2026-05-02, 09:32
Medlem
Stackars fru stannar nog kvar för de sex barnens skull
Sover med barnen i fortsättningen?

https://www.facebook.com/danielhogathofvesson

6 dec 2023
Citat:
Hej alla nära och kära, vänner och bekanta, dansare, publik och fans.
Jag har en sak att meddela.
Efter över 24 år i den här branschen som turnerande dansbandsmusiker är det nu dags att sluta.
Både kropp och knopp, ja livet också, har sprungit om mig flera gånger och jag har till slut valt att lyssna.
Det är dags för en förändring, att leva ett vanligt normalt "Svensson-liv" för första gången sedan 1999.
Beslutet är högst personligt och taget av mig själv, utan yttre påverkan.
Jag vill tacka för alla oförglömliga möten med oförglömliga människor och alla minnen som skapats genom åren.
Ni vet själva vilka som bidragit, bandmedlemmar, kollegor, arrangörer och alla dansare...
Min sista spelning med Donnez, och i branschen på överskådlig framtid, blir på Nyårsafton i år, på Brunnsparken i Örebro.
Därmed säger Putte och hans saxofon tack och hej för sig.
Om vi inte syns från scenen innan detta året är slut kanske det blir på ett dansgolv längre fram...
(Att inlägget kom ut så sent och tätt inpå ber jag om ursäkt och förlåt för.
Det var inte vad jag ville eller önskade.)
Citera
2026-05-02, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Såg nu att han inte är skriven på hemadressen längre enligt ratsit men frugan är står fortfarande som gift...

Jodå, han är skriven på samma adress som de senaste fyra åren. Han har bara dolt utdelningsadressen.
Kollar man frun så ser man adressen hon bott på i fyra år. Vilket är samma han står på via träff på google.

Större gåta hur fan man kan skaffa fler barn ihop efter dom i tingsrätten. Lär knapast varit en nyhet då utredningstiden lör ha tagit en stund....
Citera
2026-05-02, 09:35
Medlem
-GGs avatar
Att frun stannar kvar hos en sådan man, och till och med får ett till barn med honom..

En man som har tiotusen filer med barnporr i sina enheter är givetvis en pedofil och tänder på den typen av material.

Det är en samling som har pågått länge, medvetet och metodiskt.
Citera
2026-05-02, 09:43
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharmigSekreterare
Jodå, han är skriven på samma adress som de senaste fyra åren. Han har bara dolt utdelningsadressen.
Kollar man frun så ser man adressen hon bott på i fyra år. Vilket är samma han står på via träff på google.

Större gåta hur fan man kan skaffa fler barn ihop efter dom i tingsrätten. Lär knapast varit en nyhet då utredningstiden lör ha tagit en stund....

Ok. Tack för infon!

Ja, håller med. Äckligt värre...
Citera
2026-05-02, 09:48
Medlem
Om det är rätt man i tråden sitter han på anstalten Tillberga, som blev hans nya adress från och med den 20 april.
Citera
2026-05-02, 09:51
Medlem
Nån som har domen? Hur går jag annars tillväga för att få den?
Citera
2026-05-02, 10:21
Medlem
-GGs avatar
Så jävla smutsigt.

Hade jag upptäckt att fadern till mina barn samlade på barnporr likt en hysterisk bäver, hade jag känt mig så lurad på vårt liv tillsammans, hur oerhört äckligt det plötsligt hade blivit och framstått som.

Jag hade inte kunnat ta i den personen fysiskt mer eller ens kunnat vara i samma rum som den.

Aset borde bara skjutas.
Citera
2026-05-02, 10:23
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Nån som har domen? Hur går jag annars tillväga för att få den?

Du kan gå in på.krim.fup och köpa domen där.
Citera
2026-05-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
https://gofile.io/d/9b7c322e-6973-4ec0-995c-28c8cd82c93a

Vet inte om jag gjort rätt ?

Går inte att öppna filen dessvärre.
Citera
2026-05-02, 11:05
Medlem
Han spara utan att något intresse sexuellt

Det finns bara en anledning man kan ha dessa och vara oskyldig det är om man vill hjälpa polisen att ta fatt dessa men då är risken stor att man kan bli oskyldig anklagad 99,99% lär tror att man är skyldig.

Stackars han fru och barn som upptäcker pappan/maken är pedofil.
Hade jag varit frugan så hade jag varit orolig om han varit på barnen.

Finns det någon dansbands låt som har miljoner views? En gång i tiden så fanns det 5000 dansband på 70 talet så det är säkert en gammal hit från 80/90 talet, tror inte äldre låtar får så många views.
Citera
2026-05-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Går inte att öppna filen dessvärre.

Får man kopiera text direkt från domen och posta här?
Citera
2026-05-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Får man kopiera text direkt från domen och posta här?
Är adressen belägen i stadsdelen Angered och inkluderar ett gatunummer som ofta förknippas med otur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in