2026-04-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
temporär länk
https://gofile.io/d/clW5mT
Förundersökningsprotokoll
Fup & Dom
Falu tingsrätt
B 3090-25
fasta länkar
https://files.catbox.moe/jt6o64.pdf
https://files.catbox.moe/5vl1mo.pdf
https://files.catbox.moe/fru2va.pdf

credd upplysa

Jag tänkte där KH är GM..
Citera
2026-04-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruFjallFlesh
https://app.filemail.com/d/eivswqhidafybvo

Kan du vänligen lägga upp detta igen?
Citera
2026-04-28, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattakomben
Är det samma JH som KF bråkat med som nu är sambo med Soffan?

Det är samma JH. Kul att kärleken spirar. Blir några torra år när han avtjänar sitt straff. Han är kanske inte den killen jag hade valt som styvpappa till mina barn.
Citera
2026-04-28, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornbroder
Det är samma JH. Kul att kärleken spirar. Blir några torra år när han avtjänar sitt straff. Han är kanske inte den killen jag hade valt som styvpappa till mina barn.

OMG, visst att det är en liten stad, men...

Off topic, men avtjänar sitt straff för vad?
Citera
2026-04-29, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
OMG, visst att det är en liten stad, men...

Off topic, men avtjänar sitt straff för vad?

Droger och vapen.
Citera
2026-04-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattakomben
Är det samma JH som KF bråkat med som nu är sambo med Soffan?

Klass 1 krävs oftast samma adress för att få samtal/besök beviljat.
Citera
2026-04-30, 00:10
Medlem
Citat:

Vem ær soffan?

Edit:
JH är bra
NL är bra

KF är CP-skadad
MM är informatör
Senast redigerad av KalleMedSnabeln 2026-04-30 kl. 00:15.
Citera
2026-04-30, 09:14
Medlem
Citat:
Droger och vapen.
Och även familjens kal..e och kåtan Th..se fjäl..ud nämns i sammanhanget tillsammans med droger och pistol När polisen avlyssnar och läser av SMS.
Detta ska även framgå i denna polisutredning. Det står i stark Kontrast till bilden av den fina familjen. Som är Lärarinnan i småskolan
Fy fann vad vidrigt.
Citera
2026-04-30, 09:39
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkall
Och även familjens kal..e och kåtan Th..se fjäl..ud nämns i sammanhanget tillsammans med droger och pistol När polisen avlyssnar och läser av SMS.
Detta ska även framgå i denna polisutredning. Det står i stark Kontrast till bilden av den fina familjen. Som är Lärarinnan i småskolan
Fy fann vad vidrigt.

Fin familj eller inte har ingen betydelse, slå in skallen på någon med en hammare har däremot en jävla betydelse!

Fy fan vad vidrigt..
Citera
2026-04-30, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Fin familj eller inte har ingen betydelse, slå in skallen på någon med en hammare har däremot en jävla betydelse!

Fy fan vad vidrigt..
Detta är fakta om familjen Fjäll..ud. Det verkar som om det inte finns ett enda bevis på att en hammare har varit med i bilden. Trots det anser du att det är helt acceptabelt att en vuxen man, K. Fjäl..rud, springer hem och hämtar en kötthammare (för det är ju ingen smörkniv direkt) i ett tillstånd av vredesmod och svartsjuka. Han är förmodligen påtänd och agerar med avsikten att skada en eller flera personer.
Om någon skulle hota mig med en kötthamare skulle då jag försvara mig,

Tycker du verkligen att det är okej att ta med en kötthammare till en fest som han inte ens verkar vara bjuden till, och där hans fru dessutom skriker åt honom att försvinna? enligt vittnen,
Senast redigerad av aldershaksan 2026-04-30 kl. 12:49.
Citera
2026-05-01, 15:29
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldershaksan
Detta är fakta om familjen Fjäll..ud. Det verkar som om det inte finns ett enda bevis på att en hammare har varit med i bilden. Trots det anser du att det är helt acceptabelt att en vuxen man, K. Fjäl..rud, springer hem och hämtar en kötthammare (för det är ju ingen smörkniv direkt) i ett tillstånd av vredesmod och svartsjuka. Han är förmodligen påtänd och agerar med avsikten att skada en eller flera personer.
Om någon skulle hota mig med en kötthamare skulle då jag försvara mig,

Tycker du verkligen att det är okej att ta med en kötthammare till en fest som han inte ens verkar vara bjuden till, och där hans fru dessutom skriker åt honom att försvinna? enligt vittnen,

Nu var det ju inte K som använde kötthammaren och påtänd var han inte. Har du överhuvudtaget läst fupen eller lyssnat på rättegången?
Mupparna försökte lura K med att han ramlat själv, 10 brutna revben och skador på hela kroppen förutom hans inslagna skalle, ramlat själv?

Jo tjena. 🤣🤣🤣
Citera
2026-05-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glitchinmatrix
Man kan ju fundera på om herr Fj*llrud någonsin kommer att tänka över konsekvenserna av sitt handlande… han verkar tro att människor som är inlåsta nu aldrig kommer ut igen.
Inte långt kvar tills Nik*as Lönn*oth släpps ut och han är mer trött än någonsin på pajasen. Speciellt efter att han gav sig på Joh*nnes.
Så där blir det snart ett och annat besök bara att börja koka kaffe snart herr Fj*llrud hehe

Varför skulle kvinnoboxaren Lönnroth bry sig om det här? Han har väl fullt upp med att inte behöva åka in och sitta sin del den dag han väl kommer ut…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in