2026-05-01, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Å wow, du är en sliten grogghagga på ett lager. Vem hade kunnat ana???
Retar dig på veka avdankade gubbar, som ändå äger mer kredd än du. Vem hade kunnat ana???

Jag kan tycka att logistik är kraftigt underskattat. Antagligen är det sådana som du på ditt lager som sänker värdet på verksamheten. I slutändan är detta bara en liten tid och snart är ni borta, glömda som en skamfläck i historien.

Hypergami är bara ert spel i slutändändan. En bluff, med inget på hand.
Ni har ett tomt hål mellan benen, det är allt. Hyper gami.
Det är vetenskapligt vedertaget. Spelet. Men är du inte produktiv på ditt lager, så sänker du verksamheten.

Jag har neuroplasticiteten, benstommen, muskelmassan, storleken, uthålligheten. Därmed har jag "nycklarna till slottet". Jag bygger mitt slott av sten, inte luft(parasitism). Slottet är mitt, rättmätigen och jag är starkare i alla avseenden.

Jag jobbar inte på lager. Nej, de var bara patetiska och uppblåsta precis som du.

Jag jobbar inte på lager.

Jag jobbar inte på lager och köper inte horor som du gör.

Du är grandios narcissist, det enda du gör är att bygga en massa luftslott.

Du är troligen en rätt nersupen gubbe uppåt landet, ensam, knagglig relation med barnen, skild sedan länge, köper hem en hora då och då. Käkar snabbnudlar och kokt korv till frukost och kvällsmat. Knyter näven i luften och tänker "vänta ni bara...."
Massa passiv aggression som ligger och kokar under ytan.
Senast redigerad av Jenny9 2026-05-01 kl. 12:02.
Citera
2026-05-01, 17:55
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag jobbar inte på lager. Nej, de var bara patetiska och uppblåsta precis som du.

Jag jobbar inte på lager.

Jag jobbar inte på lager och köper inte horor som du gör.

Du är grandios narcissist, det enda du gör är att bygga en massa luftslott.

Du är troligen en rätt nersupen gubbe uppåt landet, ensam, knagglig relation med barnen, skild sedan länge, köper hem en hora då och då. Käkar snabbnudlar och kokt korv till frukost och kvällsmat. Knyter näven i luften och tänker "vänta ni bara...."
Massa passiv aggression som ligger och kokar under ytan.

Köpa horor låter som en bra idé. Enkelt kontrakt, alla nöjda och glada.
Tyvärr måste jag göra dig besviken. För några veckor sedan fick jag höra att jag var en "hot bod", av en yngre kvinna. Hon var inte i form enl. min standard. Men hon ville så gärna få vara en hyper-gam.

Standard och diciplin kommer en man långt med.
Passiv aggressivitet är en kvinnlig specialitet. Aktiv aggressivitet/farlighet äger det horeriet alla dagar i veckan.
Förr bara hatade jag er standardiserat horaktiga passiva aggressivitet. Idag kan jag tycka att det är kalaskul köra igång er som skenande motorer och sedan se er spåra nå djävulskt. I.o.m. att ni äger 0 värde så får ni bränna er själva inne. Min största bragd är en kvoterad kvinnlig polis som försökte vara dominant i en situation där jag var större, lugn och starkare i alla avseenden. Att få köra igång henne var poetiskt. Hon destabiliserade sig själv helt och hållet, för att haverera. Det var som ett fantastiskt konstverk som speglar det moderna haveriet.

Er hypergami faller direkt med ett manligt avslappnat "Näh". Då har ni noll.
Citera
2026-05-01, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Köpa horor låter som en bra idé. Enkelt kontrakt, alla nöjda och glada.
Tyvärr måste jag göra dig besviken. För några veckor sedan fick jag höra att jag var en "hot bod", av en yngre kvinna. Hon var inte i form enl. min standard. Men hon ville så gärna få vara en hyper-gam.

Standard och diciplin kommer en man långt med.
Passiv aggressivitet är en kvinnlig specialitet. Aktiv aggressivitet/farlighet äger det horeriet alla dagar i veckan.
Förr bara hatade jag er standardiserat horaktiga passiva aggressivitet. Idag kan jag tycka att det är kalaskul köra igång er som skenande motorer och sedan se er spåra nå djävulskt. I.o.m. att ni äger 0 värde så får ni bränna er själva inne. Min största bragd är en kvoterad kvinnlig polis som försökte vara dominant i en situation där jag var större, lugn och starkare i alla avseenden. Att få köra igång henne var poetiskt. Hon destabiliserade sig själv helt och hållet, för att haverera. Det var som ett fantastiskt konstverk som speglar det moderna haveriet.

Er hypergami faller direkt med ett manligt avslappnat "Näh". Då har ni noll.

Det måste ha varit den trasigaste och desperataste kvinnan på hela bygden. Behövde hon fylla på sitt Tramadol förråd och hade bränt hela bidraget redan?

Eller var hon bara fet och ful och desperat efter bekräftelse?
Senast redigerad av Jenny9 2026-05-01 kl. 19:51.
Citera
2026-05-02, 08:56
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Du behöver inte citera mig. Jag har inga problem med att kalla en spade för en spade. Du slutar aldrig tjafsa. Blir du upphetsad av att tjafsa eller vad är problemet?

Du behöver ta en paus från Flashback. Det här är ett anonymt forum för att vi ska kunna ha det högt i tak, det går bra att ignorera användare som du tycker går för långt.

Att börja hota med polisanmälan och hembesök för att du känner dig förolämpad är bara svagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in