2026-05-05, 12:31
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Toksingel igen skriver hon på snap!

🫣🫨 Såg det också. Det blev ingen baby-daddy nr. 4 av honom. Men hey Linn, det är bara att ut och veva efter nästa nya ”mannen i ditt liv”.
Citera
2026-05-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen100
Undrar om den nya hittade denna tråden 😂

Inte otroligt eller så såg han Lydias bilder o insåg hur tramsig hon utger sig, ingen normal kille i 30 årsåldern typ vill ha en ”tjej” som beter o klär sig som en fjortis.
Jisses, VARFÖR går hon ut så snabbt med allt hon företar sig, det blir så pinsamt!
Citera
2026-05-05, 12:37
Medlem
I hennes senaste video så låter ju inte han som särskilt mycket att ha. Konstigt att säga så tidigt att man älskar nån och vill vara ihop, men direkt också säga att man inte är redo för ett familjeliv.
Citera
2026-05-05, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
🫣🫨 Såg det också. Det blev ingen baby-daddy nr. 4 av honom. Men hey Linn, det är bara att ut och veva efter nästa nya ”mannen i ditt liv”.

Ja att uttala de orden så snabbt, bara det kan ju skrämma iväg en ”man”. Pinsamt är inte tillräckligt starkt.
Citera
2026-05-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
I hennes senaste video så låter ju inte han som särskilt mycket att ha. Konstigt att säga så tidigt att man älskar nån och vill vara ihop, men direkt också säga att man inte är redo för ett familjeliv.
Är det en video på insta? Blockad där nämligen. Vad säger hon om honom??
Citera
2026-05-05, 12:59
Medlem
Citat:

Något om att han direkt sa "Jag älskar dig, jag är kär i dig, jag vill leva ett familjeliv med dig" för att sen inte vara redo för barn och familj..

Han lovade henne att de skulle äta brunch, men sen var han för trött och ville bara sova.
Han sa att de skulle åka till hans pappa men sen var han för trött för det och ville sova igen.

Han ville tydligen ha en tjej som inte dricker alkohol och är hälsosam men att han själv dricker..
Citera
2026-05-05, 13:12
Medlem
Citat:
Nej, på Tiktok. Hon berättar bland annat att han har sagt att han älskar henne, är kär i henne och vill vara ihop med henne, men säger sen att han inte är redo för familjelivet. Hon verkar inte alls ledsen.
Citera
2026-05-05, 13:18
Medlem
Citat:
Toksingel igen skriver hon på snap!

Slut efter ca 5-6 veckor. Han hade redan sagt att han älskade henne och han hade redan fått träffa hennes barn. Det som är mest skrämmande är att hon erkänner att han har sovit över hos henne medan hennes barn också har sovit i huset. Hur tänker man där när det kommer till att skydda barnen? Jag hade aldrig kunnat ha en främmande kille sovandes i mitt gästrum och mina barn sovandes under samma tak. Jisses.
Citera
2026-05-05, 13:45
Medlem
Jag tror inte killen var rätt för Linn.

Linn har en otrolig energi och kan ta sig igenom saker. Killen hade inte samma energi och vart trött av det hela. Tror att han älska Linn och han kommer sakna henne jättemycket.

Men jag tycker det är fantastisk att Linn gav honom en chans.
Citera
2026-05-05, 13:58
Medlem
Hon säger att hon presenterat honom som "mammas kompis" barn är inte, som man säger, dumma i huvudet, de förstod mycket väl. Likadant förstår man killen att det inte är kul att inte få ha sin kvinna tillgänglig utan ska smusslas undan i ett annat rum nattetid osv. Det blir svårt.

Tror absolut att killen ville ha familj osv, men när han inser att tre barn som redan ingår tar mycket tid och energi var det nog inte kul längre..

Jag har även funderat på om killen är någon här ifrån FB?

Synd dock, hade varit kul att följa kärleksresan.
Citera
2026-05-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Nej, på Tiktok. Hon berättar bland annat att han har sagt att han älskar henne, är kär i henne och vill vara ihop med henne, men säger sen att han inte är redo för familjelivet. Hon verkar inte alls ledsen.

Uppenbarligen gillade han inte presentkorgen som hon gjorde åt honom 🤣🤣
Citera
2026-05-05, 15:05
Medlem
Det är väl ändå inte normalt att vara så pass tunnhårig mitt på hjässan i hennes unga ålder och så långt efter en graviditet? Kanske dags för tingelinnsan att besöka farbror doktor och testa sköldkörtelvärden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in