2026-05-02, 14:02
Medlem
bubbloriluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
https://youtu.be/0Zx1d0-EqmI?t=3618

Länkar här när Baronen 35, förklarar för Olivia 17 (Olivia är en kristen tjej som ibland förgyller Liven genom att komma upp och surra lite, högst oskyldigt och underhållande i min bok) ) hur världen fungerar och hur man kan bete sig beroende på utgångsläget man har..
Kortfattat så säger han att det är OK, -att Han, drar osmakliga skämt och allmänt beter sig svinigt eftersom han är -ansiktstatuerad, gillar hårdrock, white trash, skolkade sig igenom, och senare hoppade av skolan, samt gillar "hårdporr hehehe", (hehehe:et efter hårdporr var inget jag la till här utan den kom från honom själv när det nämndes).
Så, iom att han alltid varit ett rövhål och ett svin så har han ett frikort att fortsätta den banan, alla vet att han är godhjärtat och fin inuti ändå
Han ska dock ha cred för att han inte tycker inte man ska orosanmäla henne och hennes familj för att hon surrar offentligt på Youtube, att anmäla anser han vara "Långkukigt" (Tänk här på att han är känd för att på alla sätt tala om för omvärlden hur fantastiskt stor hans högst normala kuk är, han vet att Olivia är medveten om hans patetiska sätt att ständigt prata om hur stor han tycker sin kuk är, och han väljer ändå att använda ett adjektiv som detta i det här sammanhanget som involverar en sjuttonårig tjej "han är oerhört brydd om)"

Jag har inte sett allting där Axel och Olivia interagerat, men jag har sett ganska mycket, och jag har aldrig någonsin reagerat på Axels bemötande som något olämpligt gentemot Olivia (tvärtom), och jag har aldrig hört något prat att de skulle träffas IRL?
Rätta mig om jag har fel men jag tror att det är något den stinkande bajshögen dragit ur sitt finniga arsle, för att på någon sätt komma åt Axel som han hatar, att även 17åriga Olivia dras in bryr han sig lika lite som vanligt när han förtalar folk..

Ps: Ni får ursäkta kvaliteten på klippet jag länkade, men det går att höra vad härket säger när han inte stoppa nävarna i käften, hostar, eller hehehe:ar.
Själens spegel och lögndetektor syns inte heller och det är allmänt mörkt som i en jävla grotta...

Olivia och Axel har aldrig pratat om att de ska träffas, Rask är bara pervers och tänker väll att en 17 åring tjej inte kan motstå en äldre man bara för han i unga dagar inte kunde motstå gamla kvinnor. Att han sedan gömmer sig bakom ”jag drar osmakliga skämt” går inte, att upprepa en lögn en av hans följare sagt i liven är verkligen förtal och speciellt för Olivia som inte kan försvara sig på samma sätt. Jag har även för mig att hon har sagt att folk har hånat henne och kallat henne för ord pga ryktet rask spred. Han borde ta hennes namn ur hans mun.
Citera
2026-05-02, 14:05
Medlem
Spritnotas avatar
Har läst ikapp, tror jag:

Har Axel pudlat för att han sände en AI bild?

Har han bett om ursäkt för att han sände den till Rasks fru pga han plockade telenummer från dokument de begärde ut från hyresvärden som paret Rask aldrig anade var offentliga handlingar? (helt ärligt kan dessutom någon på Trobo missat sekretessmarkera).

Det vore verkligen snöpligt om Rask vinner en så här enkel rond utan att man lägger sig platt.

Redan att sms:a bilden är inte fair play, vad i helvete skulle den bevisa om den inte vore AI?
Citera
2026-05-02, 14:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
Olivia och Axel har aldrig pratat om att de ska träffas, Rask är bara pervers och tänker väll att en 17 åring tjej inte kan motstå en äldre man bara för han i unga dagar inte kunde motstå gamla kvinnor. Att han sedan gömmer sig bakom ”jag drar osmakliga skämt” går inte, att upprepa en lögn en av hans följare sagt i liven är verkligen förtal och speciellt för Olivia som inte kan försvara sig på samma sätt. Jag har även för mig att hon har sagt att folk har hånat henne och kallat henne för ord pga ryktet rask spred. Han borde ta hennes namn ur hans mun.
Precis. Det största problemet är att den porrskadade ÄckelBaronen ger uttryck för sina perversa fantasier så till den del att jag faktiskt tror att han gör de till sanningar i sin sjuka hjärna. Han behöver medicineras tungt för hans sjuka perversioner är skadliga.
Citera
2026-05-02, 14:08
Medlem
bubbloriluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Precis. Det största problemet är att den porrskadade ÄckelBaronen ger uttryck för sina perversa fantasier så till den del att jag faktiskt tror att han gör de till sanningar i sin sjuka hjärna. Han behöver medicineras tungt för hans sjuka perversioner är skadliga.
Ja alltså speciellt när det handlar om en 17 åring, man säger inte att hon ska träffa en äldre man. Det är bara skit äckligt att ha en sån tanke.
Citera
2026-05-02, 15:20
Medlem
Som sagt, jag läser mitt inlägg en gång till:

Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Ingen aning. Jag bor inte i Rasks huvud, men jag kan tänka mig att Rask just nu inväntar om Axel gör något mer sinnessjukt mot Rask, Rasks dotter eller mot Rasks fru. Om Axel gör det, så kommer det sannolikt bli en till Axel/Temu-video om den saken.

