2026-05-02, 00:31
Medlem
INGSOCs avatar
Vidrigt.
Det är ett riktigt sjukt samhälle vi lever i.
Vanlig logik är slängt ut genom fönstret o folk lever i nån fantasivärld. Då händer sånt här.
Det är väl bara logiskt att om man redan har en sexuell böjelse att den böja sig ännu mer.
Citera
2026-05-02, 01:17
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
Givetvis innebär det en extra risk att låta män adoptera. Jag vet inte om pedofeli är vanligare hos bögar än hos andra (misstänker dock det) men vad hindrar två peddos för att låtsas vara ett bögpar för att kunna adoptera?

Bögpar bör granskas mycket hårdare.
EDIT: Om de öht ska få adoptera dvs.

Räcker med att granska Dumpens över 700 gäddor så märker du att de homosexuella är försvinnande få. Det är nog snarare din rädsla för bögar som gör att du uttrycker dig som du gör.
Citera
2026-05-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Tänk om man hade blivit bortadopterad till ett par bögar. Helt otroligt att de kan utsätta nån för det. Alla vet ju att alla bögar är pedofiler.
Tillhör samma sjukdom.
Svamlar du om!
Finns bra bögar som ej är pedofiler.
Citera
2026-05-02, 01:54
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
Räcker med att granska Dumpens över 700 gäddor så märker du att de homosexuella är försvinnande få. Det är nog snarare din rädsla för bögar som gör att du uttrycker dig som du gör.
Jag är varken rädd eller har något emot bögar. Det är bara en misstanke jag har (att pedofili är vanligare hos dem.)
Mitt huvudargument var dock att det antagligen är lätt för två peddos att låsas vara ett bögpar och därigenom skaffa sig en adoptivunge.
Citera
2026-05-02, 02:59
Medlem
Är det nån ny trend att förgripa sig på bäbisar? Tycker jag läser om det rätt ofta numera. Så sjukt absurt hade jag läst om det för 20 år sedan så borde jag komma ihåg det.
Citera
2026-05-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Svamlar du om!
Finns bra bögar som ej är pedofiler.

Hur vet du att de inte är pedofiler? Att det finns nån bra bög säger ju inget eller hur?? Du kan väl hänvisa till statistik över sexualbrott eller nåt?? Snabb sök säger att de flesta seuxalbrott mot barn sker mot flickor typ 80-90% och det verkar inte finnas någon överrepresentation hos bögar. Om det är hela sanningen vet jag inte. Min magkänsla säger annat.
Citera
2026-05-02, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap
Hur vet du att de inte är pedofiler? Att det finns nån bra bög säger ju inget eller hur?? Du kan väl hänvisa till statistik över sexualbrott eller nåt?? Snabb sök säger att de flesta seuxalbrott mot barn sker mot flickor typ 80-90% och det verkar inte finnas någon överrepresentation hos bögar. Om det är hela sanningen vet jag inte. Min magkänsla säger annat.
Hänvisa du till någon statisk istället för din magkänsla?
Känner till några bögar men inte är dem pedofiler! Däremot känner jag till några handfulla pedofiler som är heterosexuella, en med familj och barn tex.
Se gäddorna på dumpen som någon skrev uppöver,
Citera
2026-05-02, 05:18
Medlem
Helt obegripligt man tänker ju inte att någon som kämpat så länge, ska mörda och våldta barnet det första dom gör. Hade dom tänkt dom skulle komma undan med det. Dödsstraff är det enda rätt för dessa onda människor.
Citera
2026-05-02, 09:14
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Jag har alltid undrat om analsex kan ha någon koppling till pedofili.

Synd om stackars barn

Varför skulle det ha de?
Citera
2026-05-02, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Det vore intressant att veta om det finns någon pedofil överrepresentation bland homosexuella män. Är det någon i tråden som vet om det finns någon data kring detta?

Det här tyckte jag var hjärtskärande nog, att se ett relativt nyfött surrogatbarn sitta på sin bögpappa medan bögpappan skrattandes och nästan hånfullt förklarar att barnet inte har någon mamma:

https://www.noticer.news/gay-couple-mock-surrogate-baby-crying-mother/

Citat:
The clip, shared by American country music singer Shane McAnally on Instagram, shows his partner Michael Baum bouncing the infant on his lap and asking him “Who do you want? Dada or Pop?”

The baby boy tries to say “Mama” and then bursts into tears after Baum says “there is no Mama”, while McAnally laughs in the background.
Jag tänkte först detta måste vara någon sorts konstig satir, en bögkille som heter McAnally? Jomen visst.
Men jag hade fel! Det är hans riktiga namn.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shane_McAnally

"Ma" är bland de allra första ljud barn säger, och de upprepar ofta ljud, så "mama" är troligen bara vanligt bebbispladder om det inte finns någon som förknippas med ordet. Jag tror inte barnet gråter för att han inte har någon mamma, utan för att något i situationen när de filmar inte känns bra.
Citera
2026-05-02, 09:53
Medlem
Replipunkts avatar
Ingen nyhet, bögar accepterar pedofili det ingår i deras sjuka syn på sex.
Citera
2026-05-02, 10:03
Medlem
Läste nyss om detta sjuka fall.. och inte första gången heller när det handlar om homosexuella som adopterat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in