2026-05-04, 07:22
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror mer att du helt enkelt är avundsjuk på att hon har sin man.
Du verkar ensam och mycket bitter så gissar väl att du är en av dem som försökte bli sedd men aldrig fick gensvar från honom, och den bitterheten tar du ut genom att hugga på Linnea.
Därav dessa dagliga påhopp om vad hon äter, hur hon klär sig, vad hon säger, hur hon rör sig, vad hon gör. Det är svårt att se någon annan förklaring givet hur småaktig och substanslös du är i din kritik som framförs i sån frekvens som du gör.

Ja jag är inte ensam i en graviditet iaf, men såklart, enligt dig så är jag säkert oerhört avundsjuk på henne.
Vill man lajva kändis så ska man inte bara få smaka på enbart den goda sidan av att vara kändis. Finns även en baksida med det också. Vill man inte synas så ska man nog bara knipa igen o inte synas på SoMe. Å varför ska lilla frun sitta här inne o läsa om vad som skrivs om henne? Är inte det lite väl mycket självskadebeteende?
Citera
2026-05-04, 07:27
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Hahah ni lägger fasen aldrig ner att fortsätta älta i denna tråden 😂 skulle ju dö ut när hovrätten hade varit enligt så många i denna tråd.
Men konstigt nog är det just dom som fortsätter älta…

Lilla frun vill ju vara kändis, då ska vi hjälpa henne här på fb att nå kändiseliten såklart har många muppar blivit kända genom fläshis.
Citera
2026-05-04, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Lilla frun vill ju vara kändis, då ska vi hjälpa henne här på fb att nå kändiseliten såklart har många muppar blivit kända genom fläshis.
Bara du som är sjukligt besatt på henne. Är liten procent som vet vem Chrippa är och ännu färre hans fru. Ännu mindre folk vet vem hans ex är, hon som lever på tiktok och smyg inspelar andra.
Citera
2026-05-04, 07:43
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Bara du som är sjukligt besatt på henne. Är liten procent som vet vem Chrippa är och ännu färre hans fru. Ännu mindre folk vet vem hans ex är, hon som lever på tiktok och smyg inspelar andra.

Men kan du svara på varför dom lever som att dom är mer kända än chrippens äldre bror?
Ja man kan behöva spela in lösa människor som inte kan hålla sig till sanningen. Enkelt.
Citera
2026-05-04, 07:45
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ännu mindre folk vet vem hans ex är, hon som lever på tiktok och smyg inspelar andra.

Hahaha det är sant, Julia var ihop ganska länge med Chrippa ändå - men hon gjorde så USELT intryck.
Det enda som jag minns om den där grogghaggan är när hon blev DROPKICKAD av Joz på benet.

Tror för övrigt att det går ganska bra får Linnea, Snapchat betalar oerhört bra.
Hoppas att Chloe får bo hos Chrippish och Linnea sen. Stabila.
Julia är ingen bra mamma.
Citera
2026-05-04, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Men kan du svara på varför dom lever som att dom är mer kända än chrippens äldre bror?
Ja man kan behöva spela in lösa människor som inte kan hålla sig till sanningen. Enkelt.
Varför ska jag svara på varför *som lever som att de är mer kända än Chrippas äldre bror" hur ska jag kunna veta det. Varför bryr du dig? Om du tycker de är så hemska varför verkar det ta så stor del av ditt liv, sjukt.

Det är ett sjukt beteende att spela in andra i smyg och sedan använda det emot den. Även olagligt, vad ljög han om sist? Att han tänkte inte skaffa mer barn. Wow vilken lögn!! På det gör sekten flera videos töntar som de är. Klart han inte berättar allt för sitt ex som tidigare sprider saker, vilket han förmodligen begriper.
Citera
2026-05-04, 09:50
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Varför ska jag svara på varför *som lever som att de är mer kända än Chrippas äldre bror" hur ska jag kunna veta det. Varför bryr du dig? Om du tycker de är så hemska varför verkar det ta så stor del av ditt liv, sjukt.

Det är ett sjukt beteende att spela in andra i smyg och sedan använda det emot den. Även olagligt, vad ljög han om sist? Att han tänkte inte skaffa mer barn. Wow vilken lögn!! På det gör sekten flera videos töntar som de är. Klart han inte berättar allt för sitt ex som tidigare sprider saker, vilket han förmodligen begriper.

Okej då, varför bryr du ihjäl inne i rasks tråd? Kom inte hit å peka med din pekpinne på andra när du inte alls själv är bättre själv.

Chrippen öppnar munnen så kommer det lögner direkt. Ska jag skicka bevis till dig?
Citera
2026-05-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon är från en övre medelklassfamilj, finns både pengar och bildning till skillnad från Anjo som föddes i en husvagn av mamma Zorita.

Hon är lika mycket övre medelklass som familjen Rask.
Låt det sjunka in.
Citera
2026-05-04, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Hahaha det är sant, Julia var ihop ganska länge med Chrippa ändå - men hon gjorde så USELT intryck.
Det enda som jag minns om den där grogghaggan är när hon blev DROPKICKAD av Joz på benet.

Tror för övrigt att det går ganska bra får Linnea, Snapchat betalar oerhört bra.

Hon har 2k views i snitt på sina inlägg, så hon kanske tjänar 200kr på det.
Det är kanske mycket för dig?
Citera
2026-05-04, 10:20
Medlem
Citat:

Låter som du är sjukligt besatt av Julia, varför drog du in henne i denna kommentaren, är du mentalt sjuk? Sök hjälp i så fall gubbjävel
Citera
2026-05-04, 10:22
Medlem
Citat:

FETA pengar hon lär dra in, fy fäen va det lär levas loppan med dom pengarna, ujujuj!!! Blir du inte sugen på att dra igån lite Snappande du med kanske, så du blir som din stora idol. Jävla idiotjävel
Citera
2026-05-04, 10:27
Medlem
Citat:

Hahahah! Chrippa och Linnea stabila? Den var bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in