Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
I dagens partiledardebatt fick partiledarna frågan:
”Var det rätt av USA och Israel att anfalla Iran?” Den enda som svarar JA var Jimmie Åkesson.
Vi har den värsta oljekrisen sedan 70-talet. ECB prognostiserar extremt dåligt år för Europa. Åkesson säger han vill störta regimen i Iran. Alla vet vad som händer när det blir kaos i Mellanöstern => migration till Europa.
Varför stödjer Åkesson kaos i Europa? Varför är SD det enda parti som stödjer Israels krig i Mellanöstern?
Vilka stängde Hormuszsundet?
Det är den iranska regimen som skapar kaos, det är oerhört viktigt att den iranska regimen störtas och det borde ha gjorts för många år sedan.
Vi har ett aggressivt Ryssland och ett isis-älskande folkmordsturkiet som ockuperar EU.
Alla vägar till ett fritt EU börjar med ett fritt Iran som i sig isolerar folkmordsturkarna.