Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag jobbar inte på lager. Nej, de var bara patetiska och uppblåsta precis som du.
Jag jobbar inte på lager.
Jag jobbar inte på lager och köper inte horor som du gör.
Du är grandios narcissist, det enda du gör är att bygga en massa luftslott.
Du är troligen en rätt nersupen gubbe uppåt landet, ensam, knagglig relation med barnen, skild sedan länge, köper hem en hora då och då. Käkar snabbnudlar och kokt korv till frukost och kvällsmat. Knyter näven i luften och tänker "vänta ni bara...."
Massa passiv aggression som ligger och kokar under ytan.
Köpa horor låter som en bra idé. Enkelt kontrakt, alla nöjda och glada.
Tyvärr måste jag göra dig besviken. För några veckor sedan fick jag höra att jag var en "hot bod", av en yngre kvinna. Hon var inte i form enl. min standard. Men hon ville så gärna få vara en hyper-gam.
Standard och diciplin kommer en man långt med.
Passiv aggressivitet är en kvinnlig specialitet. Aktiv aggressivitet/farlighet äger det horeriet alla dagar i veckan.
Förr bara hatade jag er standardiserat horaktiga passiva aggressivitet. Idag kan jag tycka att det är kalaskul köra igång er som skenande motorer och sedan se er spåra nå djävulskt. I.o.m. att ni äger 0 värde så får ni bränna er själva inne. Min största bragd är en kvoterad kvinnlig polis som försökte vara dominant i en situation där jag var större, lugn och starkare i alla avseenden. Att få köra igång henne var poetiskt. Hon destabiliserade sig själv helt och hållet, för att haverera. Det var som ett fantastiskt konstverk som speglar det moderna haveriet.
Er hypergami faller direkt med ett manligt avslappnat "Näh". Då har ni noll.