2026-05-02, 16:23
Medlem
bagarn29s avatar
I sin första match i högsta ligan mot en lokalkonkurrent satte han en pärla efter redan sex minuter.
Han har smak för det sköna, de je jag honom.

Handboll och friidrott var sporter som han sysslade med i sin ungdom. Från i stort sett samma område kommer en världsberömd man som satt sina spår på både det ena och andra.

Vår spelare har i sitt hemland, godkänd liga, ett lite annorlunda rekord.
Citera
2026-05-02, 17:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
I sin första match i högsta ligan mot en lokalkonkurrent satte han en pärla efter redan sex minuter.
Han har smak för det sköna, de je jag honom.

Handboll och friidrott var sporter som han sysslade med i sin ungdom. Från i stort sett samma område kommer en världsberömd man som satt sina spår på både det ena och andra.

Vår spelare har i sitt hemland, godkänd liga, ett lite annorlunda rekord.

Pär "Pärlan" Ericsson. Tack för visat ointresse.
Citera
2026-05-03, 03:38
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Jag började spela i en topp 5 liga. Jag var med och vann ligan och sedan dess har inte klubben vunnit ligan. Jag vann en titel i Sverige. Jag gick till en annan topp 5 liga där jag vann ligan, flera cuper och champions league.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tänkte först på Defoe men han spelar inte längre.

Sedan Andy Carroll men han har väl bara varit i England och Frankrike (Räknas Ligue 1 inom topp5)?

Varför använder du dig av uttrycket "topp 5 liga" när du inte behärskar det?

Dessutom använder vi oss inte av "topp 5 liga" i tråden utan istället av godkänd liga vilket helt uppenbart enl. reglerna innebär:
"spelaren måste ha spelat i la liga, serie A, bundesliga, premier league, ligue 1 eller allsvenskan någon gång i karriären."
Enl. första inlägget i tården.
Citera
2026-05-03, 09:19
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Gibbons
Varför använder du dig av uttrycket "topp 5 liga" när du inte behärskar det?

Dessutom använder vi oss inte av "topp 5 liga" i tråden utan istället av godkänd liga vilket helt uppenbart enl. reglerna innebär:
"spelaren måste ha spelat i la liga, serie A, bundesliga, premier league, ligue 1 eller allsvenskan någon gång i karriären."
Enl. första inlägget i tården.

K.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in