2026-05-02, 11:31
Medlem
Det är så mycket larmrapporter. Federly, skandalerna inom RFSl som mörkades och listan kan göras hur lång som helst. Verkar som unga pojkar finns överallt där homosexuella befinner sig.

Sen sägs det att det inte finns kopplingar.
Men hade ni låtit homosexuella vara barnvakter till era barn?

( Har inget emot homos)
Citera
2026-05-02, 11:58
Medlem
Någon som är förvånad ??? Bögpar borde inte få adoptera
Citera
2026-05-02, 12:14
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Vad förväntar du dig? 2-3 % av Sveriges befolkning identifierar sig som homosexuella så av dessa 700 borde det vara 20 stycken homosexuella.

Dock tror jag att det är ännu färre med tanke på dumpens metoder att jaga gäddor. Deras gäddfiskare registrerar sig vanligtvis som 18-åriga tjejer på dejtingsajter för vuxna.

Så varför skulle de då tråla in bögar som jagar småpojkar?

Titta istället på hur det ser ut bland dömda sexbrottslingar.

Dumpen redovisar även domar och åtal varje vecka från alla Sveriges tingsrätter. Även där förekommer knappt homosexuella.
Citera
2026-05-02, 12:17
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Fruktansvärt! Ansluter till de som anser att homosexuella inte ska få adoptera barn.

Förespråkar även lex talionis.
Senast redigerad av JacquesDuquesne 2026-05-02 kl. 12:19.
Citera
2026-05-02, 12:21
Medlem
ludexSums avatar
- och folk envisas med att vara förbannade över att det finns människor som räddar sitt husdjur framför en annan människa.

Jag hade lätt kunnat spendera min fritid med att, oavlönad, släcka livet för sådana här människor i bästa Dexter-anda, och sovit som en bebis på natten.
Citera
2026-05-02, 12:32
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Fruktansvärt! Ansluter till de som anser att homosexuella inte ska få adoptera barn.

Förespråkar även lex talionis.
Fast man hör ju aldrig om homosexuella kvinnor som gör sådant här mot sina adopterade barn. Det är ju i princip alltid män.
Citera
2026-05-02, 12:34
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Han hade en fostermamma från han var nyfödd till 10 månaders ålder då han flyttade till adoptivföräldrarna.

https://www.bbc.com/news/articles/c8ej3e3knxjo

Tidig i utvecklingen? Oavsett var nog mamma det första (enda?) ord han hade lärt sig.
Men han gråter givetvis inte för hon inte är där utan att han gråtit mkt över lag hos bögarna beror mest troligt på misären han levde i.
Pojken som säger "mama" är inte samma pojke som i Ts. Som en tidigare användare skrev är ma ba osv. de första ljud barnet gör, det har inget med mamma att göra. Men pappan i klippet säger NO! varje gång barnet försöker prata/härma pappan, vilket såklart gör barnet både ledset och upprört. Barnet har ju ingen som helst uppfattning om i vilken situation det befinner sig i och om det är normalt eller ej.
Citera
2026-05-02, 12:34
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
När det gäller straff så behöver mänskligheten gå tillbaka några hundra år.

Vi måste tillbaka till den tiden då dessa två as hade legat ihjälslagna i skogen.

Det är helt, helt sinnessjukt att skattebetalarnas pengar går till att hålla personer som dessa två vid liv haha.

Ja, rättsväsendena runtom i Europa, som till en majoritet styrs av kvinnor och feminiserade män, kan inte längre möta upp med det som krävs för att utdöma straff som en stor del av allmänheten känner är tillräckliga. Det allmänna rättsmedvetandet synkar inte längre med vad som utdöms i realiteten. Och i ett sådant samhällsklimat så är det fullt rimligt att vilja agera som t ex den här ryska mannen gjorde, som - när han fick reda på att hans vän var pedofil och förgripit sig på hans sexåriga dotter - tvingade pedofilen att gräva sin egen grav och sen ta livet av sig själv medelst kniv:

https://www.aol.com/articles/dad-forces-friend-dig-grave-060000255.html

Men eftersom de flesta av de europeiska ländernas befolkningar är fullt ut rättsstatshjärntvättade (trots rättsstaternas alltmer uppenbara brister och tillkortakommanden) så ser jag inget ljus i tunneln i det här avseendet.
Citera
2026-05-02, 12:41
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Den där detaljen om att pojken hade skador på huvudet, i mun och i hals gör mig mordisk. Man förstår vad som hänt, utan att det explicit nämns i artiklarna... Jag finner knappt ord för att beskriva hur vedervärdigt det här är.

Vi måste införa dödsstraff på straffskalan igen, i samtliga västvärldsländer. Det är dags att rensa genpoolerna från allt dysgeniskt avskrap.
Tycker att de ska få gå hädan på exakt samma sätt som barnet fick. Lika långdraget och de ska känna sig lika utsatta, hjälplösa och ensamma.

Sedan får det bli ett slut på de här regnbågsfamiljernas krav på rätt till barn. Vi sätter oss över naturens gång idag, och sånt gör man inte ostraffat vilket torde vara uppenbart för alla.
Citera
2026-05-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Barn ska finnas till i en familj med en mamma och en pappa. Andra onaturliga konstellationer är att inte se till barnets bästa.

Det finns fler barn än mamma plus pappa par som vill adoptera, föredrar du att barnen sitter på ett hem i väntan på adoption förevigt istället för att låta homopar hjälpa till.
Citera
2026-05-02, 12:46
Medlem
Mad monks avatar
Förhoppningsvis får de skaka galler resten av sina värdelösa liv.
Citera
2026-05-02, 12:50
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Fast man hör ju aldrig om homosexuella kvinnor som gör sådant här mot sina adopterade barn. Det är ju i princip alltid män.

Läste om ett lesbiskt par i UK för några år sedan som lät sitt lilla barn svälta ihjäl (berörde mig mycket illa i flera dagar). Men med det sagt så har jag för mig att lesbiska par har mycket positiv statistik på att adoptera och få till ett bra resultat (dvs att barnen får ett bra liv). Jag korrigerar mitt ställningstagande till att gälla endast manliga homosexuella.

Tyvärr är frågan politiskt mycket känslig annars hade det varit intressant med statistik på hur det ser ut, homosexuella adoptioner vs heterosexuella. Hade även varit intressant att få tal del av intervjuer med heterosexuella män som vuxit upp som adoptivbarn till två homosexuella män.

Edit: Förövarna i det här fallet anser jag förtjänar möta precis samma öde som de utdelat. Lex talionis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in