Det mest sannolika är däremot att Axel inte gör något mer just nu mot Rasks fru eller dotter, för nu har ju "den smarte Axel" (Tojjes ordval) fått sin uppmärksamhet igen efter flera månaders tiggande genom att bete sig vidrigt mot Rasks anhöriga. Jag kan tänka mig att Axel istället gör som han brukar och växlar om till att spela offret: Börjar prata om att han ska anmäla Rasks kanal, eller polisanmäla honom för förtal (p.g.a. nån Youtube-titel) eller något liknande. Anmälningarna och alla hot om anmälningar kommer alltid i slutskedet av kretsloppet Axel konstant lever i, innan han är tillbaka på ruta ett och börjar om. Sedan om Rask väljer att göra en video om det återstår väl att se?

Axel snurrar runt i samma sorts kretslopp som han gör i Haveristerna, redan 2021 ritades det träffsäkert upp:
https://x.com/Daniel_Friberg/status/1459824527865782275?s=20
Axel har bara kompletterat sin offerkofta med att anmäla alla som reagerar på hans provokationer.

.. och konstaterar att nu, idag, satt Axel i sin live och hotade med att han ska polisanmäla Rask och Motvikt, därefter stämma de båda.

Axel befinner sig alltså runt klockan 11 i sitt kretslopp. Denna cykel loopar Axel runt i mot alla han själv startar konflikt med. Snart är han tillbaka på klockan 12 mot någon (eller några) andra som han börjar trakassera och bete sig hotfullt och obehagligt mot.
Citera
2026-05-02, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att han är sjuk så ofta är kroppen som skriker åt Rask atr styra upp sitt liv.

Han är döende just nu, både fysiskt och psykiskt.

Man behöver lösa problem för att må bra, man måste jobba hårt och ta sig framåt här i livet.

Hans son Edward har liksom bättre ekonomi än honom då Rask har ett networth på -30.000 och då har jag inte räknat med miljonskulderna till farfar Alf.
Farfar är död, det går inte att ha skulder till honom
Citera
2026-05-02, 17:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Farfar är död, det går inte att ha skulder till honom
Så är det!

På grund av skattebrott så blev skulden till farfar Alf nu en skuld till farsan istället.

Hela den där familjens ekonomi var baserad på Alfs hårda slit. När han dog så kollapsade allt. Nu är det värre än någonsin.
Citera
2026-05-02, 18:09
Avstängd
ruskinarmss avatar
Rask klär ju ut sig till nån form av sleaze-rockare.
Men han får nog läsa på lite om den kulturen...
Man ska ju vara så dekadent som möjligt, hela grejen är att inte vara moralisk eller lättkränkt.
Alltså .. total likgiltighet inför drama är det som gäller inom sleaze.
Allt handlar om festande och turnéliv.

Det är nästan rörande hur han sitter där och lajvar en subkultur han inte är i närheten av.
Så gammal dessutom. Det är udda.
Citera
2026-05-02, 18:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Har han bett om ursäkt för att han sände den till Rasks fru pga han plockade telenummer från dokument de begärde ut från hyresvärden som paret Rask aldrig anade var offentliga handlingar? (helt ärligt kan dessutom någon på Trobo missat sekretessmarkera).
Hyresvärden har inte lämnat några dokument till skilleras.
Rask har själv uppgett till trobo att det där är hans telefonnummer som går till honom när de skrev på kontraktet på nya lägenheten.
Sen eftersom rask inte kan göra rätt för sig tvingades trobo ta honom till tingsrätten. Så det är genom tingsrätten som skilleras har fått numret.

Varför angav rask sin frus nummer som sitt eget nummer när de skrev på kontraktet till nya lägenheten? För det var inte så längesen de skrev på det kontraktet.
Citera
2026-05-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så är det!

På grund av skattebrott så blev skulden till farfar Alf nu en skuld till farsan istället.

Hela den där familjens ekonomi var baserad på Alfs hårda slit. När han dog så kollapsade allt. Nu är det värre än någonsin.

Jag undrar verkligen hur många hundratusen av arvet Ludde varit tvungen att uppoffra till sin äckliga parasit till bror?

Stackars Ludde vet garanterat att om han börjar ställa krav på fittnyllet att få tillbaka sin beskärda del arvet, då kommer han bli offer för förtal på YouTube av den brottsdömde förtalsmannen.

Vilken jävla mardröm att vara bror till bajsmannen!
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-02 kl. 18:28.
Citera
2026-05-02, 18:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Nu tycker jag att det är rimligt hålla sig till sanningen:

Olivia uttrycke ett aktivt intresse att att åka till Chrippas rättegång, bara för att möta Axel utanför lokalerna. Då axel pratade om att han skulle ha live stream, och snacka med folk på gatan. Axel sade "hell no Olivia, du är inte välkommen". Hon frågade "vadå vad gör du om jag bara dyker upp då" han sade "avslutar streamen, vägrar säga hej, bannar och blockar dig överallt. Du är verkligen inte inbjuden eller önskvärd."

Han hade flertalet gånger tidigare sagt "när du är 25 år, om du kommer ihåg mig, hör av dig bjuder jag på kaffe irl. Innan du är 25 år vägrar jag träffas ens i förbifarten".

Hon blev lite stött men sade "okej".
Det är lite skillnad på att rask som ung ville träffa äldre kvinnor i ett sexuellt syfte.
Och att Olivia vill träffa Axel för att hon är ett fan.
Det är inte riktigt jämförbart.

Sedan undrar jag om du kan hänvisa till när Axel sa det där
Citera
2026-05-02, 19:08
Medlem
Rask förfasar sig över att Olivia helt oskyldigt ville träffa Axel, men säger inte ett knyst om Rökiboi som senast för nån månad sen satt och dreglade i en ung tjejs live på TikTok. Ja, hon rökte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in