Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Jag började spela i en
topp 5 liga. Jag var med och vann ligan och sedan dess har inte klubben vunnit ligan. Jag vann en titel i Sverige. Jag gick till en annan
topp 5 liga där jag vann ligan, flera cuper och champions league.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Tänkte först på Defoe men han spelar inte längre.
Sedan Andy Carroll men han har väl bara varit i England och Frankrike (Räknas Ligue 1 inom topp5)?
Varför använder du dig av uttrycket
"topp 5 liga" när du inte behärskar det?
Dessutom använder vi oss inte av
"topp 5 liga" i tråden utan istället av
godkänd liga vilket helt uppenbart enl. reglerna innebär:
"spelaren måste ha spelat i la liga, serie A, bundesliga, premier league, ligue 1 eller allsvenskan någon gång i karriären."
Enl. första inlägget i tården.