjer mig med verkligheten vi lever i och skulle säga att det beror mycket på den som bär plagget.

Men jag gillar när en hel del lämnas till fantasin samtidigt som hon gärna får lämna dörren lite på glänt för att bjuda in till fantasin. Så sexigt men fortfarande med hedern i behåll.

Lite så med killar oxå faktiskt🙂
Citera
2026-05-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Högklackade skor.
Kort klänning,
Långt hår.
Brösten markerade.

Fittan då? Vad tycker du om fittan?
Citera
2026-05-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Exakt detta. Är det inte lite 60/70-tal?

Sen undrar jag om TS upplevde 90-talet där modet var flanellskjorta och jeans (ja även för tjejer). Jag tror knappt det gick att köpa högklackat och klänningar (på t ex hm och de vanliga butikerna då i Sverige).

Det var ju bara under ett par år i början av 90-talet det var det modet.
Citera
2026-05-05, 14:44
Medlem
sfrges avatar
High heels and stockings is the shit. En kvinna med mediokert utseende som har på sig kögklackat och nylonstrumpor blir genast intressantare.
Citera
2026-05-05, 14:52
Medlem
hippilis avatar
Beror på hur kvinnan ser ut: runt 30, smal, lite tränad kropp, blond, långt hår kortbyxor eller kort kjol T-shirt gympaskor: ja 👍

Småfet, tatueringar, onormal hårfärg, rökare: burka 👎
Citera
2026-05-05, 15:10
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Fittan då? Vad tycker du om fittan?
Det är inte fel att visa litet av den i smyg.
Min bästa flickvän gick ofta omkring utan trosor och när hon gick förbi så drog hon upp klänningen lite så man såg att härligheten var bar.

Det var attraktivt.
Hon var också orsak till mycket lidande, men hon visste hur man håller en man kvar omkring sig.
Citera
2026-05-05, 15:32
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Exakt så såg man ut som yngre och bara fel sorts killar man lockade.. Dock roliga spännande och rätt snygga..
Jaha, så bara vi elaka killar gillar sexigt?

Vad gillar bra killar då?
Och fick du tag i en bra kille till slut?
Citera
2026-05-05, 16:37
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Jag tycker om kjolar. Mindre vanligt idag. Generellt mer feminint mode föredras.
Citera
2026-05-05, 16:38
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
High heels and stockings is the shit. En kvinna med mediokert utseende som har på sig kögklackat och nylonstrumpor blir genast intressantare.

Precis, högklackat, stumpbyxor och pennkjol.
Citera
2026-05-05, 16:42
Medlem
Oj som kvinna har jag haft de mesta.
Men klänningar då upplever jag att man får mera uppskattande blickar och leenden av både kvinnor och män.
Har inte extrema klänningar gillar 60 tals klockade klänningar och kjolar.
Känner mig sommrig och fin i dom oxå vilket gör att jag bär klänning när väder och tillställning tillåter. Har många vardagsklänningar.
Tror de bottnar i vad man känner sig bekväm med att bära, jag gillar tex inte jeans eller för urringade plagg eller för korta kjolar eller klänningar.
Känner mig då som att jag vill att folk tittar på mig vilket blir väldigt obehagligt.
Men har haft partners som velat att jag ska ha på mig vissa saker när vi går ut. Nu skulle jag vägra göra så mot migsjälv.
Tror att man kan ha en sopsäck på sig och stråla som en sol och vara den vackraste i rummet. 🌞
Jag känner ofta att jag är den vackraste av alla vad jag än har på mig, kan vara så att min man alltid ser på mig som jag är solen i hans liv trots att jag inte lyser varje dag!
Citera
2026-05-05, 16:43
Medlem
Europes avatar
Den här videon innehåller flera favoriter:

1. Höga läderstövlar som sångerskan/keyboardisten har på sig (”höga” som i högt upp på benen, inte högklackat).
2. Enkla klänningar som övriga bandet har på sig.
3. Uniformer (som samtliga bär på slutet).

https://www.youtube.com/watch?v=cNfmgo3STEo

Sedan är jag svag för spets, men mer på kvinnors armar, hals med mera. Jag bryr mig inte om ”sexiga” underkläder i spets, för när jag har en kvinna framför mig i underkläder, så brukar de ändå åka av tämligen omgående. Underkläder är inte en dekoration, de är ett hinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in